Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Alles heeft zijn tijd  (gelezen 1081 keer)

OfflineJosefina

• **
    • Bekijk profiel
Alles heeft zijn tijd
« Gepost op: 19 juli 2016, 11:41 »
Beste lezers,

Een verhaal dat ik met jullie wil delen

Alles heeft zijn tijd

Inderdaad, alles heeft zijn tijd.

Een tijd van bezinning en bewustwording. De tijd nemen voor jezelf. De tijd om te werken en de tijd voor ontspanning.

De tijd om jezelf te ontwikkelen en datgene te doen met passie. De tijd voor vernieuwing.  De tijd van veranderingen en acceptatie.

En nog veel meer.

Bij sommige mensen zie je dat zij op jonge leeftijd de verschillende fases in hun leven heel vroeg ontwikkelen en doorlopen.

Bij andere mensen zie je dat pas op een oudere leeftijd.

Waarom?

1. Het hangt van de situatie, omgeving en omstandigheden af waarin degene zich bevindt.

2. Het is nog niet het juiste moment en tijd voor degene.

3. Degene moet ook openstaan voor veranderingen en zich blijven ontwikkelen.

4. En vooral zich niet laat tegen houden door anderen. Stevig in je schoenen staan en blijven staan. Het gaat om jou, om jou alleen.

Dan zou ik zeggen ga daarvoor. Want je ben op ontdekkingsreis naar jezelf.

Wat voor de één goed is hoeft niet goed te zijn voor de ander!!!

Want één ding is zeker het is Anana Kedyaman Kedyapon die bepaald en niet de mens.

Al denken sommige mensen van wel. Maar laat hun maar in hun waarde.
No hati yu ede nanga den.

Omring jezelf merendeel met mensen om je heen. Waarbij je je prettig voel, waarvan je veel kan leren. Die om je geven en je stimuleren. Die je ondersteunen en klaar voor je staan.

Waarom ik zeg merendeel. Je kan niet elke seconde of minuut bij die mensen zijn. Al zou je dat wel willen. Maar grijp elk moment aan wanneer dat wel kan.

Positieve energie voor jezelf.

Want alles heeft zijn tijd, alles op zijn tijd en de tijd zal het leren.

Josefina, uit Den Haag

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming