Dromen uitleg | Culturu.com
Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Dromen uitleg

• 45 reactie(s)
  • 23402 x bekeken
*

Pietje Puk

Dromen uitleg
« Gepost op: 12 november 2012, 20:31 »

Odi Prodo missie,

Prachtig je uitleg van dromen, dat kan je niet van een ieder zeggen, zelfs mensen die de voortouw hebben, kunnen je niet evenaren.

WAT GOD JE GUND KAN NIEMAND JE ONTNEMEN GUDU!! :rules:

:character0011:

Odi

NIEUWS
  • Data loading...

*

Offline bigie misie

• 200
  • Move like A angel fight like A devil
    • Bekijk profiel
Re: Dromen uitleg
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2012, 16:13 »
Odi Prodo missie,

Prachtig je uitleg van dromen, dat kan je niet van een ieder zeggen, zelfs mensen die de voortouw hebben, kunnen je niet evenaren.

Odi

wat lief van je,
ik hoop dat er meerderen mensen dit soort topicts openen dat is leuk voor degene die hun best doen voor ons allen.

*

Pietje

« Reactie #2 Gepost op: 14 november 2012, 23:33 »
wat lief van je,
ik hoop dat er meerderen mensen dit soort topicts openen dat is leuk voor degene die hun best doen voor ons allen.

Vind je dit lief?

Odi Prodo missie,

Odi

Dit is soet faya!!!
Mensen tegen elkaar opzetten.
Mensen kunnen Prodo Missie niet evenaren. :lol: :lol: :lol:
Is Prodo missie GOD?Gnet is slimmer.
Don Kodjo zei haar eens,hij houd haar in de gaten.
Deze gast Pietje puk zal wel zijn rede hebben waarom hij denkt dat iemand wat van Prodo missie wilt hebben.
Prodo missie Pietje puk wan pot yu ini probleem.

Pietje

*

Miss L

« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2012, 07:54 »

prodomissie
Ze Lokt klanten.
Let op Peggyc  schrijft over haar droom,ze moet haar gezicht wassen en gelijk ontvangt ze een pm.
Een makkelijke prooi.
Ze Peggyc dromen en is het een open deur om tijdens een luku haar alles te vertellen wat ze hier op de site heeft Zitten vertellen over haar zelf.
Het is al eens eerder gezegd
Samen met Atiwi leden zoeken voor wassi.
Atiwi die je winti op haar laat komen.
De grootste onzin wat we ooit gehoord hebben.

*

Offline bigie misie

• 200
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 november 2012, 08:22 »

prodomissie
Ze Lokt klanten.
Let op Peggyc  schrijft over haar droom,ze moet haar gezicht wassen en gelijk ontvangt ze een pm.
Een makkelijke prooi.
Ze Peggyc dromen en is het een open deur om tijdens een luku haar alles te vertellen wat ze hier op de site heeft Zitten vertellen over haar zelf.

ik ben nog niet eens zo lang op dit forum dus ik wist niet dat dit sarcastisch bedoeld zou moeten zijn,maar goed als het echt gemeend is dan vind ik het erg lief van deze persoon.

*

Offline bigie misie

• 200
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 november 2012, 08:36 »
oh nog even dit,ik vind het zo jammer dat mensen elkaar zo rottig behandelen......ze zeggen prodo missie lokt klanten!
kijk zo kan je het ook zien,alles op deze wereld kan je negatief of positief zien maar misschien lokt die dame geen klanten maar probeert ze mensen in nood te helpen.

ik denk dat er zat mensen zijn die anderen op dit forum een pm sturen voor hulp,er zijn namelijk zat mensen met kulturele problemen die op zoek zijn naar hulp.

ik vraag me dus af wat het probleem is als prodo misie of wie dan ook hun daarbij wilt helpen.
dit kan ervoor zorgen dat geen ene du-mang meer durft iemand van dit forum hulp aan te bieden,want als het er zo aan toe gaat......anayway niemand wilt een slechte naam is het niet?

zo een forum als deze zou geweldig goed zijn voor hulp zoekende en mensen die natuurlijk serieus in wintie geloven,maar ook voor de mensen die ons kultuur als niets zien!

zo een forum kan anderen laten zien dat wij wel wat kunnen betekenen,ik denk zelf dat dat ook de insteek was van degene die deze site is begonnen.

maar we zijn nu echt bezig elkaar de grond in te boren en dat vind ik zooo jammer.
prodo misie en alle anderen die dromen verklaren en dingen oplossen......echt een ieder die zijn best hiervoor doet!
ik waardeer dat en ik denk velen met mij,laten we gewoon de juiste richting op proberen te gaan.

mocht het zijn dat iemand een ander niet mag....negeer degene dan. :great:

obiamang heeft iets gedaan hij heeft ons een plekje gegeven waar we ons thuis mogen voelen,een plekje voor ons om ons kultuur te bespreken.....dus aub laten we het niet verzieken met kinderachtige bakru gedrag.
*

Prodo misie

« Reactie #6 Gepost op: 15 november 2012, 12:45 »

prodomissie
Ze Lokt klanten.
Een makkelijke prooi.

Odi Miss L,

Thanx for the reminder. Ik zal mijn baan als account expert opzeggen en bij cc solliciteren, de kassa rinkelt toch zo heftig hier.

Oja: ik zag de vuurpijlen al aankomen, alleen wist je niet dat ik het met mijn hand kon vangen, suprised :lol:

Tang boeng!

Prodo Misie

Ps: Ik heb ineens trek in een sigaar en een shot( cognac). :great:
*

klaas333

« Reactie #7 Gepost op: 15 november 2012, 13:08 »

prodomissie
Ze Lokt klanten.
Een makkelijke prooi.

het lijkt erop dat jij elke topic na loopt waar prodo misie een reactie plaatst zodat je kan mieren neuken ding sma lik joe moes anga ding srefie want je hebt geen libie.
misschien na je dood kunnen we je yorka gebruiken om mensen te stalken.

sosso lobi :love:
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 15 november 2012, 13:20 »
Odi Prodo Misie,

Bigisma taki: Efu ju luku na a doti fu a sei kriki,ju noo go dringi wan mofo watra.
Op dit forum verschijnen dagelijks negatieve zielen.Ze kunnen helaas niet helpen dat ze de positieve kant van het leven niet kennen.

Ook van hun leren we en helpen ze ons(de positieven)om sterker te worden.Dus den srefi mus de. :mdr: :mdr:
Doe je ding en negeer het negatieve.Put er juist kracht uit en ga verder met dromen uitleggen en pm versturen.

Van jou heb ik vaker pm's gehad,dus we weten wel beter.Zolang je oprecht bezig bent,heb je niks te vrezen.

En als je klanten hebt gelokt,ie kies den djaroesoe- en ley man moi  :mdr: :lol:
Als we minder negatief met elkaar omgaan,zullen er geen situaties meer ontstaan waarbij we "zogenaamd"klanten moeten lokken.

De problemen zullen aanzienlijk afnemen.Het slechtste op deze aardbol is en blijft mijn eigen soort,DE MENS!!

Beata :love:

*

Offline Beata

• 3723
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 15 november 2012, 13:22 »

het lijkt erop dat jij elke topic na loopt waar prodo misie een reactie plaatst zodat je kan mieren neuken ding sma lik joe moes anga ding srefie want je hebt geen libie.
misschien na je dood kunnen we je yorka gebruiken om mensen te stalken.

sosso lobi :love:

Mieren neuken???????????? :lol: :lol: :lol:

Ik ga aangifte doen,want dat no mag   :police:  :character0201:
*

Offline bigie misie

• 200
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 15 november 2012, 14:02 »
Odi Prodo Misie,

Bigisma taki: Efu ju luku na a doti fu a sei kriki,ju noo go dringi wan mofo watra.
Op dit forum verschijnen dagelijks negatieve zielen.Ze kunnen helaas niet helpen dat ze de positieve kant van het leven niet kennen.

Ook van hun leren we en helpen ze ons(de positieven)om sterker te worden.Dus den srefi mus de. :mdr: :mdr:
Doe je ding en negeer het negatieve.Put er juist kracht uit en ga verder met dromen uitleggen en pm versturen.

Van jou heb ik vaker pm's gehad,dus we weten wel beter.Zolang je oprecht bezig bent,heb je niks te vrezen.

En als je klanten hebt gelokt,ie kies den djaroesoe- en ley man moi  :mdr: :lol:
Als we minder negatief met elkaar omgaan,zullen er geen situaties meer ontstaan waarbij we "zogenaamd"klanten moeten lokken.

De problemen zullen aanzienlijk afnemen.Het slechtste op deze aardbol is en blijft mijn eigen soort,DE MENS!!

Wauw helemaal mee eens,ik zou het niet beter kunnen verwoorden :lol:
*

Prodo misie

« Reactie #11 Gepost op: 15 november 2012, 14:12 »

Odi Beata,

Noh, aangifte? Het kabinet pakt ons toch al keihard van achteren. :lol:

Woei, ik had geen sigaar moeten roken.

Bless u,
Pm

*

Offline bigie misie

• 200
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 15 november 2012, 14:15 »

WHOEIIIIIII HATSCHEEE MAMMA :lol:

mieren neuken is echt een hollandse gezegde puur bakra :lol: :lol: :lol:
*

Prodo misie

« Reactie #13 Gepost op: 15 november 2012, 14:21 »
Odi Bm,

Ai dat mi sabi. Ik ben gewoon melig op dit moment.
 :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik geniet gewoon.

PM
*

Offline Beata

• 3723
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 15 november 2012, 14:27 »
Odi Beata,

Noh, aangifte? Het kabinet pakt ons toch al keihard van achteren. :lol:

Woei, ik had geen sigaar moeten roken.

Bless u,
Pm

Hmmmm...... :evilgrin0039:

Wat mij betreft mogen ze ons van achteren blijven pakken hoor,ik vind het verdomd lekker hahahaaa!!!!!!!!!!   :lol: