Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: 14 februari  (gelezen 984 keer)

lawtje

• Gast
14 februari
« Gepost op: 14 februari 2017, 21:03 »
de dag van de liefde.

lawtje

• Gast
Re: 14 februari
« Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2017, 21:05 »

Valentijngrapje voor de grote ogen vrouwen...

Mijn vriendin en ik waren gisteren uitgegaan. Toen zag zij een Louis Vuitton tasje dat ze echt leuk vond, en vertelde me toen dat zij haar geld thuis was vergeten. Ik vroeg haar toen wat de prijs ervan is. Ze zei dat het srd 1150 kost. I'm a nice guy hè, dus nam ik mijn portemonnee uit mijn broekzak..Ik zag haar ogen glinsteren van blijdschap..En toen gaf ik haar een srd 20 en zei "ga je geld thuis halen schatje, dit geld is genoeg voor een taxi heen en terug, ik wacht vlak hier op je". Ze ging weg en ik wachtte de hele avond door, ze kwam nooit meer terug. Ze heeft me ook geblokt op whatsapp en facebook. Wat heb ik fout gedaan?

Lucien

• Gast
Re: 14 februari
« Reactie #2 Gepost op: 15 februari 2017, 09:49 »
ik herken me vriendin hierin. haar moeder en broers leren haar dat ze geld bij me moet nemen. zoveel mogelijk. als we in bed liggen verteld ze me alles wat haar moeder haar leert  en zelf haar broer
en als ik die moeder en broer zie doen ze zo lief tegen me
ze zijn echt judas.

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming