Lucht Kromanti | Culturu.com
|
NIEUWS
  • Data loading...

Lucht Kromanti

• 0 reactie(s)
  • 1104 x bekeken
Lucht Kromanti
« Gepost op: 09 december 2016, 23:55 »
Op een lange reis met een vliegtuig waarbij op een gegeven moment het vliegtuig op een punt stond neer te gaan storten door de snelheid waar het mee naar beneden viel , de zuurstof maskers kwamen de mensen in paniek raakten, ik die naast de vleugel zat een klein gespiert wezentje op de vleugel zag zitten die mijn verwondering en vragen in mijn hoofd beantwoorde en zei:' ik kan dit vliegtuig doen verdwijnen. Ik geloofde het meteen want ik wist dat wat ik zag echt was maar was niet bang en zei: Maar de mensen !
Het wezentje keek me aan , lachte ( witte tanden, geen vlees aan het lijf maar totaal bestaand uit spieren en handen en voeten als klauwen en lijkend op een klein mensen skelet, maar geen kind en niet dood maar zeer levend en beetje sinister zoals bij een mensen skelet dat altijd lijkt te lachen) en zei: Ik ben een Kromanti en verdween sneller dan het licht.
Ik denk dat ik in een soort trance was en ontzichtbaar want toen de Kromanti verdween zag ik opeens weer dat ik in het vliegtuig zat mensen van opluchting huilden want het vliegtuig was weer stabiel en blijkbaar was ik de enige in het volle vliegtuig die dit had meegemaakt.
Daar ik uit Nederland kom , mijn moeder uit Siriname van Portugese afkomst maar niet opgevoed met de Winti maar wel als danseres een lebba heb gedanst zit ik met vragen:
Wat heb ik gezien, wat kan dit met mij te maken hebben?
Heb uiteraard op internet zoveel mogelijk over de winti en de Kromanti (s) gelezen denk dus dat het een lucht Kromanti was maar heb nog geen tekening of afbeelding gezien van wat ik zag?

xx
Vliegen in de lucht

Gestart door Lady M Gepost op Dromen | Topic

0 reactie(s)
138 x bekeken
Laatste bericht 11 mei 2018, 03:06
door Lady M
xx
man in de lucht

Gestart door amamba Gepost op Dromen | Topic

2 reactie(s)
843 x bekeken