Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: hij is al overleden, maar werd gezien  (gelezen 1626 keer)

OfflineKunta

• Bekijk profiel
hij is al overleden, maar werd gezien
« Gepost op: 16 september 2016, 00:50 »
Mijn wijlen oompie woonde niet ver van coppenamestraat. Maar hij kwam te overlijden en is ook bij een van de begraafplaatsen daar begraven geworden.

Mijn nicht die zag hem aan de coppenamestraat in zijn auto die geparkeerd was. Mijn nicht schrok en zag gewoon dat mijn oom naar haar keek.
een jaar ging voorbij toen kwam een oude vriend van mijn oom naar Suriname. Hij wist nieteens dat mijn oom overleden was. Toen zag hij mijn overleden oom in het loge gebouw op een feest, maar toen zag hij hem in eens niet meer. Toen vond hij het vreemd.

Hij is de volgende dag een bezoekje gaan brengen. Toen vertelde me oom zijn moeder dat mijn oom er niet meer is.
Die man kon het niet geloven.
Mijn groottante moest enkele dingen nog regelen van mijn oom. Daarom werd hij gezien. Toen ze de nodige dingen heeft gedaan was het weer oke.

ps; ano ley torii na troe sanii
mi ne skipii

Groetjes,

Rosie

• Gast
Re: hij is al overleden, maar werd gezien
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2016, 13:32 »
Mijn wijlen oompie woonde niet ver van coppenamestraat. Maar hij kwam te overlijden en is ook bij een van de begraafplaatsen daar begraven geworden.

Mijn nicht die zag hem aan de coppenamestraat in zijn auto die geparkeerd was. Mijn nicht schrok en zag gewoon dat mijn oom naar haar keek.
een jaar ging voorbij toen kwam een oude vriend van mijn oom naar Suriname. Hij wist nieteens dat mijn oom overleden was. Toen zag hij mijn overleden oom in het loge gebouw op een feest, maar toen zag hij hem in eens niet meer. Toen vond hij het vreemd.

Hij is de volgende dag een bezoekje gaan brengen. Toen vertelde me oom zijn moeder dat mijn oom er niet meer is.
Die man kon het niet geloven.
Mijn groottante moest enkele dingen nog regelen van mijn oom. Daarom werd hij gezien. Toen ze de nodige dingen heeft gedaan was het weer oke.

ps; ano ley torii na troe sanii
mi ne skipii

Groetjes,

Ja die dingen zijn er.
tot nu toe worden mensen gezien in palmetuin. mensen die al jaren zijn overleden.
ze rusten dan niet. zolang ze niet af maken wat ze moeten afmaken.

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming