een overledene heeft mij zijn verhaal verteld, wat kan ik doen met de boodschap? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

een overledene heeft mij zijn verhaal verteld, wat kan ik doen met de boodschap?

• 0 reactie(s)
  • 1748 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 1748 x bekeken
*

culturukind

Odi odi familie,

Ik heb een droom gekregen en ik weet niet wat ik moet doen met deze boodschap? Moet ik het gewoon laten gaan of kan ik daadwerkelijk iets doen?

De droom begon in een auto in zat achter in, achter de passagiersstoel, voor mij zat een man en naast hem zat een vrouw achter het stuur. Ze zaten achter een jongen aan, die we moesten gevangen nemen omdat hij wat slechts had gedaan maar wat weet ik niet. Op het moment dat ik die jongen zag vanuit de auto, keek ik naar zijn gezicht. We spraken niet met elkaar maar een gevoel van medelijden en verdriet over me heen. Dit is het verhaal dat ik ontving.  Sinds hij klein was had hij geen ouders, een wees, niemand keek naar hem om en hij had het gevoel dat niemand om hem gaf. Het voelde heel eenzaam en verdrietig, het begon met kattekwaad uithalen zodat andere jongens hem mogen en dat liep uit de hand, waardoor hij een eenzame verdrietige jongen die slechte dingen deed. Op een gegeven moment hadden we hem vast en toen kreeg ik een boodschap door dat iemand/iets anders hem in zijn macht had. Zijn naam was Sidius, ik had geen idee wie of wat hij was. Een moment daarna was de jongen weer ontsnapt. Iemand zei dat we naar die Sidius moesten gaan en plotseling was ik beneden de grond, ik zag geen vuur maar ik weet het zeker dat het ondergronds was een soort hele grote grot. Opeens stond ik daar met heeel veel onmenselijke wezens van verschillende soorten en mate. Alles heel donker maar ik kon net zien wat er allemaal was, we stonden met z'n allen op een kust met voor ons een grote zwarte rivier van links naar rechts. Ze zeiden dat ze drie personen nodig hadden voor een soort missie, ik wist nog niet wat deze missie was. Ik bood me aan om aan deze missie mee te doen. We moesten de zwarte rivier over maar ik wist niet hoe want iemand zei me dat ik niet in de rivier mocht vallen. 1 van deze personen riep me zonder te spreken en zei; wacht ff, tot iedereen weg is. En tot mijn verbazing was het een geest (dat denk ik) want hij zag er zo uit: hij had geen benen en armen, zijn lichaam was net een groot witte kleed in een vorm van een lichaam, met hoeken aan de zijkanten en een punt waar zijn benen moest zijn. Zijn gezicht was ovaal met een grote ronde open mond dat niet bewoog en grote ronde ogen zonder pupillen dat niet knipperden, zijn lange haren stonden helemaal recht overeind, gericht naar boven. Het kleed en haren bewoog heel langzaam heen en weer. Deze "geest" sprak ook tot me zonder zijn mond te bewegen. En zei: "hier sta op dit." En hij gaf een een soort bord om op te staan, net groot genoeg voor mij. Hij gaf mij een manier om de rivier over te steken. In een seconde was in aan de overkant. Het was een ruimte van ongeveer 10 bij 10 meter gevuld met grote stoeptegels waarvan een paar tegels uit de grond staken en een paar die er missen. Ik was met twee andere personen en daar was Sidius, hij was net zo groot als mijn handpalm, en had lang haar bijna tot de grond. Ik kreeg door dat ik hem moest binden. Ik ging achter hem aan. En hij bewoog zich heel snel van de ene hoek naar een andere hoek. Op een gegeven moment zat hij in een hoek heel rustig en bewoog niet en ik kon gewoon rustig zijn haar binden met touw alleen lukte het me niet. het was niet de juiste materiaal die ik nodig had om te binden. Het raarste was dat hij mij niet wou aankijken en met zijn rug naar mij stond. Ik vroeg aan de twee personen met wie ik was om rubber of hun wisten waar we dit konden halen. Met rubber kon het waarschijnlijk maar ik heb geen rubber kunnen vinden. Op een gegeven moment hebben Sidius gelaten. En zijn terug naar de normale wereld gegaan. Ik zat weer achter in de auto met de man en de vrouw. Ik zag de jongen fietsen wie we moesten gevangen nemen. Hij keek mij aan achter hem fietste nog een andere jongen. Ik zei tegen de jongen: "je wilt kwaad doen noh!!..wacht maar als we je pakken!!..(Hier heb ik zo veel spijt van want het moment daarna, trok hij een pistool en wou schieten. Alleen was het voor mij gevoel onschuldig en onschadelijk want hij schoot plastic balletjes. Op het moment dat de balletjes het raam raakten. Was het ff zwart en opeens zat ik in de auto en de auto was verongelukt en lag op zn kop, de stoelen waren ook helemaal kapot. De man lag voor me op de grond. hij leek dood maar toen draaide hij zijn hoofd op een zombieachtige manier hij keek me aan en zei:; het was echt erg! afschuwelijk ik hoorde botten kraken en alles verschrompelen. Hij zei dat zijn vrouw was dood gegaan maar toen kwam er een onverwachte boodschap. Hun hadden een kleine jonge dochter op de achterbank zitten, ik keek naar links en zag haar zitten in een autostoel. De man zei dat ze net een kastplantje is geworden. Zij is als enige in leven gebleven maar het enige wat ze kon was ademen, niets meer. Achteraf zei hij mij; misschien was het beter geweest om de jongen te laten. Dit gaf vroeg ik mijzelf ook op het einde af. Toen werd ik wakker. Ik ben radeloos. Heb de hele dag aan deze droom gedacht en nu nog vraag ik mezelf af wat ik hiermee moest doen? Waarom werd dit mij verteld en wat kon ik doen om Sidius te binden? Hopelijk kan iemand op cc mij helpen met advies. Ik dank iedereen vanuit de bodem van het hart. Bless up.

Hartelijk bedankt voor uw tijd om te lezen en advies.

Mijn excuses voor het lange verhaal.

Advertentie
Advertentie