Kind ziet geest | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Kind ziet geest

• 4 reactie(s)
  • 1993 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 1993 x bekeken
*

saneke

Kind ziet geest
« Gepost op: 27 juni 2008, 22:43 »
 Hallo lezers,

Dit is een van mijn moeder. Ze was op de wandel en zat op een bank bij de bushalte te wachten op de bus. Er kwamen een moeder en kind van ongeveer 2 a 3 jaar  aangelopen. Dat kind groette mijn moeder heel beleefd en vroeg haar wie die man  :bad: is die naast haar zat. Mijn moeder schrok heel erg en sprong gelijk op. Waar vroeg ze, wie zit er naast me? Ik ben alleen kind. O, zei het kind, kijk hij staat op en loopt weg. Mijn moeder keek, ze zag niemand. En de moeder van het kind zei, niets aan de hand mevrouw, ze doet het altijd. Is geen mop, pas gebeurd hier in Nederland. Moeder ontwijkt die bushalte, is nog een beetje bang.

Saneke.

Advertentie
Advertentie

*

boyke

Re: Kind ziet geest
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2008, 08:10 »
miesa Saneke,

ik zit nog steeds te lachen, je kier mie, je verteld het heel mooi. ik heb gelachen toen ik het las dat je moeder zei, waar is de persoon. is echt om te schrikken. ik weet nog, toen we jonger waren en nog in Suriname woonden,deeden we het ook, haha, we zeiden tegen mensen ,mevrouw er loopt een man naast u. wel die mensen waren bang. gewoon voor de lol. dan hoor je die mensen uitschelden hahahaha. het was een kiek. ma dat was kwa jongens streken.

daarom moet ik zo lachen,denk gelijk aan toen. :lol:
*

saneke

« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2008, 20:54 »
Hoi Boyke,

Dit is echt gebeurd he, kindje is  a 3 jaar, ik denk niet dat ze jokt. Een kleine bakra. Mijn moeder was helemaal overstuurd toen ze thuis aankwam. Ze drufde niet naar haar eigen huis, was bang :ashamed0006: dat die geest :bad: met haar mee zou lopen. We hadden met haar te doen. Nu kan ik er wel om lachen, maar toen het net was gebeurd niet.

Je bent echt kwaiboi geweest
*

Sandy

« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2018, 10:43 »
Hallo lezers,

Dit is een van mijn moeder. Ze was op de wandel en zat op een bank bij de bushalte te wachten op de bus. Er kwamen een moeder en kind van ongeveer 2 a 3 jaar  aangelopen. Dat kind groette mijn moeder heel beleefd en vroeg haar wie die man  :bad: is die naast haar zat. Mijn moeder schrok heel erg en sprong gelijk op. Waar vroeg ze, wie zit er naast me? Ik ben alleen kind. O, zei het kind, kijk hij staat op en loopt weg. Mijn moeder keek, ze zag niemand. En de moeder van het kind zei, niets aan de hand mevrouw, ze doet het altijd. Is geen mop, pas gebeurd hier in Nederland. Moeder ontwijkt die bushalte, is nog een beetje bang.

Saneke.

Is geen mop, wel mi bo baar winti gelijk!!!
*

zomeravond

« Reactie #4 Gepost op: 19 september 2018, 07:56 »
op straat zijn er veel geesten. ik heb zoveel van mensen gehoord. je denkt jaja zal wel.. totdat ik het zelf met me eigen ogen hebt gezien . ja dingen bestaan. sani de. het was een mooi zomer nacht. ongeveer 4 uur in de ochtend. ik reed met me auto naar huis. het was heel stil op de weg. geen kip of kraai. niets en niemand. ik reed een weg in . nog 5 min rijden en ben ik thuis. ik stond stil voor een stoplicht. en opeens zie ik een klein jongentje de weg oversteken voor mijn auto. ik stond stil voor rood .. stoplicht. en die jongentje   een jaar of 4. steekt over voor mijn auto. met mijn ogen gezien. ik was muisstil. ik heb netjes op groen gewacht en weggereden. ik weet zeker dat het een bakru was. ook in Nederland zijn er dingen
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Als je een geest ziet kan je dan winti schreeuwen

Gestart door betty

22 reactie(s)
5237 x bekeken
Laatste bericht
28 november 2009, 08:43
door fajalobi
xx
Na 15 jaar kom je erachter dat jou kind niet je kind is?

Gestart door Marlenne

19 reactie(s)
4688 x bekeken
Laatste bericht
23 oktober 2010, 17:39
door bosekondre
xx
Mijn dochter ziet

Gestart door soulsister11

0 reactie(s)
653 x bekeken
Laatste bericht