Duistere dag dl3 | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Duistere dag dl3

• 0 reactie(s)
  • 336 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 336 x bekeken
*

Anoniem

Duistere dag dl3
« Gepost op: 30 maart 2019, 23:26 »

Wie is je moeder vroeg ik aan hem.... Maqueena zei hij. Maar ze heeft geen kinderen zei ik verzekerd, als je haar niet zegt blijf ik op je dochters voeten zitten waardoor ze nooit zal kunnen lopen.

Hij liep naar Majerie en wurgde zich om haar beide benen aangezien ze zo dichtbij naast elkaar waren, nee nee gilde ik en ik werd kletsnat wakker. Ik ging snel naar het bed van Majerie waar ik haar voeten voor alle zekerheid aanvoelde.

Op dat moment belde me moeder me op..... wang yorka e hor a ptjieng na ing futu zei ze gespannen. Hu hoezo? Ik heb het gedroomd... mi dring fa wang ptjieng boi djompo go taping futu da a tai ing sref hor ning.

Je moet opstaan joe na nengré ptjieng en i sab soort pasie joe moes waka, go na joe tanta noso i omu. Zodra Majerie was ontslagen ging ik naar me tante op Para en zei deed een luku voor Majerie.... hmmmm nononono

A taki ing na wang pikin eté en a wani kong ini a grontapu fu wi, ik hoefde niks meer te doen ze zou die geest zelf naar het licht brengen zei ze.

Ze smeerde knoflook met florida water aan de voeten van Majerie en langzaam maar zeker begon ze weer tintelingen en daarna beweging te voelen in haar benen.

Het was maandag morgen.... we zijn 7maanden verder en Majerie maakt het steeds beter, nadat Majerie was ontslagen heb ik nooit meer tot Maqueena gesproken. Majerie deed niet meer zo raar, ze zei me mama die jonge gaat niet meer komen. Hij heeft gezegd dat hij naar zn moeder gaat en nadien sprak Majerie er niet meer over.

Na nog een jaar ging ik naar een kinderfeestje met me 2zonen die op vakantie waren en mn dochter, een neefje van mijn goede kennis was 1jr geworden.

Mama kijk die jonge die vroeger altijd huilde onder me bed, ik keek in de richting waar Majerie naatoe wees. Oops zag je die jonge echt vroeg ik haar, jaa zei ze verzekerd! Die jonge is pas 1geworden en dat wat je verteld is bijna 2jaren geleden.

Diep in gedachten merkte ik dat die jarige jonge ook op die jonge leek die ik in me droom zag, alleen was hij groter en kon hij ook nog vlot praten.

Ik werd opgeschrikt toen ik Maqueena in me richting zag komen. Ze had een brede lach...... ik was me telefoon kwijt en ik heb je het nieuws niet kunnen geven, ondanks ik was gesteriliseerd raakte ik zwanger meisjeeeeee en het bleef dit keer plakken.

Kijk hem daar, hij is vandaag 1jr geworden.... echt een knapperd.

Ik keek haar met een open mond aan... het was die jongen uit mn droom!

Eind

Advertentie
Advertentie