na 12 uur nacht | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

na 12 uur nacht

• 1 reactie(s)
  • 109 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 109 x bekeken
*

Theo

na 12 uur nacht
« Gepost op: 02 november 2018, 17:25 »
haar oma heeft haar geleerd middernacht als je thuis gaat moet je met je rug naar binnen. en wie koppig is kan dingen meemaken in het leven. vooral nu ...mofojari

Advertentie
Advertentie

*

Thomas

Re: na 12 uur nacht
« Reactie #1 Gepost op: 03 november 2018, 06:02 »
haar oma heeft haar geleerd middernacht als je thuis gaat moet je met je rug naar binnen. en wie koppig is kan dingen meemaken in het leven. vooral nu mofo jari
haha. ik moest gelijk aan me jeugd denken.  ik ben opgegroeid in Suriname.  en ja vroeger was het donkerder op straat dan tegenwoordig.  als je na 00 uur thuis kwam dan was het met de rug naar binnen. werd van je geëist.  geesten die met je meelopen komen dan niet mee naar binnen als je met de rug door de deur gaat. maar waarom zou een geest dan niet ook met zijn rug naar binnen gaan. wat is de rede met de rug? waarom denkt de geest o  nu mag ik niet naar binnen want de persoon gaat met zijn rug naar binnen.  wie heeft het verzonnen? werkt het echt?  ik deed het ook... maar nu ik ouder ben.. en ja eerlijk...vaak vergeet ik het.. of denk er niet meer na.. loop ik gewoon naar binnen. hoop dat er geen geest in mijn huis zit. maar zal het bijgeloof zijn of werkt het echt?

Gerelateerde onderwerpen

xx
3:00 uur in de nacht!!

Gestart door Rachel gi yu

0 reactie(s)
93 x bekeken
Laatste bericht
01 september 2018, 14:21
door Rachel gi yu
xx
Elke nacht om 3 uur wakker

Gestart door Ester