bijna dood ervaring | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

bijna dood ervaring

• 7 reactie(s)
  • 236 x bekeken
  • 7 reactie(s)
  • 236 x bekeken
*

suriboyy5

bijna dood ervaring
« Gepost op: 08 september 2018, 21:44 »
goeieavond aan een ieder,

donderdag 6 september iets heel ergs gebeurd... auto voor mjj stopt net voor een rotonde vervolgens komt er een persoon uitgestapt en lopend richting mijn auto met 1 hand op zijn rug. eenmaal aangekomen bij mijn auto probeerde hij de deur open te doen, uit reflex deed ik mijn deur weer dicht vervolgens trekt hij een pistool zet het tegen mijn raam aan en haalt de trekker over. god zegen is de kogel niet door mijn raam gegaan en kon ik snel weg rijden!

heeft dit iets te betekenen of is dit puur geluk?

Advertentie
Advertentie

*

Offline Loverboy

• 6436
    • Bekijk profiel
Re: bijna dood ervaring
« Reactie #1 Gepost op: 08 september 2018, 22:06 »
goeieavond aan een ieder,

donderdag 6 september iets heel ergs gebeurd... auto voor mjj stopt net voor een rotonde vervolgens komt er een persoon uitgestapt en lopend richting mijn auto met 1 hand op zijn rug. eenmaal aangekomen bij mijn auto probeerde hij de deur open te doen, uit reflex deed ik mijn deur weer dicht vervolgens trekt hij een pistool zet het tegen mijn raam aan en haalt de trekker over. god zegen is de kogel niet door mijn raam gegaan en kon ik snel weg rijden!

heeft dit iets te betekenen of is dit puur geluk?
ga een lot kopen.  ben je naar de politie gegaan.. aangifte doen. want wat is de rede dat de persoon zijn trekker overhaalt..bedank God en alle winti s. want wie weet kon je dit niet na vertellen. hopelijk overkomt het je nooit meer   niemand niet...
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
*

suriboyy5

« Reactie #2 Gepost op: 08 september 2018, 22:12 »
ga een lot kopen.  ben je naar de politie gegaan.. aangifte doen. want wat is de rede dat de persoon zijn trekker overhaalt..bedank God en alle winti s. want wie weet kon je dit niet na vertellen. hopelijk overkomt het je nooit meer   niemand niet...

dankjewel voor joun reactie
aangifte is gedaan, diegene was onder invloed van drank en drugs geen reden zomaar
*

Mat jansie

« Reactie #3 Gepost op: 09 september 2018, 04:45 »
dankjewel voor joun reactie
aangifte is gedaan, diegene was onder invloed van drank en drugs geen reden zomaar
ja  dat hij met een pistool liep zegt al genoeg dat hij iets van plan was te doen. zeker heeft hij zich moed in ge dronken om iemand   "willekeurig" te pakken. wintis kunnen beschermen tegen kogels.. vertel ons... heb je eerder wasi gedaan    wat is je verhaal..
*

Tanja

« Reactie #4 Gepost op: 09 september 2018, 09:43 »
ja  dat hij met een pistool liep zegt al genoeg dat hij iets van plan was te doen. zeker heeft hij zich moed in ge dronken om iemand   "willekeurig" te pakken. wintis kunnen beschermen tegen kogels.. vertel ons... heb je eerder wasi gedaan    wat is je verhaal..
ik ben ook benieuwd naar het verhaal. wat ik heb gehoord dat mensen naar de obiaman gaan om gewassen te worden tegen pistool.,mes,politie, moordenaars,boeboelaas,en veel meer. ik ben benieuwd als hier ook het geval is geweest. 
Advertentie
Advertentie

*

suriboyy5

« Reactie #5 Gepost op: 09 september 2018, 10:29 »

nee heb nooit wasi gedaan heb zelf geen ervaringen met wintis maar daarintegen mijn vader wel na dat het gebeurd was sprak ik met mijn vader en kwam zijn winti gelijk om mij te vertellen dat hij mij beschermd had.
*

Vrouw Mari

« Reactie #6 Gepost op: 09 september 2018, 12:04 »
nee heb nooit wasi gedaan heb zelf geen ervaringen met wintis maar daarintegen mijn vader wel na dat het gebeurd was sprak ik met mijn vader en kwam zijn winti gelijk om mij te vertellen dat hij mij beschermd had.
o wat lief. dan koop jij een mooi kado .. een sopi wat je vader drinkt. dan wikkel je het in een boeren zakdoek dan geef je het aan hem. dan bedank je hem en zijn winti dat hij jullie heeft beschermd. 
*

suriboyy5

« Reactie #7 Gepost op: 09 september 2018, 12:13 »
o wat lief. dan koop jij een mooi kado .. een sopi wat je vader drinkt. dan wikkel je het in een boeren zakdoek dan geef je het aan hem. dan bedank je hem en zijn winti dat hij jullie heeft beschermd.

dat ga ik ook zeker doen dankjewel!

Gerelateerde onderwerpen

xx
Bezeten / Bijna dood ervaring

Gestart door Ikbenzoekende

2 reactie(s)
376 x bekeken
Laatste bericht
27 juni 2018, 18:10
door Sassy
xx
Bijna dood ervaringen.(BDE)