Mijn duivelse schoonmoeder (deel 1) | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Mijn duivelse schoonmoeder (deel 1)

• 14 reactie(s)
  • 265 x bekeken
  • 14 reactie(s)
  • 265 x bekeken
*

Anoniem

Mijn duivelse schoonmoeder (deel 1)
« Gepost op: 23 oktober 2018, 16:46 »
Beste lezers,  ik wil ook graag mijn levensverhaal met uw allen delen ....

Ik ben zoals een gelovig hindoe meisje betaamd, getrouwd op 18 jarige leeftijd met mijn man. Ik werd uitgehuwelijkt aan Sanjeev van 26 jaar, omdat mijn ouders dachten dat ze beter wisten wat ik nodig had. Ik was altijd een onderdanige dochter geweest naar mijn ouders toe en ze hadden met mij nooit problemen. Ik was nooit een kind geweest die tegen de stroom in wilde zwemmen, als mijn ouders iets van mij verwachtten dan zorgde ik ervoor dat ik deed zoals ze het graag wilden. Ik denk dat u wel weet dat in hindoestaanse gezinnen, men dat ook als normaal ziet dat de jongeren heel veel respect dienen te hebben voor hun ouders en groot ouders, dus ik kende het leven niet anders en toen ik uitgehuwelijkt werd, had ik niks in te brengen tegen de beslissing van mijn ouders. Notabene was mijn vader werkzaam in het bedrijf van Sanjeev zijn vader. Ik weet niet hoe dit precies toegegaan is, dat een huwelijk tussen de baas zijn zoon en mij ter sprake gekomen is hoor.... maar het is in ieder geval wel gebeurd & het huwelijk kwam eraan, het was een feit.

Mijn naam is trouwens sharmilla ( niet mijn werkelijke naam) en ik kom uit een middenklasse gezin, waarbij we het niet slecht hadden ... maar ook niet geweldig luxe. We konden elke dag eten en hadden toch best wel een goed leven. Ik had nog 2 zusters en 1 broer, die allemaal al getrouwd waren en uit huis waren. Ik was dus de jongste in huis en nu was het mijn beurt om te gaan trouwen en mijn eigen leven te beginnen. Tot zover ik weet waren mijn oudere zussen en broer wel gelukkig in hun huwelijk. Mijn broer had zelf zijn vrouw gekozen, maar de mannen van mijn zussen waren gekozen door mijn ouders. Dat was wel niet onder druk gebeurd hoor, maar wij gingen er allemaal vanuit dat mijn ouders beter zouden weten.

Maar goed mensen, het huwelijk van Sanjeev en ik werd groots gevierd en er was heel veel familie van hem aanwezig en ook van mijn kant was er heel veel familie aanwezig. Ik was zo gelukkig want sanjeev was een hele mooie jongen, hij zag er verzorgd en netjes uit en hij had de mooiste ogen en ik kon niks aan hem vinden, dat niet mooi was. Hij had een lichtkleurige huid, lichtbruine ogen en een afgetrained lijf. Hij had enkele jaren gewoond in nederland voor zijn studie en hij was pas enkele maandjes terug in suriname. Om eerlijk te zijn... als ik naar hem keek, dan had ik stiekem het gevoel dat hij veel te handsome eruit zag voor een simpel meisje als ik.

Maar anderzijds was ik toch erg blij dat het lot het zo wilde dat hij mijn man werd. Toch stiekem in mijn hoofd vroeg ik me dagelijks af, waarom hij akkoord ermee gegaan was om voor een normaal meisje als ik te gaan. Want hij had me wel vooraf gezien, voor ons huwelijk en we hadden even kort gesproken toen onze ouders bijeenkomsten hadden, om het huwelijk te regelen en om over onze toekomst te praten. En ik was vanaf die dag onder de indruk van hem, hij sprak niet veel.... maar hij keek me wel stiekem aan steeds met die mooie ogen van hem. Ik wilde bijna bloZen, als ik dat maar kon...maar ik kan dat niet, want zo licht ben ik niet. Hij liet mij in ieder geval vlindertjes voelen elke keer dat ik hem zag en was het gelukkigste meisje, wetende dat ik hem als mijn man zou hebben en hem voor altijd in me leven zou hebben,.... ook elke dag wakker worden naast hem.

Zoals ik zei, het huwelijk was prachtig...
 Ik kan me geen mooiere dag herinneren. Alles ging zoals het moest gaan en alles verliep probleemloos.

Na mijn huwelijk met Sanjeev gingen hij en ik in Torarica logeren voor enkele dagen en daarna gingen wij voor 2 weken op huwelijksreis naar Aruba. Dit was voor mij een heel gebeuren omdat ik nog nooit naar het buitenland geweest was, dus keek ik mijn ogen uit en heb het echt naar mijn gezin gehad. Wat me wel opviel was dat die moeder van sanjeev echt aan de lopende band zat te bellen. Als ik zeg aldoor ... dan bedoel ik echt aldoor, het leek alsof die vrouw gewoon geen leven had en aldoor naar die man van me belde. Ik was nog niet zo gewend met mijn man, dus wilde ik nog niet veel erover zeggen.

Maar die vrouw leek nergens rekening mee te houden en ze belde op de meest onchristelijke tijden, als we bijvoorbeeld aan het slapen waren na een hele dag shoppen. Dus onze huwelijksreis was een beetje verstoord... of laat me het beter zeggen, het was ZWAARRRR verstoord door deze vrouw. Zaten we net eens romantisch ergens te dineren, belde die vrouw gewoon weer dwars erdoor. Het was om gek van te worden. Maar zoals ik zei, ik durfde niks ervan te zeggen. En ze vroeg nooit naar mij, zoals een normale schoonmoeder zou doen, om te vragen hoe ik het maakte en als ik het in aruba naar mijn zin had?

Nee, als ze belde wilde ze urenlang met haar zoon babbelen en niet ophangen, ik bestond gewoon niet voor haar. Gelukkig dat ie af en toe wel tegen haar zei, dat het geen geschikt moment was om te praten en dan was het weer even stil. Maar niet lang daarna belde die vrouw alweer. Ik ga jullie zeggen hoor mensen, ik werd strontziek van mijn kers verse schoonmoeder haar storende gebel. Maar ondanks alles.... heb ik een geweldige tijd met mijn man doorgebracht op Aruba, hij was lief voor me en kocht heel veel dure kado’s voor me. Ik voelde me in de zevende hemel. Ik zag zoveel vrouwen naar mijn man kijken en hij keek ze niet eens aan, hij had alleen oog voor mij. Ik was pas 18 jaar... niet te vergeten mensen, ik keek ook veel bollywood films, tegen die tijd en droomde vaak weg bij al die romantiek. En nu..: was ik ineens met een pracht van een man op aruba, hij overlaadde mij met aandacht, ook met de mooiste kado’s.

Over mijn ontmaagding..... mensen, het was pijnlijk maar ik opende mezelf als een roos, het was een onvergetelijke ervaring en ik ben god dankbaar dat ik het met hem als mijn man mee heb mogen maken. De ontmaagding was niet in Torarica gebeurd, omdat Sanjeev de grote dag.. het grote moment wilde houden voor aruba. Hij zei tegen mij “ het is voor jou een speciaal iets, dus laten we dit moment houden voor aruba”, hij hield zich aan zijn afspraak en we hadden pas op Aruba in het prachtig hotel PALACE ANTILLAS voor het eerst sex. dit was een nacht om
 Nooit meer te vergeten. Kortom mensen, ik was een gelukkige vrouw .....

Wij kwamen weer naar suriname na onze vakantie op Aruba.

Ik begreep dat wij bij onze schoonouders zouden trekken, omdat Sanjeev zijn ouders een huis voor ons aan het bouwen waren. Maar het huis was nog lang niet af en we zouden in de tussentijd gewoon bij mijn schoonouders in moeten wonen. Dat zou geen probleem moeten zijn, dacht ik en het zou mij ook de gelegenheid geven om ze beter te leren kennen en aan ze te wennen en andersom. Ik was er eerlijk gezegd wel verheugd over, omdat ik allerlei goeie bedoelingen had en ik kon goed koken dus was van plan ze versteld te doen staan van mijn overheerlijke gerechten. Ik was van plan me erg geliefd te maken bij deze mensen, want hoe leuk zou het zijn als er een goeie verstandhouding/ band tussen ons allen zou zijn.

Wij trokken dus in bij de ouders, het huis was enorm. Het had 8 slaapkamers, hoge plafonden en het zag er heel erg luxe uit. Het was voor mij alsof ik elke dag in een hotel bleef nu, zo mooi was het huis van mijn schoonouders. Ik voelde me vereerd dat ik als doorsnee meisje in zo een wereld mocht vertoeven. Sanjeev en ik werden opgehaald door werknemers van zijn vaders bedrijf, omdat zijn ouders zelf op reis waren in USA voor business. Maar dat was geen probleem want we konden gewoon naar huis, om ons alvast thuis te maken. Ik maakte me al gauw comfortabel toen ik daar ingetrokken was. Ik had ook een redelijk goeie band opgebouwd met de broers en broertjes van sanjeev.

16 jaar oud waren de jongere broertjes RADJIV & AKSHAY, een tweeling. KARAN ( 28 jaar) en SHIVA ( 30 jaar) waren de 2 oudere broers. Met 26 jaar was sanjeev de middelste zoon. Mijn schoonmoeder had alleen zonen, 5 zonen in totaal. De 2 oudere zonen waren al uit huis en getrouwd, maar ze kwamen vaak over de vloer met hun vrouw en kids. Ze deden echt hun best mij als nieuweling te verwelkomen en mij op mijn gemak te laten voelen.

Ik was verheugd met het feit dat ik als vrouw nu in huis was en mijn schoonmoeder kon helpen met alles, zoals een echte dochter dat diende te doen. Ze had alleen zonen en ik wilde een echte dochter voor haar zijn, dacht ik. Het duurde niet lang of mijn schoonouders waren weer in het land. Mijn schoonvader was sinds het begin een hele aardige man, hij gaf me complimentjes en knoopte altijd een praatje aan met mij. Maar mijn schoonmoeder.... sinds dag 1, toen ze mij zag was ze kortaf tegen mij. Ze keek me heel gemeen en indringend aan. Ze had een strenge look, keek me vaak van kop tot teen aan. Alsof ze me heel veel gemene dingen wilde zeggen, maar het gewoon niet luidop zei. Ik vroeg haar aldoor als ik haar ergens mee moest helpen, maar dan reageerde ze snauwend “ niet nodig, daarvoor hebben we personeel”. Ik heb eindeloos veel keren mijn best gedaan om bij haar in goede smaak te vallen, maar de bleef me maar afstoten en kort tegen me doen. We zaten vaak in 1 ruimte en ze sprak tegen een ieder super aardig, maar tegen mij was het een hele andere koek, ze zag me gewoon niet staan. Niemand zei er ook iets van, haar man niet en mijn man ook niet ...

Het viel me op dat de 2 andere zonen, KARAN en SHIVA ook helemaal niet meer langskwamen sinds die ouders terug waren van hun zakenreis in Usa. Ik vroeg mijn man erover en hij wimpelde het allemaal af met de woorden “ ach schat, ze zijn drukke mensen, dus ze komen vast wel een keer langs”. Ik bleef het vreemd vinden, maar ik zei er maar niks meer over. Ik zag ook niet dat die moeder haar andere oudere zonen aldoor zat te bellen, zoals ze wel mijn man aldoor belde als hij niet thuis was. Toen ik mijn man daarover vroeg, zei hij dat hij vroeger een ongeluk gehad heeft en dat zijn moeder daarom zo protective over hem is en zich daarom aldoor zo een zorgen om hem maakt. En daarmee was de discussie gesloten, want hij wimpelde elk commentje van me af, als onzin... k moest me maar geen zorgen maken om gekke dingen; want zogenaamd bedoelde zijn moeder het alleen goed. Bla bla bla... het was nooit verkeerd en zijn moeder deed nooit iets fouts, dus ja... op den duur dan zei ik niks meer, ik merkte wel op dat die moeder me steeds vervelender begon te behandelen. Ze schoof het niet onder stoelen of banken, dat ze niet erg gecharmeerd was van mij.

Ze sprak aldoor negatief over mij tegen mijn man, zo ook tegen andere familie leden en ik begon al heel snel bekend te staan als die “ probleem schoondochter” en als die “ luie schoondochter”, “ die zwarte schoondochter”... etc etc... ik hoorde eventueel alles terug, maar alles wat je je maar kunt bedenken om mij een slechte naam te bezorgen, deed deze vrouw. De hele familie van mijn man begon raar tegen mij te doen en op feesten van de familie vermeed een ieder mij. Ik was erg ongelukkig, heel vaak organiseerde mijn schoonmoeder etentjes in restaurants met familie leden en werknemers van hun bedrijf, waarbij mijn ouders ook uitgenodigd werden.

Maar met opzet nodigde mijn schoonmoeder mij niet uit. Zogenaamd was ze dat vergeten door de drukte. Hoe vergeet je zoiets? Terwijl ik in 1 huis met je zoon woon, waar je me elke dag ziet? Zelf mijn man was wel altijd aanwezig op deze etentjes, maar ik werd overgeslagen.... en als ik mijn man erover aansprak, dan nam ie het altijd voor zijn moeder op en zei dat het niet met opzet was, ze was zogenaamd vergeten. Nou ja... je gaat 1 keer vergeten, maar niet 5 of 6 keren precies hetzelfde, dat ik overgeslagen werd. Ik zat dan moederziel alleen in dat grote huis, terwijl een ieder weg was naar het restaurant.

Mijn ouders belden me dan vaak vanuit het restaurant om te vragen waar ik was, maar ik wilde ze niet ongerust maken en loog dat ik het druk had met een studie ofzo ... allemaal leugens, want toendertijd studeerde ik helemaal niet. Ik wilde alleen niet dat mijn ouders zouden gaan piekeren als ze wisten in welke situatie ik zat. Dat het allemaal niet zo mooi was om hier te wonen in dat mooie huis, met deze gemene schoonmoeder van me. Maar op den duur begon het wel op te vallen bij mijn ouders dat ik nooit aanwezig was bij feestelijke gelegenheden van mijn schoonfamilie dus moest ik alles opbiechten bij mijn ouders. Maar die stelden me gerust en zeiden dat ik niet zo snel op moest geven en dat die vrouw misschien nog aan me moest wennen. Dus het gesprek met mijn ouders deed me wel goed, eerlijk gezegd ... want als hun zeiden dat het goed zou komen, dan zal het wel zo zijn, dacht ik.

Ik was weer eens een dag alleen in het huis, ..... de familie was weer eens weg op een etentje zonder mij. Toen ik vreemde geluiden hoorde op de bovenste verdieping. ik woonde toen al ongeveer 6 maandjes in het huis. Ik vondt het uiterst vreemd omdat ik zeker wist dat de schoonmaaksters al naar huis waren voor de dag en er was niemand anders in het huis. Ik hoorde duidelijk geluid, ik hoorde mensen praten, ik kon wel niet verstaan wat ze precies zeiden. Maar het leek heel erg druk boven, ik stond op en wilde net gaan kijken maar bedacht me....” moet ik dit wel doen? Zijn het dieven? Wat als ze me doodschieten? Of verkrachten?....”. Ik was helemaal overstuur en rende achter een grote pilaar om erachter te schuilen. Als die rovers de trap af komen dan zullen ze me zien, dacht ik en vliegensvlug maakte ik de tv uit en bleef me verschuilen achter die grote pilaar die vlakbij was. Ik bleef muis stil... ik hoopte stiekem dat ze mij niet gehoord hadden.

Ik vroeg me af waarom ze via de boven verdieping in het huis gekomen waren, maar veel tijd had ik niet te denken... want ik hoorde weer die stemmen en het gestommel van bovenuit komen. Ik was gewoon 1 blok zenuwen, ik beefde helemaal...:: ik zat te denken wat mijn volgende stap zou zijn “ moet ik rennen uit het huis? Rennen naar de bewakers bij de poort? De politie bellen? Maar de knopjes van de cordless telefoon maken altijd een piepend geluid, door de echo in het huis zouden die rovers weten dat er iemand in het huis aanwezig was. Dus ik besloot maar niet te bellen en me schuil te houden.........terwijl ik daar geluidloos stond te huilen van angst, vroeg ik me af wat de bewaking deed. Hadden ze die mannen niet binnen zien komen? Of waren ze overmeesterd? Wat nu? Hoe doe ik nu? “. Mijn mobiele telefoon lag boven op de lader, dus dat was geen oplossing. Ik liep naar de keuken op mijn tenen, zo geluidloos als ik maar kon en keek door de ramen heen als ik iemand zag buiten.... alles leek normaal en ik zag niemand buiten, alleen de tuinlichten verlichten het groot erf en nergens iemand te zien.

Ik maakte zachtjes de keukendeur open en rende zo hard ik kon naar de poort, dat was een heel eindje naar de poort. Daar aangekomen zag ik de 3 bewakers van het security bedrijf verbaasd naar me kijken, omdat ik in mijn slaapkleding helemaal overstuur en huilend buiten adem daar aan kwam rennen. Ik gilde “ dieven... er zijn dieven in het huis, mijn god ....rovers, er zijn rovers in het huis, help help.. ik denk dat er veel zijn, want ik hoorde hun stemmen.... help me” gilde ik hysterisch. Ik kreeg aan paniekaanval en kon bijna niet ademen van de zenuwen, dus 1 van die heren, een oudere heer. Hij sprak met me en zei dat ik me in het wachters huisje moest schuilhouden en de lichten uitdoen. Ik mocht de deur op slot doen en pas openmaken als ze terugkwamen, want ze zouden het huis gaan checken. Ze riepen meer hulp in van het security bedrijf in en binnen niet al te lange tijd stonden er meer dan 10 heren van het bedrijf daar. Ze stormden het huis binnen........

Advertentie
Advertentie

*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 2)
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2018, 16:47 »
Die security mensen gingen in het huis en doorzochten alle hoeken en gaten van het huis, maar ze konden niks vinden. Met heel veel gedoe kwamen er daarna in een vaart 2 andere auto’s van het security bedrijf aanrijden.... het was een heel gedoe en mensen stonden buiten te kijken wat er precies gaande was, maar alles was voor niks geweest want er werd niemand gevonden in het huis. Er was ook nergens een spoor van inbraak geweest in het huis, alles was netjes dicht... geen ramen stuk.... alles was in orde.

Voor de zekerheid liepen de heren het hele erf rond, geloof mij mensen... het is een enorm groot erf dus dat nam heel veel tijd. Maar ik mag niet liegen voor ze, ze waren zeker een uur bezig om het heel erf te onderzoeken op voetstappen of iets verdachts. Uiteindelijk hebben ze niks kunnen vinden, dus zeiden ze dat ze even zouden wachten met mij tot mijn schoonvader terug zou komen, omdat het procedure is dat zodra er alarm geslagen wordt in het huis, dat ze dan de eigenaar gaan bellen en ze hadden sinds alles aan de meldkamer doorgegeven was, meteen mijn schoonouders gebeld om de situatie door te geven. Dus ze waren intussen thuisgekomen en werden buiten gehouden door de security voor hun veiligheid. Maar ik wist niet eens dat ze er al waren, want ik hield me schuil in het wachthuisje met de lichten uit en deur op slot.

Dus toen mij later verteld werd dat er niks gevonden was en dat ik naar buiten kon, zag ik kort daarna de auto van mijn schoonouders naar binnen rijden. Ze stapten uit ...en de leidinggevende heer van de security ging naar hen toe en gaf uitleg over de stand van zaken. Ik kon het niet zo goed verstaan hoe of wat... want ik stond op een afstand, want mijn schoonmoeder wierp me een kwade blik toe. Scheel keek ze mij aan, en ze veegde haar haar achter haar oor. Terwijl mijn schoonvader verwikkeld raakte in een gesprek met die man, bleef mijn schoonmoeder me ijskoud aankijken alsof ik een stuk vuil was. Zij leek echt gëirriteerd over iets, blijkbaar had het met mij te maken. Ze leek niet zo blij met deze hele situatie.. al die mensen op haar erf, dat kon ik ook zien aan de manier hoe ze die mannen aankeek, maar merendeels hoe ze mij aankeek. Dat was het moment toen ik de gezegde “ als ogen konden doden” begreep. Want dat was precies hoe mijn schoonmoeder mij aankeek. Ik kon het niet helpen maar ondanks ik aldoor angst had als deze vrouw in mijn buurt was, bewonderde ik haar schoonheid stiekem. Ze was een onvoorstelbaar mooie vrouw, ze zag er altijd verzorgd uit, rook altijd naar dure geurtjes en ondanks ik in 1 huis met haar woonde, heb ik haar nooit erop kunnen betrappen dat ze er eens onverzorgd of normaaltjes eruit zag. Ze was aldoor op en top verzorgd alsof ze elk moment van de dag van plan was ergens heen te gaan. Ik kon dat niet zo goed snappen, maar goed......blijkbaar was het leven op deze hoogte van de maatschappelijke ladder nog even wennen voor mij. Ik moest me maar rustig houden en gaandeweg zou ik leren, hoe mij te gedragen... want blijkbaar deed ik iets verkeerd en ik wist zelf niet wat ik fout deed in die vrouw haar ogen. Ze bleef me maar hatelijk aankijken....terwijl ze daar stond in een zalmroze indiaase klederdracht, naast haar man.

Waarom kijkt die vrouw me zo aan? Wat zegt die man allemaal tegen ze over mij? Ik voelde alsof die ogen mijn lijf doorboorden, zo woest was haar look intussen geworden. Ze was een beeldschone vrouw, maar ik zag haar nooit eens aardig naar me kijken en aardig was ze ook niet tegen me. Naar de buitenwereld was ze poeslief, maar tegen mij was het een ander verhaal....

Kort daarna reed mijn man het erf op, hij had van zijn ouders al gehoord wat er gaande was sinds de melding binnenkwam, maar hij moest de gasten van zijn ouders nog even bezig houden en kort daarna kwam hij ook richting huis in een vaart, hopende dat alles onder controle was. Hij kwam meteen naar mij toe want ik stond nog in de buurt van het wachtershuisje. Hij vroeg als alles goed me was en wat er gaande was, ik vertelde hem alles en hij omhelste me en ik huilde het gewoon uit. Hij zei “ ik ben er nu, maak je geen zorgen... we hadden je niet zo alleen moeten laten in het huis, komt goed schat... komt allemaal goed”. Wij gingen het huis binnen en hij deed zijn uiterste best om mij gerust te stellen en te troosten. Want ik was echt overstuur. Des te meer...... mijn schoonmoeder me met haar blikken wilde doden, want ze leek kwaad op mij. Waarom? Wat had ik gedaan? Ik vertelde het mijn man ook en hij nam het weer niet serieus, hij zei dat mijn moeder zeker geschrokken was door dit alles en misschien vatte ik het allemaal maar verkeerd op.

Wel mensen, ik kon niet verklaren wat ik gehoord had, maar het was heel erg duidelijk dat er geluid van boven kwam, er waren stemmen te horen en je kon merken het een drukte was boven. Maar nergens bleek geforceerd en nergens was ingebroken, dus mijn man zei dat ik blijkbaar echt verkeerd gehoord had. “ schat, je bent misschien overspannen, misschien omdat je de hele dag niks te doen hebt, zullen we een leuke opleiding voor je zoeken... zodat je iets hebt om je bezig te houden?” Zei hij. Ik reageerde er niet op, want ik was nog overstuur van het gehele gebeuren, want mijn schoonmoeder was sinds die dag alleen nog onbeschofter tegen me. Ze negeerde me alleen nog meer..: en als ze sprak soms, was het op een zodanige onbeschofte toon, dat je haren ervan gingen staan. Ik durfde niks te zeggen want ik woonde nog steeds in die mensen hun huis en bovendien was ik niet het type mens die disrespectvol zou gaan praten tegen mijn schoonouders.

Sinds die nacht van die zogenaamde inbraak die ik niet kon verklaren, zat mijn schoonmoeder aan mensen te vertellen dat ik niet wijs in mijn hoofd was, ik was geestelijk niet in orde volgens haar. Ik had dringend een psychiater nodig zei ze en dat kwam me ook allemaal weer via via ter ore. Ik was hier wel kapot van, want mijn schoonouders waren in suriname belangerijke mensen met aanzien. Het bedrijf van mijn schoonvader is een bekend bedrijf en ieder in suriname kent de reclames van hun bedrijf die aldoor op tv komen. En dan te bedenken.......dat mijn naam bij al mijn schoonouders hun invloedrijke vrienden verpest werd door mijn schoonmoeder die aan een ieder die t maar wilde horen, vertelde dat ik geestelijk niet in orde was, dat ik dom was en in een eigen wereld leefde en nooit bij was. Kortom, ik was gewoon een gekke persoon volgens haar en ze zei altijd erbij, dat ze niet kon begrijpen waarom haar zoon zo iemand gekozen had, hij kon volgens haar veel beter gevonden hebben.

Dit was allemaal onzin natuurlijk, want ik heb hun zoon niet gevonden.... ik ben uitgehuwelijkt en het was helemaal niet zo eraantoe gegaan zoals die vrouw vertelde. Uiteraard geloofde iedereen die ze vertelde, dat ze de Waarheid sprak en alle kennisen en vrienden van deze familie begonnen mij te vermijden en kortaf te doen tegen me, niemand wilde zich inlaten met een gek persoon natuurlijk, ...dus ik zat vaak eenzaam in de slaapkamer naar tv te kijken en boeken te lezen, om me bezig te houden. Het was dus naderhand gezien een goed idee van mijn man om een opleiding te gaan volgen, maar dat werd ineens weer afgeraden door mijn schoonmoeder, want ik was te dom, ik was verloren geld en ik zou toch die opleiding niet af kunnen maken volgens haar.

Dat hoorde ik haar wel duidelijk zeggen tegen haar bezoek eens... dat brak mijn hart; want het is iets waaraan je nooit zal wennen, om iemand zo te horen liegen over je. En nog erbij zulke pertinente leugens, alsof ik achterlijk dom en geestelijk niet in orde was. Ook was ik lelijk volgens haar, omdat ik een beetje donkerder was dan haar en haar zonen. Maar zo donker ook weer niet, misschien enkele tinten.... maar dat vondt ze minder, ze vondt dat ik van mindere kaste was in de hindoestaanse samenleving. Omdat ik niet uit “goeie” huize kwam, ik was daarom niet goed genoeg. Ik was niet rijk dus behoorde ik in haar ogen tot iets dat minder was. En dat liet ze me ook blijken op elke manier mogelijk, .... ookal was ik in een ruimte met haar, ze sprak via iemand anders met mij alsof ze niet rechtstreeks tegen me kon praten. Dus als ze me iets te zeggen had, dan deed ze dat via haar man... of via haar tienerzonen, of via mijn man.... want rechtstreeks sprak ze niet tegen me. Weet u hoe laag ik mij voelde door deze behandeling van deze gemene vrouw. Ze liet me echt twijfelen aan me zelf, als ik wel goed genoeg was ..... als ik het wel verdiende om met haar zoon te zijn, ik moest aan zoveel dingen van me zelf twijfelen door de behandeling die ik kreeg. Ze bestelde bijna elke dag eten, maar nooit was er een portie bij voor mij. Alsof ik gewoon niet bestond.

Ik moest dus voor mijn eigen eten zorgen, ik kreeg gelukkig geld van mijn man zodat ik zelf de auto kon nemen en mijn eten kon gaan kopen, want die vrouw telde mij niet en liet me aldoor voelen alsof ik niet erbij hoorde en onzichtbaar was. Maar goed, ik heb met heel veel moeite mijn man kunnen overhalen om toch een opleiding te gaan doen. Ik was jong getrouwd en had alleen mijn MULO opleiding af kunnen maken en was na me huwelijk niet verder naar school gegaan dus besloot ik me in te schrijven bij het Avond Havo. Ik was zo blij dat ik dat kon gaan doen en dan eventjes uit het huis kon zijn voor een paar uurtjes.

Want de situatie thuis begon me al moe te maken en aldoor die spanning die haar haat teweeg bracht in mijn leven, was echt niet uit te houden hoor. Dus eindelijk weer de shoolbanken bezoeken was een verademing voor mij..... ik voelde me weer een beetje mens. Ik genoot zo van de school, heel stom eigenlijk.... maar ik voelde me weer mens, want mijn klasgenoten gaven me de nodige aandacht. Het was er gewoon gezellig en ik hoorde erbij. Natuurlijk wist niemand dat ik zo een rot situatie had thuis, een paar van mijn schoolvriendinnen wisten wel dat ik getrouwd was. Ze waren zelf ook hindu en begrepen het wel, maar ze wisten niet wat ik mee maakte en ik vertelde het ook niet. Ik hield de schijn goed op, want het was best wel genant om zoiets kenbaar te maken naar de buitenwereld toe.

Ik was dus in de avonden op school, ik deed mijn best want ik wilde niet weten wat mijn schoonmoeder ervan zou denken als ik bleef zitten. Dus ik deed extra mijn best....stom natuurlijk, dat ik toch deze gemene vrouw wilde behagen ondanks ze mij niet zag zitten. Misschien stiekem hoopte ik dat ze op een dag bij zou draaien en inzien dat ze fout was om mij zo te behandelen. Maar nee hoor..... ze bleef aan mensen zeggen dat ik dom was en geestelijk gestoord. Ze ging zelf zover om mijn man te zeggen om mij van school af te halen, omdat het een verloren zaak was. Maar mijn man luisterde gelukkig niet en liet me gewoon naar school gaan, omdat hij wist hoe ik me verveelde thuis en hij wist ook hoe zijn moeder tegen me deed. “ geef haar tijd aan je te wennen, ze heeft het moeilijk mij los te laten” zei hij dan steeds.

Ik was een zaterdag aan het studeren, het was in de middag uren. Ik was alleen met de 3 schoonmaaksters thuis. Ik zat in de keuken en ik zag dat 1 van die dame’s aan het koken was, ze kon goed koken......dat wist ik wel, want van tijd tot tijd kookte ze hier in huis. En ik had wel van haar hand mogen proeven en was echt overheerlijk, het was een oudere hindoestaanse dame en ze was een lieve dame. Ze maakte altijd een praatje met me als ik in de buurt was. Zij was ook een van de mensen die me vertelde wat mijn schoonmoeder allemaal over me vertelde, omdat deze dame veel hoorde en veel zag. Ze wist dat ik als vuil werd behandeld door mijn schoonmoeder. Ze was het er niet mee eens, maar als kok/ schoonmaakster heb je natuurlijk niks te zeggen en jou mening doet er niet toe. Daarom dat ze ook haar mond hield, maar ze kwam wel altijd met me babbelen als mijn schoonmoeder niet in de buurt was. Ik was echt gesteld op deze vrouw.

Heel vreemd was het dat ze zo aan het koken was, omdat mijn schoon familie niet thuis was en ze zouden ook nog lang niet thuiskomen. Omdat ze weer een evenement hadden en het was pas begonnen, ze waren niet al te lang weg. Dus ik vroeg aan SARITA ( zo heet ze) waarom ze zo een scala aan gerechten aan het bereiden was. “ mijn schoonouders komen toch niet nu thuis? Waarom maak je zoveel eten? Voor wie?” Vroeg ik verbaasd. Ze zei “ mevrouw Sharmilla, ik laat u zo zien... eigenlijk weet ik niet als dat mag, maar ik zal het je toch laten zien”. Mijn interesse was natuurlijk gewekt en ik was benieuwd voor wie ze dit lekker eten moest bereiden. Zou er bezoek komen misschien? Maar hoe? De familie was er niet....

Toen het eten klaar was na enkele uurtjes, zette Sarita alles in mooie schalen, ze deed echt haar best om alles zo mooi mogelijk eruit te laten zien. Ik keek tussendoor naar haar hoe ze dat deed, maar ze was te aandachtig bezig dus ze had niet eens door dat ik haar steeds zat te volgen. Uiteindelijk focuste ik me weer op me studie en toen sarita klaar was, riep ze me om met haar mee te lopen. “ kan u me met enkele van die schalen op het dienblad helpen? ” vroeg ze. “Ja natuurlijk kan ik dat, wacht ik help u” zei ik en nam enkele schalen op een dienblad en ik achtervolgde haar. Ze liep de trap op....” waar gaan we? Niemand is toch thuis? Waar gaat zoveel eten heen?” Dacht ik in me zelf. Maar ik zei helemaal niks en liet me leiden naar waar Sarita me bracht. We liepen door naar een heel stuk achter, een leefgedeelte van het huis...... waar ik eigenlijk nooit gekomen was. Ja mensen, zoals ik al liet weten, het huis van mijn schoonouders was niet klein. En ik was dus bepaalde delen van het huis gewoon nooit geweest, omdat ik niet echt nieuwsgierig ben en had ook niks te zoeken in die mensen hun huis. Ik kon alleen niet wachten tot we hier weg konden en ons eigen huis konden betrekken. Dus in mensen hun huis rond neuzen was niet iets wat ik deed dus toen sarith aan het eind van de gang de grote deur opendeed...: bleek er nog een lange gang te zijn die leidde naar een andere deur. We liepen door die andere gang die ik voor het eerst zag, het was mooi hoor... helemaal van glas en de zon scheen naar binnen, het was mooi om te zien en ik zag beneden het zwembad in de verte het erf.

Sarita stopte uiteindelijk voor die andere deur, het leek gemaakt te zijn van koper en massief hout. Het was duidelijk een zeer zware deur. Sarita zei tegen me “ mevrouw, beloofd u mij om niks tegen uw schoonmoeder te zeggen? Want ze vertrouwd mij alleen om hierheen te komen.... maar ik wil dit wel aan u laten zien, want u hebt een goed hart en ik denk dat ze u later ook zullen laten zien wat ik u nu laat zien”. Ik knikte en mijn hart ging als een gekke tekeer, waar had deze vrouw het toch over, dacht ik in me zelf. “ natuurlijk sarita, ik beloof er niks over te zeggen” Zei ik. “ ik raak anders mijn baan kwijt, dus ik verzoek u” zei sarita. Ik gaf haar mijn woord en ze klopte toen drie keren op de deur, ... ze wachtte even. Is daar toch iemand? Waarvoor klopt ze? Moet iemand komen open doen ofzo? Dat ging er allemaal door mijn hoofd.

Na even gewacht te hebben, deed sarita de deur open. De kamer was best donker, alle gordijnen waren dicht getrokken en lieten bijna geen licht toe.... de kamer was slecht verlicht en rook naar een soort van wierook, ik weet niet wat het precies was ... maar die kamer zag er mistig uit, alsof iemand gerookt had in de kamer maar het rook er niet naar rook. Ik stapte maar een klein stukje in de kamer, misschien 3 voetstappen in de kamer.... want doordat die kamer er zo donker en mistig uitzag, was ik toch even verward en dacht “ wie is hier? Waarom klopte sarita?”, dus ik deed me uiterste best te kijken als er iemand was.

*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 3)
« Reactie #2 Gepost op: 24 oktober 2018, 12:17 »
Maar ik zag niemand... of tenminste, niet dat ik kon zien want de kamer was groot en enorm donker, enige licht wat er binnenkwam was van de deur die op een kier openstond, en de zwarte kaarsen die branden in de kamer. Het waren een heel aantal kaarsen, dus je zou denken dat je goed zou kunnen zien wie er in de kamer was, Maar nee hoor...door de mist was er geen duidelijk zicht in de kamer. Die kamer zag er erg chique uit..maar meer nog, vreselijk duister. Ik kan het niet anders verwoorden, maar het voelde gewoon zwaar en drukkend aan...ik voelde me ineens niet zo lekker, voelde me alsof ik hoog van caffeine was of aan 1 of ander drugs was, mijn hoofd begon te draaien alsof ik elk moment flauw kon vallen. Ik zag enorme spiegels in de kamer, wat erg eng was in de duisternis van de ruimte. Er was een enorm groot iets als een altaar aan de linkerkant van de kamer. Heel veel poppen, zwarte kaarsen en allerlei artikelen, die sterk wat weg hadden van voodoo praktijken. Ik voelde me hier echt niet goed en was helemaal in de war... deze kamer liet me onwel voelen, een zwaar gevoel waar ik slecht tegen kon...

Sarita, zette het eten op een enorm bed. Maar ik zag niemand....totdat ik het bed zag bewegen... ik keek beter, ik zag een glimmend iets op het bed. En toen sloeg het me ....: het was een gigantische slang die daar tussen de dikke dekens lag op het bed.

Toen pas viel het me op dat dit beest behoorlijk lang was, zijn lijf was niet alleen in het bed, het lag deels op het bed maar was grotendeels verspreid in de hele kamer. Het was een behoorlijk groot dik beest, ongeveer als een reusachtige anaconda. Ik was zo geschrokken want als ik wist dat hier een slang in de kamer was en nog erbij van deze afmeting, was ik niet eens naar binnen gekomen. Die slang was meters en nog eens meters lang, het leek oneindig lang. het lag letterlijk die hele ruimte vol en dan kan u indenken... de kamer was een enorm grote kamer. Ik kreeg trillingen en had kippenvel over mijn rug, toen ik me alleen zat in te denken hoe groot dat beest wel moest zijn, ... als ik hier het licht aandeed, dan zou ik het beest in volle ornaat zien. Maar ik durfde niet te bewegen en al helemaal niet om het licht aan te doen. Toen mijn ogen wat wenden aan het duister in de kamer, kon ik uitmaken wat wat was, zo zag ik gedeeltelijk hoe enorm dit beest was. Ik heb geen weet van slangen, maar dit leek mij niet normaal.... de afmeting en grootte van het monsterlijk, beter gezegd... dit duivelse beest.

Ik deed stappen terug en begon te beven, want ik zag die kop van het beest ineens omhoog gaan, alsof ik door de schrik zijn zintuigen gestreeld had. Die enorme kop steeg een stuk de lucht in, zeker 1 meter of 1.5 meter..... het wilde blijkbaar dat ik hem zag. Ik zag die ogen van dat beest, dat ding.. of wat het was, vuurrood worden en siste agressief tegen me.

Ik voelde alsof er met me gesproken werd “ ga weg van hier of je zult spijt hebben”, die ogen keken me recht aan. Ik voelde ook alsof dit beest in me hoofd zat te praten en me weg wilde uit die ruimte ..... verbeeld ik me dit? Maar weer hoorde ik die stem in mijn hoofd “ donder op, ... anders zul je er spijt van hebben”. Dat beest sprak met mij, ... ja, het sprak en ik hoorde het rechtstreeks in mijn hoofd.

Waarom nu ineens? Sinds ik doorhad wat er daar was, had het beest binnen 1 seconde gelijk agressief gereageerd, het kon mijn gedachten en angst lezen/ ruiken dat ik bang was en daar liever niet gekomen was. Sarita schrok ook en blijkbaar sprak dit beest ook telepatisch met haar, want tussendoor siste het beest ook woest tegen haar, alsof ze een gesprek voerden.

ze zei stotterend “ sorry sorry....ik had u vooraf moeten melden voordat ik haar hierheen bracht, sorry godin, het spijt mij....doe haar aub niks aan, ze is van de familie... ze hoort bij deze familie, ze zal u ook misschien komen voeden en offers brengen. Ze zal u geen problemen geven”. Die slang bleef nog een paar minuutjes zo met vuurrode ogen naar me kijken en ik kon van bangheid in me broek pissen, want ik stond als een stijve paal naar dat beest te kijken, nog met een dienblad in mijn handen. Ik durfde niet eens een beetje te bewegen, van de schrik was ik helemaal bevroren. Ik hoorde sarita smeken aan dat beest me met rust te laten en dat ik familie was en dat ik erbij hoorde. Nog een paar dingen zei ze om de slang tot rust te brengen. Uiteindelijk zakte de slang zijn kop en sarita rende om de schalen van me over te nemen en zette dat ook op het bed bij de slang. Daarna maakte ze een soort buiging en haastte zich naar mij en trok me mee uit de kamer. “ sorry mevrouw sharmilla, dat was niet de bedoeling dat u dat zo mee moest maken, maar u wilde zien voor wie het eten was en ik had zo een reactie niet verwacht” verontschuldigde ze zich. “ ze is anders nooit zo agressief en ligt meestal rustig als ik het eten in de kamer breng” zei sarita nog.

“Ik was doodsbang en had dit niet verwacht.... was er al die tijd dat ik hier woon een slang in dit huis? Nog erbij zo een gigantisch groot beest.... zag je die kop hoe groot, dat ding zou je in 1 hap kunnen slikken. Hoe ben je niet bang? Dat beest gaat je een dag nog doodmaken, hoe kan je dit doen om zo kalm te blijven? ” vroeg ik haar. “ ja, ik wordt hiervoor heel veel betaald om mijn werk te doen mevrouw sharmilla, ik krijg als dienstvrouw/ kok altijd extra goed betaald..... ik moet dit dan ook doen om die slang te voeden en offers te brengen die mijn werkgeefster mij opdraagt te doen. Ik werk al zo lang voor deze mensen en ze hebben me altijd goed behandeld en die slang is net als hun huisdier. Ze praten er niet met mensen over, er is mij ook gevraagd mij mond te houden tegenover mensen. Ik doe wat er van mij gevraagd wordt omdat het geld echt hard nodig is, ik ben geen rijke vrouw” zei sarita tegen mij.
*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 4)
« Reactie #3 Gepost op: 29 oktober 2018, 15:39 »
Verder legde sarita me ook uit dat die slang daar al heel lang bleef, ze moest gewoon 1 keer in de week daar gaan om voedsel te brengen en nog andere rituelen doen, die haar aangeleerd waren door mijn schoonmoeder. Ik hoorde van sarita dat mijn schoonmoeder dagelijks naar die donkere kamer ging om te offeren en te bidden. Ik wist meteen dat dit nooit iets goeds kon zijn, alle kaarsen waren zwart in die kamer. De kamer hing vol met spiegels en was een beetje eng om te zien... het rook er ook vreemd en was ijskoud in die kamer, terwijl de airco niet aan was. Het voelde gewoon niet goed aan..... ik kwam weer in de keuken aan en had dat beest aldoor in mijn hoofd, ik kon niet bevatten dat er in dit huis een kolosaal beest woonde, waarvan ik al die maanden helemaal niks afwist. Niemand had het me verteld en dat moest me niet verbazen want me schoonmoeder vertelde me niks en dit bleek haar slang te zijn, als ik het goed begrepen had.

Ze diende een slang en te zien aan die rode lichtgevende ogen, was het geen normale slang. Het was een demoon of iets duister wat ze aanbad. Geen wonder dat deze mensen zoveel geld hadden, want hun zaak draaide altijd goed en kende geen slechte tijden. Terwijl suriname in economische problemen zat, merkte ik er niks van in mijn schoonfamilie. Aldoor dure feesten, dure buitenlandse reisjes..... ze leden niet onder de crisis, dus nu begreep ik alles beter. Ik zat in de keuken en alles draaide door mijn hoofd. In welke familie was ik terecht gekomen? Maar was dit misschien gewoon een huisdier, zoals sarita me zei? Maar slangen eten toch geen gekookt eten? Dat is vreemd, want ik zag zelf fruit op een van de schalen...... hoe kan dat? Dat is toch niet wat een normale slang zou eten? Moest ik er niks achter zoeken? Misschien was ik nu gewoon veel te ver de antwoorden aan het zoeken? ik haalde volgens mij gewoon rare dinge in mijn hoofd. Ik probeerde me te focussen op mijn schoolboeken, maar van studeren kwam er niks meer terecht. Toen de sarita en de 2 andere dienstvrouwen weg waren, was ik weer alleen thuis.
*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 5)
« Reactie #4 Gepost op: 29 oktober 2018, 15:40 »
Ik durfde niet naar mijn eigen kamer, dus maakte Ik zoveel mogelijk lichten aan en ging in de woonkamer tv kijken op de bank & wachtte tot mijn man thuis zou komen van het werk. Het was inmiddels al in de vooravond en het was al donker aan het worden, dus sluimerde ik langzaam in een diepe slaap. Maar werd toen wakker omdat ik fluisterend iemand me naam hoorde roepen, ....het ging een hele tijd door, tot ik ineens met een ruk wakker schrok en mijn ogen opende. Ik hoorde nog steeds dat mijn naam zachtjes geroepen werd, alsof iemand sissend mijn naam noemde. Ik begreep niet wat er precies gefluisterd werd, maar mijn naam kon ik wel duidelijk verstaan. Ik was zo angstig want ik keek rondom me heen, maar kon niks en niemand zien... terwijl het gefluister van mijn naam precies naast mijn oor te horen was. Ik wist toen dat iets niet pluis was met dit huis. Ik heb voor de resterende 1.5 uur met opgetrokken benen gezeten, tot mijn man thuis kwam. Ik huilde en vertelde hem dat ik iemand me hoorde roepen steeds en dat het pas stopte toen ik begon te bidden. Want ik had aldoor zitten bidden tot mijn man thuis gekomen was. Sanjeev Was bezorgd om me, hij hield me weer stevig vast en hij zei niet veel. Hij troostte me wel, maar hij reageerde niet echt op wat mij overkwam. Hij zei alleen “ alles komt goed schat, maak je geen zorgen. Hier ben je veilig in dit huis en niks kan je iets aandoen, wees maar niet bang schat. Ik ben er om je te beschermen”.

Sanjeev en ik gingen samen in bad, daarna zijn we samen een beetje tv gaan kijken in de slaapkamer en ik viel in slaap in zijn armen. Ik werd wakker tegen iets van 1:15 am en zag dat sanjeev niet meer naast me lag. Ik maakte de deur van de slaapkamer open om te gaan kijken waar hij was, ik keek over de rand van het enorme balkon naar beneden....vanuit het enorme balkon kon je dan de grote woonkamer zien.
Advertentie
Advertentie

*

Assepoester

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 5)
« Reactie #5 Gepost op: 01 november 2018, 04:28 »
Ik durfde niet naar mijn eigen kamer, dus maakte Ik zoveel mogelijk lichten aan en ging in de woonkamer tv kijken op de bank & wachtte tot mijn man thuis zou komen van het werk. Het was inmiddels al in de vooravond en het was al donker aan het worden, dus sluimerde ik langzaam in een diepe slaap. Maar werd toen wakker omdat ik fluisterend iemand me naam hoorde roepen, ....het ging een hele tijd door, tot ik ineens met een ruk wakker schrok en mijn ogen opende. Ik hoorde nog steeds dat mijn naam zachtjes geroepen werd, alsof iemand sissend mijn naam noemde. Ik begreep niet wat er precies gefluisterd werd, maar mijn naam kon ik wel duidelijk verstaan. Ik was zo angstig want ik keek rondom me heen, maar kon niks en niemand zien... terwijl het gefluister van mijn naam precies naast mijn oor te horen was. Ik wist toen dat iets niet pluis was met dit huis. Ik heb voor de resterende 1.5 uur met opgetrokken benen gezeten, tot mijn man thuis kwam. Ik huilde en vertelde hem dat ik iemand me hoorde roepen steeds en dat het pas stopte toen ik begon te bidden. Want ik had aldoor zitten bidden tot mijn man thuis gekomen was. Sanjeev Was bezorgd om me, hij hield me weer stevig vast en hij zei niet veel. Hij troostte me wel, maar hij reageerde niet echt op wat mij overkwam. Hij zei alleen “ alles komt goed schat, maak je geen zorgen. Hier ben je veilig in dit huis en niks kan je iets aandoen, wees maar niet bang schat. Ik ben er om je te beschermen”.

Sanjeev en ik gingen samen in bad, daarna zijn we samen een beetje tv gaan kijken in de slaapkamer en ik viel in slaap in zijn armen. Ik werd wakker tegen iets van 1:15 am en zag dat sanjeev niet meer naast me lag. Ik maakte de deur van de slaapkamer open om te gaan kijken waar hij was, ik keek over de rand van het enorme balkon naar beneden....vanuit het enorme balkon kon je dan de grote woonkamer zien.
aub het vervolg. ik lees zo aandachtig en opeens kan ik niet verder. het is zo spannend.  aub het vervolg. 
*

Susan

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 1)
« Reactie #6 Gepost op: 01 november 2018, 21:46 »
zo wat een spannend verhaal. wanneer komt deel 6?
*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 6)
« Reactie #7 Gepost op: 08 november 2018, 16:03 »
Ik zag mijn man en mijn schoonmoeder daar tekeer gaan tegen mekaar. Ze hadden een hevige ruzie, ik zag ze schreeuwen tegen mekaar ...maar ze deden hun best het zich in te houden, zodat niet het heel huis wakker zou worden. Want ik zag niemand anders daar in de woonkamer staan dan sanjeev en zijn moeder alleen. Tussendoor hoorde ik ze luidop praten en dan weer even gefluister, aan hun woedende gezichten kon ik zien dat ze beiden kwaad waren over iets. Ik had sanjeev nog nooit zo kwaad gezien, ik vroeg me wel af waarover dit allemaal ging... waarom was hij zo boos? Ik stond achter een pilaar te luisteren, want ik wilde niet dat mijn schoonmoeder mij zag. Ze zou het me weer kwalijk nemen en me beschuldigen dat ik gesprekken afluisterde..... wat ik op dat moment eigenlijk ook deed, maar mijn interesse was gewekt. Waarover ging die ruzie? Ik kon er Uiteindelijk niet veel van verstaan en sloop stiekem terug naar de kamer.

Ik lag in bed en viel na een tijdje wiemelen weer in slaap,.... later voelde ik dat mijn man terug in bed was en ik voelde zijn sterke armen om me heen. ik was gerustgesteld, ik vroeg hem niks verder... over de ruzie met zijn moeder, hij hoefde niet eens te weten dat ik ze gezien had en een tijdje op het balkon probeerde mee te luisteren, waarover ze het precies hadden.

Er gingen enkele weken voorbij en niks noemenswaardig gebeurde er. Ik was ook vaak alleen thuis, als ik van school kwam tegen 9pm. Voordat ik uiteindelijk thuis aankwam was het 9:30 - 9:45 pm. Als ik thuis aankwam....Dan ging ik zoals gebruikelijk douchen, mijn lessen nakijken en huiswerk maken .... en vaak als ik daarmee klaar was, was me man er intussen al. Zo ging het leven eraantoe meestal, ik bleef zoveel mogelijk in de slaapkamer om uit de buurt van mijn schoonmoeder te blijven...

Een dag was sarita er weer om te werken en we waren weer aan het babbelen. Ze vroeg lachend aan mij “ hoe had was je dag verder verlopen, toen je die slang gezien had? Was je nog bang?”. Ik kon er niet om lachen en zei tegen haar “ ik voelde me bang hoor, eerlijk gezegd... ik hoor ook vaak iemand me naam noemen op een sissende toon.... heel eng en het maakt me vreselijk bang” zei ik. Toen zei sarita “ mevrouw sharmilla, ik denk dat die slang met u wil praten, misschien wil ze aan u wennen, u moet gewoon niet bang zijn en u ervoor openstellen, Ze zal u niks aandoen...”. Geschrokken zei ik “ wat!!!!! Die slang kan praten? Waarom zeg je ZE??? Is het een wijfje? Hoe weet je dat?”.
*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 7)
« Reactie #8 Gepost op: 08 november 2018, 16:05 »
“ Ja, het is een vrouwelijke slang... ik weet niet hoe ik dat weet, maar ik weet het gewoon. Soms komt ze in me dromen en dan geeft ze me bepaalde boodschappen door” zei sarita. Ik vroeg sarita wat ze precies voor boodschappen kreeg, maar ze wilde niet echt erop ingaan merkte ik, want ze draaide het onderwerp en vroeg mij ineens “ u had toch aan niemand verteld dat ik u die slang liet zien?”. Ik stelde haar gerust en zei “ nee hoor, ik heb dat beloofd en ik vertel niemand wat je mij hebt laten Zien”. Ik had ook werkelijk niks gezegd, zelf aan mijn man had ik niks verteld. Ik wilde niet dat die oude vrouw haar werk zou verliezen door mij te doen. Sarita vertelde me dat die slang niks verkeerd was, maar ik wist wel beter. Ze bevestigde dat het die zelfde slang was, die tegen mij sprak. Ik wist dat ik niet gek was en ik wist dat echt wel gehoord had hoe iemand me naam noemde, maar ik kon de rest niet verstaan. En sinds die dag was het vaker voor gekomen dat ik iemand me naam hoorde noemen en ook vaker dat ik hoorde alsof er meerdere mensen in het huis waren. Maar ik durfde de security niet meer te roepen, want intussen wist ik dat het huis entiteiten erin had. Want die slang was geen normale slang en geen wonder dat ik aldoor het gevoel had alsof ik bekeken werd in dit huis. Ik voelde me gewoon niet op mijn gemak.

Een dagje vertelde sarita me dat mijn man ruzie met mijn schoonmoeder gehad heeft, omdat ik heel vaak geklaagd heb voor mijn man dat ik stemmen hoorde en voetstappen, dat gebeurde vaak als ik alleen thuis was en mij op de beneden verdieping van het huis bevond. Dan leek het alsof er “ dingen” tekeer gingen boven, ik stond dan dood-angsten uit als dat weer eens gaande was. Dus mijn man die was daarover tekeer gegaan tegen zijn moeder. Uit sarita haar praten kon ik begrijpen dat mijn man heel goed wist dat mijn schoonmoeder die slang diende. Geen wonder dat hij aldoor probeerde om de situatie te sussen als ik weer eens klaagde dat ik dingen hoorde in het huis. Zelf toen ik steeds vaker die sissende stem mijn naam hoorde roepen en ik begon dromen te krijgen dat de slang mij wurgde, ik voelde het koude lijf van die slang me persen tot ik niet meer kon ademen. Ik werd er gewoon bang van, want die slang keek me in die dromen ook zo eng aan en het was steeds de zelfde droom ongeveer. Dat het me kwam wurgen en ik werd badend in het zweet wakker. Die dromen waren ook niet gewoon dromen, iets drukte me werkelijk.... want ik kreeg bloedneus en oorbloedingen, als zoiets weer gaande was, dus het waren geen onschuldige dromen. Er was werkelijk een entiteit of demoon die mij aanviel in mijn slaap. Maar als ik het er met mijn man over wilde hebben, wilde hij er niks van horen.....hij wist zich er altijd omheen te praten.
*

Susan

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 1)
« Reactie #9 Gepost op: 08 november 2018, 17:51 »
Mijn God, het is spannend dan moet ik weer wachten. help. ik wil verder lezen. is spannend.aub schrijf door..
Advertentie
Advertentie

*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 8)
« Reactie #10 Gepost op: 13 november 2018, 16:48 »
En Naarmate sarita ook doorhad, dat ik niks door vertelde aan mijn schoonouders wat ze met me deelde, begon ze me meer te vertellen. Ze zei “ jou man gaat af en toe ook bij die slang, om zijn offers te brengen, dat doet hij sinds hij 10 jaar oud was. Dat moest van zijn moeder... maar toen hij naar het buitenland ging om te studeren, kon hij al die jaren niet offeren, dus nu heeft hij veel in te halen”. Ik schrok daar best wel van, want mijn man had daar nooit iets over verteld. Dat hij een slang moest dienen, omdat zijn ouders dat ook deden...of beter gezegd, die moeder diende die slang en sanjeev moest dat op advies van zijn moeder ook doen. Ik wist niet als de andere zonen dat ook deden, maar door sarita wist ik veel meer over deze familie. Niet dat ik minder van mijn man hield ofzo hoor mensen, want als je eenmaal van iemand houdt dan gaat de liefde niet zomaar weg hoor. Maar zoals ik begreep van sarita, ging de ruzie tussen Sanjeev en zijn moeder over het feit, dat hij zijn moeder zei om die slang beter in toom te houden. Want hij wilde niet dat ik wist over die slang en dat ik bang gemaakt werd door die slang. Hij wilde er alles aan doen dat ik dit niet te weten zou komen. Vandaar dat sanjeev vaak ruzies met zijn moeder kreeg, omdat de slang steeds vaker haar aanwezigheid toonde in het huis..... en dat wist hij ook.

Zelf een vreemde zou meteen doorhebben dat er iets mis was in dit huis, de lichten gingen vaak zelf aan, soms zelf uit .... de televisie ging zelf aan, ook zelf uit... of het wisselde van channel, glazen vielen zelf om. De gordijnen begon vaak zelf te bewegen terwijl er geen ramen openstonden, dat ging vaak een hele tijd door. Mijn naam werd aldoor geroepen, vaak waren er vinger afdrukken in de badkamer spiegels.... soms handen afdrukken, terwijl die er eerst niet waren voordat ik begon met douchen en als ik klaar was, zag ik gewoon op de schone spiegels ineens duidelijke hand afdrukken ...... terwijl niemand anders in de badkamer geweest was, dan ik alleen en de deur zat op slot. Ik voelde me gewoon aldoor bekeken.... ik voelde vaak koude winden langs me heen schieten, alsof iets langs me ging of naast me stond. Aldoor gefluister precies naast mijn oor. Ik werd er op den duur gewoon helemaal gek van. Ik was gewoon een wrak, ik sliep nauwelijks en was aldoor bang. Ik kon me bijna niet meer op mijn studie storten, omdat ik aldoor moe was en futloos, ik had soms nauwelijks kracht om uit het bed te komen. Ik at niet meer...het ging gewoon heel erg slecht met me. Ik werd op den duur heel erg ziek, zo erg dat ik enkele weken de school niet kon bezoeken. Ik had hevige koorts. Mijn man moest een paar keren met me naar de eerste hulp en ze stonden op het punt mij op te nemen, maar ik wilde perse naar huis en wilde daar echt niet blijven. Ik kreeg wel de nodige medicatie mee, maar ik bleef ziek en voelde me rot. Ik bracht dus mijn dag door met slapen, omdat ik zoveel pijnstillers en slaappillen slikte... ik voelde me nog rotter en was meeste van de tijd aan het slapen.
*

Daniëlle

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 8)
« Reactie #11 Gepost op: 13 november 2018, 22:14 »
En Naarmate sarita ook doorhad, dat ik niks door vertelde aan mijn schoonouders wat ze met me deelde, begon ze me meer te vertellen. Ze zei “ jou man gaat af en toe ook bij die slang, om zijn offers te brengen, dat doet hij sinds hij 10 jaar oud was. Dat moest van zijn moeder... maar toen hij naar het buitenland ging om te studeren, kon hij al die jaren niet offeren, dus nu heeft hij veel in te halen”. Ik schrok daar best wel van, want mijn man had daar nooit iets over verteld. Dat hij een slang moest dienen, omdat zijn ouders dat ook deden...of beter gezegd, die moeder diende die slang en sanjeev moest dat op advies van zijn moeder ook doen. Ik wist niet als de andere zonen dat ook deden, maar door sarita wist ik veel meer over deze familie. Niet dat ik minder van mijn man hield ofzo hoor mensen, want als je eenmaal van iemand houdt dan gaat de liefde niet zomaar weg hoor. Maar zoals ik begreep van sarita, ging de ruzie tussen Sanjeev en zijn moeder over het feit, dat hij zijn moeder zei om die slang beter in toom te houden. Want hij wilde niet dat ik wist over die slang en dat ik bang gemaakt werd door die slang. Hij wilde er alles aan doen dat ik dit niet te weten zou komen. Vandaar dat sanjeev vaak ruzies met zijn moeder kreeg, omdat de slang steeds vaker haar aanwezigheid toonde in het huis..... en dat wist hij ook.

Zelf een vreemde zou meteen doorhebben dat er iets mis was in dit huis, de lichten gingen vaak zelf aan, soms zelf uit .... de televisie ging zelf aan, ook zelf uit... of het wisselde van channel, glazen vielen zelf om. De gordijnen begon vaak zelf te bewegen terwijl er geen ramen openstonden, dat ging vaak een hele tijd door. Mijn naam werd aldoor geroepen, vaak waren er vinger afdrukken in de badkamer spiegels.... soms handen afdrukken, terwijl die er eerst niet waren voordat ik begon met douchen en als ik klaar was, zag ik gewoon op de schone spiegels ineens duidelijke hand afdrukken ...... terwijl niemand anders in de badkamer geweest was, dan ik alleen en de deur zat op slot. Ik voelde me gewoon aldoor bekeken.... ik voelde vaak koude winden langs me heen schieten, alsof iets langs me ging of naast me stond. Aldoor gefluister precies naast mijn oor. Ik werd er op den duur gewoon helemaal gek van. Ik was gewoon een wrak, ik sliep nauwelijks en was aldoor bang. Ik kon me bijna niet meer op mijn studie storten, omdat ik aldoor moe was en futloos, ik had soms nauwelijks kracht om uit het bed te komen. Ik at niet meer...het ging gewoon heel erg slecht met me. Ik werd op den duur heel erg ziek, zo erg dat ik enkele weken de school niet kon bezoeken. Ik had hevige koorts. Mijn man moest een paar keren met me naar de eerste hulp en ze stonden op het punt mij op te nemen, maar ik wilde perse naar huis en wilde daar echt niet blijven. Ik kreeg wel de nodige medicatie mee, maar ik bleef ziek en voelde me rot. Ik bracht dus mijn dag door met slapen, omdat ik zoveel pijnstillers en slaappillen slikte... ik voelde me nog rotter en was meeste van de tijd aan het slapen.
het is zo spannend. ik kan niet wachten op deel 9.
*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 9)
« Reactie #12 Gepost op: 14 november 2018, 11:31 »
Ik herinner me dat ik wilde gaan plassen, dus ik probeerde me zelf met moeite te hijsen uit het bed. Met veel moeite lukte dat ......ik hoorde toen mijn man zijn stem, die mij riep..” schat, kom eens ..... kom hier, haast je dan”. Ik begreep er niks van en deed de kamerdeur open nadat ik even mijn blaas geledigd had. Ik stapte de kamer uit en zag nog net mijn man de bocht om lopen.... ik rende hem achterna. Waarvoor roept hij me nou? Hij weet dat ik me niet lekker voel! Met mijn pijnlijk lichaam en heet lichaam probeerde ik zo goed ik kon achter hem aan te lopen. Ik kon hem niet bij benen.... hij liep te snel...hij liep de ene gang door, hij maakte die deur open... weer door naar die aparte kamer.... die kamer van die slang! “ wat moet hij daar?” Vroeg ik me af. Maar ik hoorde hem me weer roepen “ kom schat, ik wil je iets laten zien, is een kado’tje”. Ik was helemaal buiten adem en leunde tegen een muur, ik was zo zwak en zag witte flitsen alsof ik elk moment flauw kon vallen. Zo ziek was ik en ik zou in feit in bed moeten liggen en rusten. Maar mijn man lag eerder in bed met mij en ineens toen ik wakker werd was hij niet meer naast mij, dus ik vroeg me af waarom hij weg rende en mij bleef roepen, wat wilde hij me laten zien? Niet die slang toch? Want ik wist er al alles erover en was bang voor dat beest, ik moest natuurlijk doen alsof ik verrast was. Maar ik had hier geen zin in, ik wilde niet acteren en ik durfde niet in die enge kamer. Mijn hart sloeg als een bezetene ... en ik was bang als een klein kind, ik wilde die slang niet zien. Maar weer hoorde ik mijn man mij roepen “ schattttt.... kom hier, ik wacht op je”

Met tegenzin en bang als maar wat wezen kan, liep ik langzaam naar de deur... die op een kiertje openstond. Ik stootte de deur open en ...... mensen, niks had mij voorbereid op dit wat ik zag in mijn leven. Gewoon helemaal niks. De grond zakte weg onder mijn voeten, zo voelde dat aan voor mij. Ik zag mijn man sanjeev.... op het grote bed, samen met mijn schoonmoeder. Helemaal naakt en ze ...hadden sex, ze hadden gewoon geslachtsgemeenschap met elkaar. Ik stond met mijn mond open. Ik weet niet hoeveel minuutjes ik daar naar ze stond te kijken, maar ik kon niet eens huilen, ik kon niet eens bewegen.... ik stond als een bevroren kip daar gade te slaan wat er aan het gebeuren was. Het leek niet alsof ze doorhadden dat ik daar stond te kijken naar ze. Het was gewoon heftige sex en die moeder gilde het uit van plezier, mijn man ging tekeer op zijn eigen moeder. Dit was niet waar... dit was niet echt, hoe kon dit? Zie ik goed? Droom ik? .... god sta me bij, wat is dit? Incest!!!!! Mijn man heeft sex met zijn eigen verdomde duivelse moeder....ik zag haar rode lange nagels vastkrabben in zijn rug en ze gingen echt hevig tekeer. Ik zag ineens die moeder naar me kijken, ze schrok niet.... ze leek ervan te genieten, dat ik dit gezien had. Ze kreunde extra luid en likte mijn man zijn gezicht demonstratief. Sanjeev was met zijn rug gericht naar de deur met haar bezig dus hij zag mij niet. Maar die duivelse vrouw zag mij wel, ..... ze lachtte en haar ogen leken rood te flikkeren, net zoals die slang. Ik werd alleen banger.... tja, banger dan ik was kon het niet hoor, maar toen ik die ogen zag flikkeren in een rode gloed. Kon ik het echt niet meer aan, ik rende de gangen door naar de kamer. Ik pakte mijn tas en de autosleutels en reed weg, met een van de auto’s die sinds dag 1 tot mijn beschikking stond na ons huwelijk.

Ik wist niet waar ik heen moest en bleef urenlang rond rijden door de stad, uiteindelijk stopte ik bij de waterkant en bleef in de auto zitten en toen kwamen de tranen echt eruit.... ik heb me echt kapot gehuild en alle frustratie, pijn, teleurstelling en walging die ik voelde kwamen eruit. Hoe kon sanjeev me dit aandoen? Met zijn eigen moeder sex hebben? Hoe lang was dit gaande? Wat voor smerigheid was dit? Wist mijn schoonvader wel hiervan? Wat zou hij doen als hij dit van zijn vrouw wist? Ze was notabene altijd die nette chique mevrouw die een ieder afkeurde, hoe kon ze dit doen? Wat een heks, wat een bitch... wat een stront wijf was ze toch, ik had geen woorden genoeg om te beschrijven hoeveel haat ik voelde voor die vrouw. En betreffende mijn man, wist ik niet als ik nog van hem moest houden of niet... maar ja, liefde is geen spelletje... je kan niet ineens een besluit maken niet meer van iemand te houden. Hoe zou ik dit oplossen? Wat nu? Ik zat daar maar in die auto, radeloos... met niks anders dan mijn tas. Niet eens kleren had ik bij me. Waar moest ik heen?
*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 10)
« Reactie #13 Gepost op: 14 november 2018, 11:32 »
Naar mijn ouders durfde ik niet te gaan, wat zou ik ze vertellen?.... dat ik mijn man keihard zijn eigen moeder had zien neuken? Gewoon beestachtige porno-achtige vieze sex, ik kreeg er gewoon weer kippenvel van en nu daar ik dit weer voor de geest haal, voel ik de walging weer in me opborrelen.... ik werd helemaal depressief van hetgeen ik gezien had. Ik besloot bij sarita langs te rijden, het was al heel laat in de nacht .... maar ik ging er toch heen, want ik had nergens anders waar ik heen kon. Mijn man zat aldoor te bellen op mijn mobiel, maar ik negeerde zijn calls en zette de telefoon op silent in mijn tas. Ik walgde van hem .... ik moest gewoon nadenken, ik moest hem nu even niet in mijn buurt zien. Ik weet niet eens als ik hem nog wilde zien eigenlijk.... ik was bang om op te nemen, ik wist niet wat hij me zou zeggen. Zou hij weten dat ik alles gezien heb? Zou hij dat weten....? Had zijn moeder hem verteld dat ik alles gezien had? Waar was die slang trouwens? Want in die kamer bleef toch die slang? Ik was zo in shock door de sex van mijn man en zijn Moeder, dat ik niet eens meer aan die slang dacht. Niks op deze wereld had me voorbereid, op zoiets..... hoe moest ik me als vrouw voelen, om mijn man sex te zien hebben met zijn eigen moeder. Hoe was dit toch mogelijk? Hoe komt een normaal mens op dit idee om zoiets te gaan doen? Het zijn echt ziekte mensen , hoe rijker hoe gestoorder.... dacht ik bij me zelf. Ik huilde me ogen uit terwijl ik naar sarita reed. Ik belde sarita terwijl ik richting haar huis reed en ze was verbaasd dat ik haar belde en nog erbij op zo een uur van de nacht. Ze was slaperig..... maar ze vondt het geen probleem als ik langs ging bij haar.

Toen ik bij het huis aankwam op kwatta, waar sarita woont... zat ze me al op te wachten. Ik mocht me auto op het erf parkeren en sarita kwam me een stevige brasa geven, toen ze mijn betraande ogen zag. Ik stapte uit de auto en ze keek me vol medelijden aan, ze kon blijkbaar aan mij zien dat ik heel veel gehuild had. Ik voelde me vreselijk rot en sarita hielp me naar binnen, want ik kon nauwelijks goed op mijn benen staan. Ik had krampen... ik had pijn, ik voelde alsof ik elk moment bewustzijn verliezen kon.

Mijn gezicht was nog nat van de tranen, mijn ogen waren opgezet en rood en een ieder die me aan zou kijken zou meteen weten dat ik vreselijk gehuild had. Trouwens toen ik sarita belde huilde ik ook en daarom was ze blijkbaar zo ongerust over me, ze liet me daarom ook meteen bij haar komen en vondt dat echt helemaal geen probleem. We gingen binnen zitten, in de woonkamer en sarita zette wat thee voor mij. Ik vertelde haar alles wat mij overkomen was. Ik liet zelf alles wat ik voorheen niet durfde te vertellen, nu wel aan haar weten. “ sarita, dat huis maakt me gek, ik hoor aldoor die slang of wat het is... me naam noemen en ik voel me aldoor bekeken, dat huis is bezeten. Ik voel koude winden langs me gaan, glazen vallen uit zichzelf, ik zie schimmen, deuren gaan zelf open en Zelf dicht... ik zie hand en vinger afdrukken op de spiegels, die zelf komen en later ineens verdwijnen.. “. Ik vertelde haar gewoon alles, want voorheen had ik wel enkele dingen aan haar verteld over die sissende stem die me naam noemde. Maar de andere dingen had ik sarita niet verteld. Ik durfde dat gewoon niet, ik was bang dat ze me ook als een gek zou bestempelen, dus ik heb nooit alles verteld wat mij bezig hield en wat ik allemaal mee maakte in het huis.

Ik vertelde met heel veel moeite ook over mijn man Sanjeev en mijn schoonmoeder. Het kwam er met heel veel omweg ...toch eruit, dat ik ze betrapt had. Sarita keek me bedenkelijk aan en zei “ hoe heb je dat ontdekt? Hoe heb je het ontdekt dat ze sex met mekaar hadden?”. Ik zag haar handen trillen toen ze het thee kopje naar haar mond bracht. Ze leek geschokt, van alles wat ze hoorde. Zachtjes zei ik “ ik... ik... ben ziek, ik heb koorts.... dat weet u al sarita, de adrenaline die nu door mijn lijf stroomt houdt me nu op de been, want ik voel me zo rot en zo ziek. ....Dus ik werd wakker, ik voelde dat sanjeev niet naast me lag. Maar ik moest plassen en hij zou me moeten steunen als ik naar de wc ga, maar ik zag hem niet in de kamer dus liep ik zelf met moeite naar de wc, ineens hoorde ik sanjeev me roepen..... hij riep me aldoor...steeds weer.. dus ik achtervolgde hem met moeite”. De tranen rolden over mijn wangen, ik moest weer heel erg huilen en kon niet verder praten. Ik moest alleen maar huilen en kon niet uit mijn woorden komen. Sarita vroeg “ .... was sanjeev je niet komen helpen, toen hij zag dat je moeite met lopen had?waarom riep hij je aldoor “. Ik hervond me zelf en zei “ ik weet dat niet, maar hij bleef me roepen en daarom achtervolgde ik hem... hij zei dat hij iets voor me had, dus ik vroeg me af wat hij bedoelde en hij bleef maar roepen... ik zag hem snel weglopen en hij keek niet om, tot hij bij die ene enge kamer aankwam met ... dat vies beest”.

“ ssttttttttttt...” zei sarita, terwijl ze haar vingers op mijn mond zette, “ praat niet over dat beest op die manier schat, geloof mij ik weet waarom ik dat zeg” zei ze. Ik voelde haar bevende vingers op mijn mond en toen ze die weg haalde vroeg ik haar “ maarrr.... sarita, wat bedoel je? Waarom mag ik dat niet zeggen over dat beest?”. Ze keek me met een verdrietige blik aan en zei “ mijn lieve schat, ik zal het je vertellen.... ik weet niet zo zeer als ik dit wel moet doen, maar ik heb lang genoeg mijn mond gehouden, omdat ik al heel veel mee heb moeten maken in het verleden, door deze slang. Toen ik pas begon te werken voor jou schoonmoeder, vertrouwde ze mij en zo kreeg ik ook steeds meer te zien in haar prive leven, ik wist dat er iets niet pluis was met die vrouw..... want ze was mooi, leek alsof ze niet oud werd en ze had zoveel gouden sieraden in de vorm van slangen, ringen in de vorm van een slang, kettingen in de vorm van een slang, zelf de enorme spiegel in haar slaapkamer was in de vorm van slangen rondom het glas. Het was erg vreemd en erg eng om te zien. Waarom overal slangen gedoe rondom die vrouw.... Ik begreep er eerst niks van .... maar ik durfde niet te vragen en wilde niet vrijpostig zijn. Wie gaat nou aan zijn werkgeefster dit soort dingen vragen? Dus ik hield mijn mond...tot ik op een dag door uw schoonmoeder gevraagd werd om een schaal te brengen naar de laatste kamer in de rechter vleugel van het huis. Dat deed ik dus ...... ik zag niks in die kamer en het was donker, maar zoals me opgedragen was, zette ik de schaal op het groot bed en haalde het zilveren deksel ervanaf. Wat eronder zat .... vergeet ik nooit meer..... “ en sarita barstte ook in tranen uit. Ik zag haar ook huilen en had haar voor het eerst zo overstuur gezien.
*

Anoniem

Re: Mijn duivelse schoonmoeder (deel 11)
« Reactie #14 Gepost op: 14 november 2018, 11:32 »
“ wat zag je toen je het deksel ervanaf haalde sarita?” Vroeg ik?. Ze zei “ het was een foetus... een kleine... ik weet niet van hoeveel weken of maanden, maar het was nog klein.... een kleine baby, het zou met gemak in mijn hand passen.....gewoon op een dienblad.... levenloos en ik weet niet van wie het was, maar ik schrok zodanig dat ik van de schrik het hele dienblad met die piepkleine baby van het bed liet vallen op de grond. Ik hoorde toen ineens ..... een luid agressief demonische stem tegen me sissen.... wat het precies tegen me zei weet ik niet, maar ik rende zo hard ik kon uit die donkere kamer. Ik zag uw schoonmoeder beneden van de trap op mij wachten met een ijskoude blik in haar gezicht, ze keek vreselijk kwaad naar me ... terwijl ik gillend de trap af rende en ik rende het huis uit. Ik ben die dag naar mijn een taxi bedrijf gelopen, omdat ik geen moment langer in dat huis wilde blijven. Zelf niet om een taxi te bellen en daar te wachten tot die kwam”

Ik luisterde al die tijd met tranen in mijn ogen naar Sarita en samen huilden we, terwijl ze aan het vertellen was. Ik hield haar handen vast en zo zaten we, terwijl ze me vertelde dat ze allang wist dat het huis bezeten was. Ze zei “ ik hoopte dat niks ergs je zou overkomen toen je introk in het huis, want ik weet hoe gevaarlijk die slang is. Geloof mij .... ik weet precies... “. Ik vroeg haar wat ze bedoelde en toen vervolgde ze. “ die zelfde dag...... toen ik die schaal met die foetus liet vallen en die demonische enge stem hoorde, kwam ik thuis aan en mijn huis stond in brand. Mijn zuurverdiende centjes waren allemaal gestopt in de bouw van dat huis. En ik kwam die dag bij een brandend huis aan. Mijn huis.... het was weg...... ik had niks meer..... gewoon alles weg in 1 keer, mijn wereld stortte in. Het was geen groot huis hoor, maar het was mijn trots en het was van mij... mij eigen safe plekje, maar het was die dag ineens weg” zei ze verdrietig, terwijl de tranen vloeiden over haar gezicht.

“ de buren vertelden, dat het huis gewoon ineens in vlammen schoot... zonder reden, want de brandweer kon later ook geen oorzaak ontdekken, het was een nieuwe woning en alle bedradingen waren in orde “ vertelde sarita verder. “ maar hoe is uw huis dan ineens in brand gevlogen sarita? “ vroeg ik. Omdat ik even niet begreep wat ze me wilde zeggen. “ Die slang.... het was die slang, dat duivelse beest....het is een demoon, ik had het offer laten vallen en ik had geen respect zogenaamd, dus voordat ik bij mijn huis aankwam was het al bijna afgebrand........mijn plekje, het was gewoon door dat vervloekt beest vernietigd” zei sarita bitter. “ ik ben een gelovige vrouw, maar dat is de dag dat ik me afvroeg waar god was. Waarom heeft hij mijn huis en mij niet beschermd..... waarom...waar was god toen?!!!! Hij heeft me in de steek gelaten....!!!!! Ik was alles kwijt” sarita sloeg met haar handen op de tafel, ze was weer heel emotioneel. En ze had betraande rode opgezette ogen en leek echt weer kwaad als ze aan die dag terug moest denken. Ik probeerde sarita te troosten en ze kwam na een poosje weer even tot rust. We zaten beiden daar en huilden het uit.... gewoon niet praten, maar wel elkaars handen vasthouden en huilen.

“ dan durfde die duivelse vrouw, jou schoonmoeder mij nog op te bellen, terwijl ik daar stond te huilen voor mijn brandende huis....om te zeggen.... jo vieze vuile koelie beest, dit krijg je als je geen respect hebt voor mijn goden, dat was toen ik me realiseerde dat jou schoonmoeder dit via haar slang met mij gedaan had. Ze had die slang mijn huis laten branden ..... of misschien was het die slang die dat met me gedaan heeft, want uw schoonmoeder is volgens mij bezeten door die slang. Een demoon van een slang zit op haar, soms als ze agressief wordt zie ik haar bijna sissen als een slang, haar ogen worden dan ineens heel licht, terwijl ze donker bruine ogen van nature heeft. Maar als ze kwaad wordt, dan worden die ogen ineens heel licht.... ze is een demoon, ze is bezeten. Ik heb zoveel in dat huis gezien hoor. Daar is een duivelse tempel als het ware, maar ik moest wel daar terug gaan om te werken. Anders zouden er ergere dingen gebeuren. Ik moest sorry tegen die slang zeggen en dat moest middels allerlei rituelen, die uw schoonmoeder leidde. Ik moest daarna weer offers brengen en ik zag die slang steeds vaker... in het begin kwam uw schoonmoeder altijd met me mee, maar later moest ik het alleen doen. Om de zoveel tijd moet er een foetus geofferd worden, niet heel vaak.... maar wel 1 keer per jaar. Een foetus die uit zonde geboren is, daarom had uw schoonmoeder sex met haar eigen zoon. Het was gewoon walgelijk...ik wist al lang dat die vrouw sex had met haar zonen, niet alleen uw man hoor... ze heeft sex gehad met al haar zonen. Gewoon incest..... ik weet niet hoe oud ze waren toen ze sex met ze begon te hebben, maar met al die zonen van haar heeft ze sex gehad. Dat doet ze op regelmatige basis. Ik heb het zo vaak gezien en ze deed geen moeite dat meer te verbergen voor mij, omdat ze me goed bang gemaakt had door mijn huis in brand te steken middels haar demonische krachten van die slang. Ik was daarom uit angst braaf terug gegaan en wilde niet dat iets me familie zou overkomen...... want daarmee dreigde ze, maar naarmate ik langer werkte daar, begon ze weer poeslief tegen me te doen alsof niks aan de hand was. Dus om de situatie voor me zelf niet hard te maken, bleef ik die slang netjes voeden zoals verwacht werd van uw schoonmoeder. Ze betaalde me wel steeds heel veel, bedragen die voor een schoonmaakster niet normaal waren,.... ze zei dat ik met dat geld mijn huis weer kon gaan herbouwen en zolang ik deed wat ze wilde zou ik niks tekort komen. Begrijpt u me nu? waarom ik nog steeds daar werk? Ik kan niet weg? Als ik probeer te stoppen daar, zal het mijn dood worden.... want..... ik weet gewoon teveel over wat er daar gaande is” zei Sarita.

Ik huilde al die tijd terwijl sarita me dit allemaal vertelde, heel veel was me duidelijk geworden. Sarita vertelde me ook, dat het mijn man niet was die ik gezien had.... toen ik hem mij aldoor hoorde roepen, het was die slang die zijn gedaante aan had genomen. Die slang wilde me in die kamer lokken, zodat ik kon zien wat er daar gaande was. Deze demonen voeden op mensen hun angst, verdriet en pijn. Daarom lachtte mijn schoonmoeder zo gemeen en duivels naar me, want die demoon van die slang was op haar en daarom fonkelden haar ogen ook rood..... ik weet niet waarom zij of die slang wilde dat ik hun sexuele daad moest zien.

Gerelateerde onderwerpen

xx
dromen over ex schoonmoeder deel 2

Gestart door neftelino

1 reactie(s)
1131 x bekeken
Laatste bericht
02 mei 2012, 12:40
door Prodo misie
xx
Droom over mijn schoonmoeder!!!

Gestart door brandy

1 reactie(s)
1636 x bekeken
Laatste bericht
25 juni 2010, 12:07
door Dya-Dya
xx
Cadeau voor mijn schoonmoeder

Gestart door blacksugard

4 reactie(s)
2462 x bekeken
Laatste bericht
03 november 2018, 08:09
door Ma roos
xx
Droom over schoonmoeder van mijn dochter

Gestart door mamasita

9 reactie(s)
2196 x bekeken
Laatste bericht
14 augustus 2011, 15:16
door mamasita
xx
odiodi idreen,dromen over mijn schoonmoeder.

Gestart door denyo

0 reactie(s)
789 x bekeken
Laatste bericht
08 november 2011, 18:51
door denyo