Onder plak | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Onder plak

• 6 reactie(s)
  • 193 x bekeken
  • 6 reactie(s)
  • 193 x bekeken
Onder plak
« Gepost op: 05 september 2018, 21:27 »
Avond mensen. Ik heb een vraag ik heb begrepen me ex is onder de plak iedereen weet het maar ze accepteren die vrouw is dat normaal. Hij zegt er is niks aan de hand maar soms geeft hij aan dat hij ziek is en droomde. Moet ik los laten of hem helpen wij zijn nu al 2 jaar uit elk aq ae

Advertentie
Advertentie

*

Royke

Re: Onder plak
« Reactie #1 Gepost op: 05 september 2018, 22:21 »
Avond mensen. Ik heb een vraag ik heb begrepen me ex is onder de plak iedereen weet het maar ze accepteren die vrouw is dat normaal. Hij zegt er is niks aan de hand maar soms geeft hij aan dat hij ziek is en droomde. Moet ik los laten of hem helpen wij zijn nu al 2 jaar uit elk aq ae
loslaten en verder gaan met je leven. soms moet je voor jezelf kiezen

waarom zou je blijven vechten als hij voor een ander gaat en zijn familie haar accepteerd. als hij nog steeds onder de plak zit is het niet jou pakkie..maar van zijn familie. soms moet jij voor jezelf kiezen en verder kijken ,anders word zijn probleem jou probleem. indien je toch besluit hem te willen helpen dan mag dat maar  wees voorzichtig en denk aan jezelf.  maar mijn advies naar jou is loslaten en verder gaan met leven.hij is je ex.. hij heeft voor een ander gekozen. laat hem los. en geniet van jou leven met iemand die bij je past en jou gelukkig wilt maken..
« Reactie #2 Gepost op: 09 september 2018, 11:38 »
loslaten en verder gaan met je leven. soms moet je voor jezelf kiezen

waarom zou je blijven vechten als hij voor een ander gaat en zijn familie haar accepteerd. als hij nog steeds onder de plak zit is het niet jou pakkie..maar van zijn familie. soms moet jij voor jezelf kiezen en verder kijken ,anders word zijn probleem jou probleem. indien je toch besluit hem te willen helpen dan mag dat maar  wees voorzichtig en denk aan jezelf.  maar mijn advies naar jou is loslaten en verder gaan met leven.hij is je ex.. hij heeft voor een ander gekozen. laat hem los. en geniet van jou leven met iemand die bij je past en jou gelukkig wilt maken..

Ik begrijp je wel maar als je onder de plak is dat je eigen keuze dat brengt me in de waar. Ik ga nu verder met me leven maar soms heb ik gevoel dat hij hulp bij me zoekt
*

Marsha

« Reactie #3 Gepost op: 09 september 2018, 11:54 »
Ik begrijp je wel maar als je onder de plak is dat je eigen keuze dat brengt me in de waar. Ik ga nu verder met me leven maar soms heb ik gevoel dat hij hulp bij me zoekt
nee niemand wilt onder de plak zitten. maar wat kan je doen wat zijn familie niet kan. als je nog van hem houd mag je de strijd aangaan maar wie weet denk jij dat hij gekromd is omdat hij een ander heeft en jij hem terug wilt.  waarom denk je dat hij gekroit is? je denkt dat hij hulp bij je zoekt.  Hoe?
« Reactie #4 Gepost op: 10 september 2018, 23:07 »
nee niemand wilt onder de plak zitten. maar wat kan je doen wat zijn familie niet kan. als je nog van hem houd mag je de strijd aangaan maar wie weet denk jij dat hij gekromd is omdat hij een ander heeft en jij hem terug wilt.  waarom denk je dat hij gekroit is? je denkt dat hij hulp bij je zoekt.  Hoe?
Omdat verteld is daarom en door verschillende personen. Elke dat ik verder wil komt hij op me pad. Ik weet dat het zo is en ik kan verder maar door alles wat ik lees en leer en heb meegemaakt wil ik geen vekeerde keus maken. We hebben twee kids. Als het geen kroi was zou ik loslaten ik heb ook gescheiden ouders maar dit is niet postief. Misschien zit ze familie ook er in he. Ze hebben de boodschap ook gehad
Advertentie
Advertentie

*

een vriend

« Reactie #5 Gepost op: 11 september 2018, 06:07 »
Omdat verteld is daarom en door verschillende personen. Elke dat ik verder wil komt hij op me pad. Ik weet dat het zo is en ik kan verder maar door alles wat ik lees en leer en heb meegemaakt wil ik geen vekeerde keus maken. We hebben twee kids. Als het geen kroi was zou ik loslaten ik heb ook gescheiden ouders maar dit is niet postief. Misschien zit ze familie ook er in he. Ze hebben de boodschap ook gehad
als hij onder de plak is dan kan je voor hen bidden dat hij verlost word. hij komt nog steeds bij jou. dan krijg je de kans om hem terug te kroien. maar niet slechte krol maar goede krol. dus dat zijn ogen geopend worden. met een drankje of een geurtje wat hij van houd. maar als hij niet door de dame is gekroit  maar gewoon van der houd zal het niet werken. het is een goede krol. alles wat goed is kan ook slecht en anders om.dus soms moet je ook een soort wisi doen om iemand te helpen.  maar goed. niet slechte wisi..alleen om te helpen.  en als hij inderdaad onder se plak zit dan werkt het... gewoon baden met iets wat lekker ruikt .. en wat hij ook lekker vind. mag een swiet watra zijn. en praat je dat hij verlost word. e  de weg naar jou weer vind. en zoniet kan de duman obiaman je iets sterkers geven wat hem terug trekt wat alleen werkt als hij gekroit is. want geen enkel goede doelman wilt aan negatieve krol doen.   verantwoordelijk. is moeilijk..

*

Redi

« Reactie #6 Gepost op: 15 september 2018, 10:16 »
Bedoelt u ik moet me zelf baden of hem. Ik krijg de kans niet om hem te hadden hoor. U heeft wel gelijk bidden dat  moet ik weer strak doen. Maar Ik zelf wil hem momenteel niet ik wil wel dat hij eruit komt. Ik zeg u eerlijk dit is   geen  liefde anders bleef hij niet terug komen en een ieder heeft gezegd deze vrouw is met magische dingen bezig. Ik ben nu verder met me leven heb alleen geen man. Dit alleen pijn dat ik zie Dat hij verandert is. Ik wil er ook niet meer in geloven maar ik weet dit is zo Ik kan hem alleen niet helpen

Gerelateerde onderwerpen

xx
onder de plak

Gestart door meisjelief

2 reactie(s)
1915 x bekeken
Laatste bericht
26 juni 2013, 20:17
door meisjelief
xx
mond onder voet

Gestart door Pikien Moesje