Bijna dood ervaringen.(BDE) | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Bijna dood ervaringen.(BDE)

• 56 reactie(s)
  • 15942 x bekeken
  • 56 reactie(s)
  • 15942 x bekeken
De kleermaker in de hemel(stof tot nadenken)
« Reactie #45 Gepost op: 14 januari 2011, 11:12 »
De kleermaker in de hemel
(Op) een dag ging de goede God een kuiertje maken in de tuin van de hemel. Al de apostelen en heiligen waren met Hem meegegaan. Zodoende was er niemand meer in de hemel behalve Petrus alleen. De goede God had hem gezegd, dat hij niemand door moest laten komen in de hemel, zolang Hij niet weer terug was. Daarom stond Petrus aan de hemeldeur wacht te houden.

Niet lang daarna werd (er op) de hemeldeur geklopt: ko, ko, ko, ko. Petrus vroeg: ‘wie daar?’

De stem antwoordde (en) zei: ‘ik’.

Petrus vroeg (en) zei: ‘welke ik?’

De stem antwoordde (en) zei: ‘Ik ben een arme kleermaker. Ik smeek je of ik binnen kan komen’.

Petrus antwoordde (en) zei: ‘Ik ken je. Je hebt lange vingers. Van vele mensen heb je stukken goed gestolen. Je mag niet binnen komen. De goede God wil niet, dat iemand moet binnenkomen, zolang Hij niet weer terug is’.

De kleermaker begon hem te smeken: ‘Heb toch medelijden met een arme kleermaker. Dat afval van het goed, hoewel ik dat genomen heb, dat kun je toch geen stelen noemen? Kijk, hoe ik mank ga. De lange weg heeft mij blaren onder mijn voeten doen krijgen. Ik kan niet meer terug keren. Ik smeek je, as je blieft, laat me passeren’. Petrus begon medelijden te krijgen. Hij liet de kleermaker passeren. Hij gaf hem een plaats in een hoek achter de deur. Hij sprak tot hem (en) zei: ‘Blijf stil, opdat God je niet zie wanneer Hij terug komt.’

De kleermaker ging in de hoek zitten. Een beetje daarna ging Petrus naar buiten. Toen de kleermaker dat zag, kwam hij uit de hoek (en) ging (eens) kijken, hoe de hemel er uit zag. Hij liep, tot hij aankwam op een plaats, waar zich vele stoelen bevonden. Te midden van deze stoelen was er een van louter diamant en karbonkels. Deze was wat hoger dan de anderen. Een gouden voetbank was er voor. Dat was de koningsstoel van de goede God, waarop Hij zat, wanneer Hij thuis was. Wanneer je op die stoel zat, dan kon je alles zien wat er op aarde gebeurde.

De kleermaker stond voor de stoel. Hij bekeek hem nog

[p. 7] 
eens en nog eens. Tenslotte klom hij op de stoel. Hij voelde zich zelf als God nu. Hij keek naar beneden. Toen zag hij de andere mensen. Zij waren klein als mieren. Hij voelde nu, hoe groot God was, hoe klein een mens was. Hij voelde nu, dat zelfs de kleinste zonde van zo een kleine mier een grote belediging voor God moest zijn.

Hij keek weer naar ondere. Toen zag hij, hoe een vrouw, die kleren aan het wassen was voor anderen een paar stukken goed wegnam (en ze) op zij legde, om ze stiekum naar huis te brengen.

Toen vatte zijn hart vlam. In toorn nam hij de gouden voetbank van God, slingerde haar uit de hemel juist op het hoofd van de vrouw. De vrouw was op slag dood. Nu kon hij de bank niet terug brengen. Hij begon bang te worden. Toen kwam hij af van de stoel (en) ging stilletjes weer in de hoek zitten.

Toen God terug kwam met alle apostelen en heiligen, zag Hij niet, dat de kleermaker achter de deur zat. Toen Hij op zijn stoel wilde gaan zitten, zag hij dat de voetbank (er) niet was. Hij vroeg Petrus (en) zei: ‘Waar is mijn voetbank?’

Petrus wist niet, wat (er) gebeurd was met de voetbank. Hij vroeg Petrus opnieuw: ‘Heb je iemand in de hemel laten binnenkomen?’

Petrus antwoordde (en) zei: ‘Niemand, dan een arme kleermaker, die achter de deur zit’.

(De) Heer God liet hem roepen. (De) Heer God vroeg hem: ‘Heb jij mijn voetbank weggehaald?’.

De kleermaker antwoordde (en) zei: ‘Ja mijn Heer. In toorn heb ik haar op aarde gegooid op een vrouw, die wasgoed aan het stelen was’.

God antwoordde hem (en) zei: ‘Zoooo. Als Ik je moest betalen hetzelfde loon, dat jij die vrouw gegeven hebt, wat moet er dan gebeuren met jou?. Zolang reeds zou Ik geen stoel, geen tafel, geen bank (meer) hebben. Helemaal niets zou Ik meer hebben. Alles zou Ik weggeslingerd hebben, (om) de zondaars op aarde te doden. Je kunt niet meer in de hemel blijven. Ga terug naar de aarde, om boete te doen voor je zonde. Hier mag niemand straffen, behalve Ik alleen de Heer’.

Dit verhaal leert ons, dat we God moeten dank zeggen voor Zijn barmhartigheid.

God zij dank, dat niet een mens, maar God alleen over ons oordeel zal houden; anders zouden wij (de) hele dag ons hoofd kunnen beschermen voor de banken, stoelen en tafels, die uit de hemel zouden vallen, om ons te verpletteren.

Advertentie
Advertentie

*

Offline laga

• 568
  • the more i see, the less i know!!
    • Bekijk profiel
Re: Bijna dood ervaringen.(BDE)
« Reactie #46 Gepost op: 15 januari 2011, 08:06 »
dit verhaal geeft inderdaad stof tot nadenken.
wij allen beseffen vaak niet hoe rijk we zijn.
we hebben eten en drinken, kunnen baden en hebben een dak boven ons hoofd.
mensen (ook ik) klagen vaak steen en been maar vergeten de zegeningen te tellen die ze dank zij de Grote Schepper hebben mogen ontvangen.
*

Offline soulsister11

• 4203
  • The purpose of life is a life of purpose.
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 15 mei 2011, 01:54 »
Odi odi allemaal,

Ik liep 4/5 maanden zwanger over de winkelstraat en ik ging de store van een bekende binnen. We waren aan het praten over van alles en nog wat, toen ik ineens een benauwdheid over mij heen voelde. Ik weet nog dat ik mijn rits van m’n jas naar beneden deed en zei dat het best warm was binnen.
Nou....., het volgende wat ik meemaak: ik was in een wei zo groen, die kleur is hier niet op aarde. Het wit wat ik zag, onbeschrijfelijk! Toen kwam er een kindje naar mij toe en ging op d’r knietjes, want ik lag namelijk op me zij in het gras. Daar heeft zij dingen met mij besproken en toen ik het met haar eens was....., zag ik ineens die bekende naar mij kijken met nog twee anderen collega’s. Toen vroeg ik wat er aan de hand was en ze tegelijkertijd zeiden “ wat is er met jou”! “Waarom zijn jullie zo dichtbij” vroeg ik en ineens besefte ik mij dat ik op de grond lag. Ze vertelden dat ik steil naar achter was gevallen en dat m’n ogen wegrolden en je alleen het wit kon zien, mijn lichaam schokte erbij. Ze stonden net op het punt de ambulance te bellen toen ik weer bij kwam.Terwijl daar waar ik was, uren met het kind aan de praat ben geweest, maar volgens de anderen was ik net maar enkele minuutjes weg.

Later kwam ik er achter dat iemand kwaad voor mij gestuurd had en ik die dag dood had moeten gaan. Maar weer zijn mijn beschermengelen er voor mij geweest en vond Masra Gado, dat het mijn tijd nog niet was. Dit is al weer 12 jaar geleden en ik ben er nog!!

Het leven op de aarde is een grote leerschool. Het wordt tijd dat we wakker worden en moeten beseffen dat alles liefde is. Wat voor kwaad een ander je ook aandoet of zware beproeving op je pad komt. Trek er lering uit, natuurlijk wordt je boos,  verdrietig of voel je jezelf soms ongelukkig  enz, maar besef je op een gegeven moment  dat het je niet de baas moet worden. Dus maak er iets positief van en zie in dat God het anders niet op je pad had gebracht als je het niet zou kunnen dragen. Wij allen zijn hier gekomen om een reden, alleen heel soms willen wij het vergeten, waardoor er iets gebeurt om ons even wakker te schudden. Als je er altijd voor zorgt dat je hart niet bitter wordt en je liefde blijft geven. Maar vooral aan jezelf zodoende het ook te kunnen geven aan een ander, hou van jezelf.  Dan zal je een verlicht mens worden en een hoger bewustzijn hebben. Leef met een open hart, een ieder van ons telt, we zijn allen bijzonder.

Soulsister11
I’ve learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
*

Offline Loverboy

• 6450
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 09 juli 2011, 16:05 »
Odi,

De mensaen die een bijna dood ervaring hebben
voorbeeld iemand die een hart stilstand heeft gehad en het toch gered heeft of iemand die in coma lag

vertellen hoe mooi en prachtig ze het hadden.
Ik vraag me wel af als het waar is want volgens mij als je in coma lig, weet je geen neks, notie, nada.

Als het inderdaad zo is dat het zo mooi is aan de ander kant, zou je dan spijt hebben waarom ben ik niet eerder gegaan want hier op aarde na soso paimang ye pai, hard werken voor een cowboy moni
dan heb je nog pijn en verdriet.

maar zijn er nog mensen met een bijna dood verhaal?
Hoe mooi was het daar?
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
« Reactie #49 Gepost op: 11 juli 2011, 08:28 »
Odi,

De mensaen die een bijna dood ervaring hebben
voorbeeld iemand die een hart stilstand heeft gehad en het toch gered heeft of iemand die in coma lag

vertellen hoe mooi en prachtig ze het hadden.
Ik vraag me wel af als het waar is want volgens mij als je in coma lig, weet je geen neks, notie, nada.

Als het inderdaad zo is dat het zo mooi is aan de ander kant, zou je dan spijt hebben waarom ben ik niet eerder gegaan want hier op aarde na soso paimang ye pai, hard werken voor een cowboy moni
dan heb je nog pijn en verdriet.

maar zijn er nog mensen met een bijna dood verhaal?
Hoe mooi was het daar?

Odi Loverboy...

De mensen met een bijna doodervaring zoals jij deze beschrijft,vertellen meestal terecht over hun ervaringen aan genezijde....het is slechts een glimp wat ze opvangen of te zioen krijgen van het geheel.
Het lichaam verkeert misschien in een staat van "coma'ect ect....maar de geest is op reis.
In dit soort speciale gevallen wordt aan hem/haar aan genezijde duidelijk gemaakt dat het nog geen tijd is en dat het  huidige aardse bestaan nog moet worden afgemaakt.

Mensen met deze ervaringen zijn nadien,voor de rest van het huidige aardse bestaan nooit meer hetzelfde.
Ze ontwikkelen zich meestal tot mensen met een veel hogere spirituele intuitie.
Ook hun respect voor het aardseleven in algemene zin veranderd positief mede daardoor word de rest van het aardse bestaan dragelijker.

Ik hoop dat hiermee een deel van je vragen beantwoord is Loverboy.

SF
Advertentie
Advertentie

*

Offline claudia

• 356
  • Everything has beauty buth not everyone sees it!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 22 juli 2011, 11:41 »
  Nadat men overleden is, wordt men opgevangen door familie, vrienden,dierbaren die hem of haar zijn voorgegaan,en gebracht  naar dat niveau van  de astrale of  parallelle wereld dat overeenkomt met onze mentale, spirituele en morele ontwikkeling.

Sommige mensen die een zeer zwaar (slecht) leven of een periode van bijvoorbeeld zware mentale en/of fysieke stress achter de rug hebben verblijven vaak eerst nog in een plaats....(tussenstation) waar ze onder begeleiding van een bekwame gids(kan ook je eigen familie zijn die jou reeds is voorgegaan) tot rust kunnen komen en hun persoonlijke energie  in balans kunnen brengen.
 Deze plaatsen zijn van een prachtige natuurlijke schoonheid, vaak nog mooier dan  vergelijkbare plaatsen op deze aarde.
Nu kan ik sommigen van jullie horen denken van...hmmmm de vooruitzichten zijn zo slecht nog niet maar beste broeders en zusters....zelfdoding word niet gehonnoreerd,(om het maar even zo te noemen)....je komt dan in een geheel andere fase(dementie) terecht....eentje waar het niet zo prettig is om te vertoefen.

SF

Hi SF,

Dit stukje van jou heeft me ff een traantje doen wegpinken omdat ik dan aan een dierbare van me moest denken en een droom die een familielid heeft gehad. En hier schrijf je bevestiging voor mij.

Heel mooi! thank u!

:love:
Clau
Pray about everything, Worry about nothing!
*

Angelique

« Reactie #51 Gepost op: 04 november 2017, 16:01 »
Ik zit in verdriet heb vorige week mijn man plots verloren , nu is mijn vraag toen ik door het ziekenhuis gebeld werd , en ik naar hem toe moest omdat t slechter ging, ik kwam bij hem heb zn hand vastgehouden, gezegd dat ik van hem hou, gevraagd of hij als hij me kin horeb in mn hand wilde knijpen, echter kon dit niet , wel zag ik dat er een traan uit zijn rechteroog viel ( traan uit de buitenkant dus nier bij de kant vd neus) hij was erg ver heen contact was niet mogelijk . Nu vraag ik mij af heeft hij mij gehoord dat ik bij hem was en wat ik hem verteld heb,? En hoort of ziet hij ons nog ??? Dank alvast voor u antwoord met vr gr Angelique
*

Mardin

« Reactie #52 Gepost op: 06 november 2017, 05:36 »
Beste mensen.
Een ongeluk schuild in een klein hoekje
De dood kan soms plotseling aankomen zonder zich te melden. Daarom is het goed jezelf elke dag maar te verwennen want elke dag kan de laatste dag zijn.
Wat mij overkwam.
Ik ben als taxi chauffeur elke dag in het verkeer. Ik rij als de beste al zeg ik het zelf. Voorzichtig vooral als er een klant in de auto was. Zo gebeurde het op een mooi winterse dag.  Koud. .. was me laatste rit.. dan zou ik naar huis gaan. Me vrouw en kinderen had ik die dag nog gebeld om te zeggen dat ik vandaag zou koken wat ze willen eten.   Maar die dag kwam ik niet meer thuis.  Na drie maanden werd ik weer wakker in het ziekenhuis. Ik lag maanden in coma. Ik leef nu nog dankzij de goede zorg en lieve mensen die de stekker niet van de beademing machine hebben weggehaald. Maar ik moest niet langer in coma blijven want mensen begonnen tegen me vrouw te zeggen als hij na 3 mnd nog in coma is ,geef het maar op en zal hij niet meer wakker worden.  Maar gelukkig geloofde mij vrouw dat ik weer wakker zou worden. Ik dank God en de winti die me hebben bij gestaan. Mijn vrouw die hulp had gezocht bij de duman die zijn best deed. Gelukkig mag ik het nu vertellen. Een vrachtwagen verpletterde me auto . Ik moest veel weer leren doen. Lopen. Geheugen. Achterstand. Maar ik weet en geloof dat winti er bij me bed was en de wacht hield.  Ijl was 3 maanden dood. Een beademing machine hield me in leven. Daar zeg ik leef en geniet als elke dag je laatste dag kan zijn.
*

Kobimanu

« Reactie #53 Gepost op: 13 november 2018, 15:09 »
Hoi Beata ...ik kom er zeker op terug,sterker noch....het volgende heb ik gevonden en dit ter aansluiting oop het voorgaande.

Ps.In de volgende redenering,kom je zaken tegen die voor ons eenvoudig herkenbaar en makkelijk te vertalen zijn naar ons eigen cultuur.

.

·             Het maken van contact met de achtergebleven familie en vrienden .
 Er wordt op verschillende manieren contact gezocht en gemaakt met de achtergeblevenen (zie hierboven). In elk geval volgt men met interesse en liefde  het leven van de achtergeblevenen. Men tracht hen ook op verschillende manieren te helpen. Eén klassieke manier is het sturen van gedachten en impulsen die een geliefde hier kan helpen om bepaalde belangrijke beslissingen te nemen. Soms  wordt er nog concreter geholpen : zoals bij  dreigend (levens) gevaar bijvoorbeeld. Ook  gebeurt het heel vaak dat iemand van gene zijde ‘afzakt’ naar hier om een stervende geliefde of vriend te helpen bij de overgang.

Vele personen aan gene zijde zijn overigens belast met het gidsen van een persoon op deze aarde.

·             Na de periode  die we doorbrengen  in de parallelle wereld en die wat duur betreft voor iedereen verschilt  komt het ogenblik dat we opnieuw geboren gaan worden in een nieuw menselijk lichaam op deze aarde. In overleg met de gidsen, leraren en ook vrienden daar kiezen we een leven op aarde waarin we weer kunnen doorwerken aan onze persoonlijke ontwikkeling. De hele reïncarnatiecyclus is er immers op gericht ons te laten evolueren op spiritueel, mentaal en ethisch vlak. Dit tot we zover geëvolueerd zijn dat terugkeren naar deze aarde niet meer nodig is .

Maar tot we op dat punt gekomen zijn is reïncarneren noodzakelijk. Deze aarde met zijn materialisme, conflicten, oorlogen  enz. is een plaats waar we belangrijke lessen kunnen leren, zij het in vaak zeer moeilijke omstandigheden. Ook is het belangrijk voor ieder van ons dat we op deze wereld onze verantwoordelijkheid opnemen en trachten van er een meer leefbare plaats te maken  en met iedereen op een zo goed mogelijke manier proberen om te gaan.

Nadat we dus een levensloop met daarbij behorend lichaam hebben  gekozen  gaan we voor de eigenlijke geboorte  in dat lichaam plaats nemen. Bij de geboorte start voor ieder van ons dan weer een volgende levensopdracht. Er treedt een volledig geheugenverlies op voor alles wat voorafging: zowel  wat betreft het leven aan gene zijde als wat betreft de vorige levens. Alles blijft echter aanwezig in ons onderbewustzijn. Door middel van o.a. hypnose kan men uit deze informatie putten als men dat wil.
soms herinner ik me dingen uit mijn vorig leven.
te denken aan flitsen op een paard met wagen te zitten. en ergste soms is als ik me naam hoor. kobi
*

Remi

« Reactie #54 Gepost op: 14 november 2018, 05:57 »
te denken aan flitsen op een paard met wagen te zitten. en ergste soms is als ik me naam hoor. kobi
als mensen dit zeggen vraag ik me af of die mensen het niet op een rijtje hebben. gek zijn. ik denk echt dan die moet naar de psychiater.  hoe kan je dingen zien  of horen.  maar ik zag een film van 2 zusters en dat heeft me doen geloven. dat men niet altijd gek is,maar werkelijk geesten kunnen zien of horen.
Advertentie
Advertentie

*

SF

« Reactie #55 Gepost op: 14 november 2018, 07:59 »
Hier kom ik gauw op terug.
*

Ewald

« Reactie #56 Gepost op: 14 januari 2019, 06:04 »
Beste Leden Broeders zusters....wilde al sinds tijden het onderwerp"leven na de dood 'aansnijden maar kwam er nooit echt aan toe....en vervolgens moest ik ook nog even uitzoeken onder welke topic ik dit het beste kon doen.

De bedoeling is dat men zich verdiept in dit stukje bovennatuurlijke waar wij ooit (allen) een keer mee te maken zullen hebben.
Nederlanders zijn over het algemeen een nuchter volk en vaak genoeg bang om die sprong in het diepe te maken....blijven zoveel mogelijk aan de oppervlakte...(of willen ze zich gewoon niet laten kennen).

In ieder geval vond ik het volgende en misschien kan het als basis  dienen voor de discussie die zal volgen want er zijn voldoende snijvlakken tussen het onderwerp en ons cultuur in dit geval.

BDE en de Jezus ontmoeting.

De meeste mensen ontmoeten tijden de BDE een wezen van Licht die een onvoorwaardelijke onbeschrijflijke liefde uitstraalt. Veel mensen die al voor deze ervaring een ontmoeting met Jezus hebben gehad herkennen in dit wezen zonder aarzeling hun Jezus. Er zijn gevallen bekend dat mensen na deze ontmoeting met Jezus in de BDE volledig genezen in hun lichaam terugkeerden tot verbazing van artsen. Anderen krijgen een opdracht mee anderen te vertellen over Jezus. Er zijn er ook die zoveel heerlijkheid gezien hebben dat ze een zwijgplicht hebben en over bepaalde dingen niet mogen praten.
Hieronder volgen een paar getuigenissen van mensen uit het boekje van Dr. W.C van Dam, Doden sterven niet.
Voorbeeld 70B: Nadat haar hand door Jezus was gevat, hoorde Betty Baxter in de verte muziek. Ze kwam aan een wijde rivier. Aan de overkant zag ze gras en bloemen in allerlei kleur. Ze nam waar, hoe de rivier door een stad heen liep, en hoe aan de andere oever een groep verlosten stond te zingen. Toen hoorde ze Jezus zeggen: "Je tijd om over te steken is nog niet gekomen. Dit najaar zul je genezen."Daarop kwam ze uit haar coma tot bewustzijn. Inderdaad ontving ze volledige genezing. Tot nu toe getuigt ze daarvan in de hele wereld...
voorbeeld 89 In 1959 stierf mevrouw Betty Malz aan buikvliesontsteking. Ze herinnert zich dat, terwijl haar vader naast haar levenloze lichaam telkens de naam van Jezus herhaalde, zijzelf moeiteloos de top van een heuvel beklom, die met fluweelachtige gras bedekt was. Naast haar was een majesteitelijke zilverachtige-marmeren muur. Een engel stapte naar voren en opende prachtige doorschijnende paarlen poorten. Toen hij haar vroeg of ze naar binnen wilde gaan, antwoordde mevrouw Malz, dat ze liever terug naar haar gezin wilde. Maar terwijl ze tussen de poorten stond en naar binnen keek, ontving ze, naar ze later vertelde, 'iets, dat ik nooit kan uitleggen. Nooit zal ik de majesteit van Gods tegenwoordigheid in de hemel vergeten.' Ze liep daarna de heuvel weer af en kwam terug in haar lichaam. In een straal van licht zag ze woorden als van ivoor, vijf centimeter hoog: 'Ik ben de opstanding en het Leven. Wie in Mij gelooft zal leven, ook al is hij gestorven.' Toen ze die woorden wilde aanraken, voelde ze hoe haar koude lichaam warm werd. Ze duwde het laken van haar gezicht. Het bleek, dat ze geheel genezen was.

In bijna alle BDE ervaringen lijkt de ontmoeting met het wezen van Licht centraal te staan samen met de terugblik op het leven waarbij oorzaak en gevolg van daden helder worden. Mensen die in hun leven al een ontmoeting met Jezus hebben gehad herkennen in het wezen van Licht zonder twijfel Jezus.
BDE en hel ervaringen
Niet alle mensen hebben een positieve BDE ervaring. Sommige hebben ervaren hoe ze na hun lichaam te hebben verlaten getrokken werden in een diepe duisternis waarbij ze vuur zagen en geschreeuw hoorden samen met een enorme angst. Veel mensen die een zelfmoordpoging hebben gedaan hebben dit soort ervaringen maar ook mensen die actief met duistere zaken zijn bezig geweest lijken getrokken te worden naar duistere gebieden in het hiernamaals. Mensen met een BDE hel ervaring komen tot een diep besef dat de dood geen oplossing is voor hunprobleem. Mensen met zo'n ervaring die een poging tot zelfmoord hebben gepleegd zullen daarna niet snel meer voor zelfmoord kiezen. Deze negatieve ervaringen komen minder in de publiciteit omdat mensen hier minder vaak over willen vertellen en omdat mensen deze verhalen niet willen horen. Toch zullen we willen we eerlijk zijn en het leven na dit leven willen onderzoeken ook deze verhalen serieus moeten nemen.
Uit deze ervaring blijkt dat de dood niet automatisch voor oplossing voor onze problemen zorgt. We nemen onszelf mee over de dood heen en dragen de consequenties van onze keuzes hier op aarde. Toch zijn er ook voorbeelden van mensen die tijdens deze hel ervaring de mogelijkheid kregen te kiezen voor de weg naar het Licht. Of deze keuze voor iedereen is en of iedereen uiteindelijk naar het Licht gaat komt in de ons bekende BDE ervaringen niet naar voren.
.

Saka Fasie
Mijn oom had ruzie met zijn vrouw. ze waren op een feest gegaan,en kregen dus ruzie. zijn vrouw was zo jaloers dat hij zelf niet even met een ander vrouw kon praten.  dus je snapt het, op de terug weg naar huis hadden ze ruzie in de auto. dus op de snelweg ,hoge snelheid deed de vrouw de deur open...de vrouw deed de deur open terwijl mijn oom 120 km/uur reed. en de auto ging vervolgens over de kop. en ja hoor... de auto was zo ingedrukt op me oom,en zijn vrouw...nu ex ,lag uit de auto..geslingerd toen ze de deur open deed.. met haar is niets gebeurd. maar me oom die heeft maanden in coma geweest. maanden dat de Aartsen de hoop al hadden op gegeven.. er werd al gesproken om se stekker eruit te trekken  ... als iemand maanden in coma ligt hoop je zo dat hij wakker zou worden... nee...het zijn de machines die hem in leven hielden..

en dan die vrouw heeft gehuild, ze hield wel van me oom maar ze was ziek in haar hoofd. ze heeft de politie eerlijk verteld hoe het is gegaan.. ze werd veroordeeld poging tot .

zij kon verder met haar leven  ... maar me oom zit nu in een rolstoel. kasplantje.. kan niets zelf.. om een jaloerse vrouw. en soms denk ik  hik was bijna dood, maanden was hij op apen en gapen, nu misschien was de dood beter voor hem geweest. nu zit hij in een rolstoel maar te wachten tot de echte dood. natuurlijke dood hem komt halen. de dood heeft hij in de ogen gezien. hij heeft geen leven om een jaloerse vrouw en zij heeft een nieuwe vriend. wat is het leven oneerlijk verdeeld. karma is toch een bitch.. dan zal ze op  een dag karma nog tegen komen. hij heeft geen kinderen kunnen krijgen.. niet kunnen genieten van zijn leven ..ze waren nog jong . en jaren daarna... wie denk je dat dood gaat.  niet zei  ... hij   me oom. dus wat voor nut heeft het gehad. coma  strijden  om in een rolstoel te zitten de rest van je leven om vervolgens als kamerplant te wachten op de dood. en nu... hij is begraven .. de dood is hem komen halen. was het zijn straf om verliefd te worden op een zieke jaloerse vrouw, die zijn leven tot een hel heeft gemaakt. en heel even straf gehad .. wat niets voorstelde..

Als man en vrouw van elkaar houden en er ruzie is. ga maar niet rijden als 1 van ze zo jaloers is.

Gerelateerde onderwerpen

xx
bijna dood ervaring

Gestart door suriboyy5

7 reactie(s)
321 x bekeken
Laatste bericht
09 september 2018, 12:13
door suriboyy5
xx
Bezeten / Bijna dood ervaring

Gestart door Ikbenzoekende