Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Paragnosten,mediums,helderzienden/Surinaamse luku, du  (gelezen 18004 keer)

Offlineengelbewaarder

• Bekijk profiel
Beste allen

Vele van jullie zullen wel  het bel program van NET 5 kennen.
Het is een program waar mensen een 0900 nr draaien en een paragnost
aan de lijn krijgt en zo een voorspelling doet.

Als ze goed zijn in hun vak weet ik niet !!!!!!!!!!!Ik maak geen reclame.

MIJN VRAAG:Is het ook mogelijk om Surinaamse luku,s/du/sji,s daar te plaatsen
om luku voor ons te doen.(kijkje nemen) Want zoals ik het zie kost het je maar een paar euro,s
ik denk 3a4 euro i.p.v 50 of 100 euro en tal van andere dingen die je nog moet meenemen voor een luku.

Iedereen wordt gescreend voordat ze het werk kunnen doen,  hun gave,s worden getest.
Het zou goedkoper voor vele onder ons zijn die een kijkje willen nemen in hun EIGEN LEVEN en dat van hun DIERBAREN.

Gaan de sur luku,s accoord voor zo weinig geld.
dat was mijn idee.

ENGEL

baya

• Gast
Re: Paragnosten,mediums,helderzienden/Surinaamse luku, du
« Reactie #1 Gepost op: 06 oktober 2010, 00:51 »
maar wat zoek jij eigenlijk en ben jij wel een echte suri dat je dit komt vragen als jij dat werk zal doen ga na je zelf na als jij dat op deze manier zou doen en denk maar dat het 3 of 4 euro kost slaap maar lekker verder.

elke cultuur heeft zo ze eigen ding basta!!! en manier als jij het niet wilt doen op de suri manier dan bel lekker voor je na die 0900 nummers ik zeg niet dat het niet goed is maar ik wil je aangeven elke cultuur zijn eigen ding
klaar respecteer dat zoniet dan laat het zoek je eigen ding!!!

OfflineIngi 01

• a soso bun mi e du,bun nen mi no abi a kondre
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 oktober 2010, 02:49 »
odi denk niet dat die mensen van tv maar 3 euro verdienen hoor :smile: ze verdienen net als jij en ik een maandsalaris..
ze oefenen hun beroep gewoon uit..en dat is mensen oplichten via tv..
ok nu moet ik niet zeggen dat ze het allemaal doen hoor want dat mag en kan ik niet zeggen
maar de meeste net als die char enzo die gokken en vragen dingen waar ze al antwoord op hebben
is gewoon een psychisch spel...
zoek het op youtube...zag laatst een ontmaskering van die ghost whisperer..
odi Ingi01
gado na wan bun gado, so a de..a hopo mi, a drai mi lontu, a hopo mi futu te na he gron!

Selly

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 06 oktober 2010, 07:33 »
Beste allen

Vele van jullie zullen wel  het bel program van NET 5 kennen.
Het is een program waar mensen een 0900 nr draaien en een paragnost
aan de lijn krijgt en zo een voorspelling doet.

Als ze goed zijn in hun vak weet ik niet !!!!!!!!!!!Ik maak geen reclame.

MIJN VRAAG:Is het ook mogelijk om Surinaamse luku,s/du/sji,s daar te plaatsen
om luku voor ons te doen.(kijkje nemen) Want zoals ik het zie kost het je maar een paar euro,s
ik denk 3a4 euro i.p.v 50 of 100 euro en tal van andere dingen die je nog moet meenemen voor een luku.

Iedereen wordt gescreend voordat ze het werk kunnen doen,  hun gave,s worden getest.
Het zou goedkoper voor vele onder ons zijn die een kijkje willen nemen in hun EIGEN LEVEN en dat van hun DIERBAREN.

Gaan de sur luku,s accoord voor zo weinig geld.
dat was mijn idee.

ENGEL

Als je een tv paragnost kies heb je met kwakzalvers te maken. is zelf op de tv gekomen dat die mensen een ieder aannemen en dat je mensen zo lang mogelijk aan de telefoon moet houden.
ze moeten het hebben van de telefoon kosten. en die mensen krijgen heel goed betaald per maand want er bellen mijoenen mensen per jaar. wie kan de tv betalen? om een uur op de tv te zitten moet je geld hebben weet je wie er achter zitten..... zijn die mensen die in de avond uren ook sex telefoon hebben op tv.

weet dat een echte obiaman wintiman niet te vergelijken is met een paragnost.

henny

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 06 oktober 2010, 12:58 »
Odi,
Ik volg die program soms ook en geef toe dat er een paar goeie bijzitten.
Maar geef mij tog mijn surinaamse manier van kijkje nemen.
Face to face voor mij.(in de wacht staan kost al meer dan 20 euro)
Groet Henny.

Poes

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 06 oktober 2010, 13:44 »
Odi,
Ik volg die program soms ook en geef toe dat er een paar goeie bijzitten.
Maar geef mij tog mijn surinaamse manier van kijkje nemen.
Face to face voor mij.(in de wacht staan kost al meer dan 20 euro)
Groet Henny.

Laat je niet misleiden.
er zitten heel goede tussen, maar weet je wat ze ook doen, iemand in de studio die belt(jij ziet de persoon niet) die helderziende kent de persoon in de studio die belt en samen maken ze een heel mooi verhaal voor de kijkers, en wat doen de meeste kijkers en luisteraars, zo die helderziende is goed en gaan ze bellen, en zo komen de centen ook binnen.

OfflineIngi 01

• a soso bun mi e du,bun nen mi no abi a kondre
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 oktober 2010, 17:58 »
Laat je niet misleiden.
er zitten heel goede tussen, maar weet je wat ze ook doen, iemand in de studio die belt(jij ziet de persoon niet) die helderziende kent de persoon in de studio die belt en samen maken ze een heel mooi verhaal voor de kijkers, en wat doen de meeste kijkers en luisteraars, zo die helderziende is goed en gaan ze bellen, en zo komen de centen ook binnen.

yepp precies zoals je zegt...

hamau

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 07 november 2010, 09:00 »
er zijn zeker goede mediums o.a. derrek ogilvie en zie maar dat programma van de kinderen van 10 jaar,12 jaar die je veel kunnen vertellen zonder dat ze je kennen deze worden goede paragnosten,zo geboren waarbij de gave al vaststaat als een rots.

er zijn namelijk net als bij de bonu's oplichters er tussen die doen alsof ze de gave hebben,niks is minder waar.
ook deze mediums vragen voor een consult vanaf 50 euro en wat is er mis als een bonu dat ook vraagt???

Apo

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 07 november 2010, 14:01 »
Naar een belprogramma bellen kost wel meer dan een paar euro. Je staat in de wacht en als je dan eindelijk aan de beurt bent kan je slechts 1 vraag stellen want de volgende staat alweer te trappelen en geven ze je alsnog niet de info die je hoopt te krijgen of ze geven je oppervlakkige info. En dan niet te vergeten dat als je naar een belprogramma belt heel luisterend nederland je problemen horen. Het is mij ook opgevallen dat als mensen bellen je slechts korte info krijgt of totaal info die totaal nergens op slaat of helemaal niet klopt.

Ik prefereer het liefst een 1 op 1 luku. Waarbij ik de uitgebreide info kan krijgen. Die samengaat met mn cultuur, ook kunnen ze me zeggen of en wat ik misschien moet doen, waar een europese paragnost dat niet kan ( verschillende culturen) Helaas zijn er hier op dit vlak ook vele bonumannen/vrouwen die niet geschikt om een luku te doen.( kwakzalvers) Maar bid en vraag je begeleiders dat ze de juiste persoon op je pad mogen sturen. En dan hoeft een luku je geen 50 tot 100 euro te kosten.

pandan

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 25 april 2011, 23:37 »
Het zijn allemaal oplichters, trap er niet in, ze hebben geen kennis, over geesten,het gaat alleen over veel geld verdienen
en jou afhankelijk maken van hun, let op je eigen dromen, die spreken de waarheid, het is raad en giswerk wat zij doen die z.g paragnosten, blijf er ver vandaan, veel mensen zijn zo arm geworden of  verward opgenomen
niet intrappen, ik heb veel ellende gezien, zij doen niets voor niets, macht willen ze hebben en geld.

Havana

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 27 juni 2012, 14:57 »
Wij mogen niet beoordelen, er zijn ook heel goede Surinaamse luku man en in het bijzonder lukuoema. Spits de krant de Haveloos daar kwam ik een heel goede vrouw tegen. Surinaamse vrouw

haveloos

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 27 juni 2012, 15:33 »
Odi,

Krijg geen haveloos,mogen wij weten over welke Surinaamse vrouw jij het hebt?(tel nr)
Dank u vriendelijk.

havana

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 27 juni 2012, 16:03 »
Odi,

Krijg geen haveloos,mogen wij weten over welke Surinaamse vrouw jij het hebt?(tel nr)
Dank u vriendelijk.
Odi,

Dank u vriendelijk.
Susanna in Rotterdam. Ik heb haar telnr. niet

haveloos

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 28 juni 2012, 22:20 »
Susanna in Rotterdam. Ik heb haar telnr. niet

Odi,

Heb 2 haveloos gekregen maar in beiden staat er niks over Susanna.

paranormaal

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 03 juli 2012, 15:59 »
er zijn ook goede paragnosten/mediums/bonuman/loekumans etc,maar er zijn natuurlijk als altijd zoals je goed en kwaad heb ook slechte/oplichters die zogenaamd winti krijgen en allerlei koeterwaals uit kraaien.

wees selectief en geef oren en ogen de kost heel erg belangrijk  als je op zoek bent naar de juiste persoon.

adjosie

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming