Welke zijn de mooiste woorden die een man/vrouw tegen jou zei? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Welke zijn de mooiste woorden die een man/vrouw tegen jou zei?

• 55 reactie(s)
  • 21908 x bekeken
  • 55 reactie(s)
  • 21908 x bekeken
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
Hi allemaal,

Als mens kun je soms in een enorne tweestrijd zijn met jezelf.Jouw hart zegt "ja",maar jouw hersenen zeggen "nee".
Verkerend in deze tweestrijd met mezelf,zei iemand vanochtend het volgende tegen mij,dat ik bijna "ja"zei. :heart: :heart:
Maar mijn hersenen hebben het helaas gewonnen van mijn hart.This is what he said:

Beata :love:

Advertentie
Advertentie

*

natuur

Re: Welke zijn de mooiste woorden die een man/vrouw tegen jou zei?
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2011, 18:53 »
Het mooiste hoorde ik vandaag van mijn liefje :

Heeft God een engel gestuurd op aarde om hem te beschermen, heel lief die woorden.
*

Offline soulsister11

• 4203
  • The purpose of life is a life of purpose.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2011, 18:16 »
Op mijn verzoek (en bij hoge uitzondering) beantwoordt mijn vriend deze vraag voor mij.

“SS is mijn grote voorbeeld van hoe ik moet proberen te leven. Ze heeft me geleerd hoe ik in mijn leven moet kiezen om te doen wat juist is, niet wat het makkelijkst is of het meeste oplevert.

Zonder haar zou ik nog steeds dagelijks de verkeerde keuzes maken en daarmee zelf de kwaliteit van mijn leven ondermijnen.
Ik heb geen enkel idee wat ze in me ziet, maar ik hoop dat ze het nog lang blijft zien!”

SS:Vooral dat laatste vraag ik mezelf ook wel eens af! :rofl:
I’ve learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
*

Offline Beata

• 3723
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 juni 2011, 18:24 »
Op mijn verzoek (en bij hoge uitzondering) beantwoordt mijn vriend deze vraag voor mij.

“SS is mijn grote voorbeeld van hoe ik moet proberen te leven. Ze heeft me geleerd hoe ik in mijn leven moet kiezen om te doen wat juist is, niet wat het makkelijkst is of het meeste oplevert.

Zonder haar zou ik nog steeds dagelijks de verkeerde keuzes maken en daarmee zelf de kwaliteit van mijn leven ondermijnen.
Ik heb geen enkel idee wat ze in me ziet, maar ik hoop dat ze het nog lang blijft zien!”

SS:Vooral dat laatste vraag ik mezelf ook wel eens af! :rofl:

Hallo  SS,

Ja hoor! Heel mooi. :great:

@natuur,blijf hem beschermen.  :wink2:

*

Offline Sunder

• 616
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2011, 18:52 »
Hi allemaal,

Als mens kun je soms in een enorne tweestrijd zijn met jezelf.Jouw hart zegt "ja",maar jouw hersenen zeggen "nee".
Verkerend in deze tweestrijd met mezelf,zei iemand vanochtend het volgende tegen mij,dat ik bijna "ja"zei. :heart: :heart:
Maar mijn hersenen hebben het helaas gewonnen van mijn hart.This is what he said:

Odi Beata en de andere dames :smile:,

Ja, heel herkenbaar. Deed me ook gelijk denken aan het liedje van Borsato 'Als Mijn Hoofd Mijn Hart Vertrouwt'.

Bij twijfel denk ik altijd, niet doen en dus loslaten (als dat lukt). En bij angst, juist niet loslaten maar erin durven te duiken en te voelen wat ik niet durf te voelen (als dat lukt). Maar wat ik ook besluit, ik probeer er geen spijt van te hebben, en ik wil achteraf ook niet willen zeggen "What if?"

Een verstand-hart-dilemma blijft lastig, maar het is er omdat je er iets mee moet en niet om erin te blijven hangen, denk ik dan maar.

Grtjs,
Sunder
Het is niet zo dat we niet durven omdat de dingen moeilijk zijn,
de dingen zijn moeilijk omdat we niet durven. (Seneca)
Advertentie
Advertentie

*

Offline Beata

• 3723
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2011, 19:18 »
Hoi Sunder,

Ben ik helemaal met je eens.Acht jaar lang heb ik bij deze persoon steeds mijn hart gevolgd en mijn verstand op nul gezet.
De tijden zijn nu veranderd en heb ik mijn gezond verstand laten spreken dit keer.

Maar..behalve het wel bekende ''ik houd van je'',is dit wel het mooiste wat een man tegen me zei.
Ik geniet van dit nummer met mooie inhoud,maar zonder ''hem''. :whistle: :whistle:  Heb geen zin in verdriet.hahaha!!!!

*

Offline Sunder

• 616
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 18 juni 2011, 20:49 »
Hi Beata,

Niet meer je verstand op nul zetten hoor, hahaha. Ach, dat hebben we allemaal wel eens gedaan. Ik ook! :yes:
Maar je story klinkt bitterzoet. Koester idd maar het mooie en leer van het "bittere". En ik kan begrijpen dat je van het nr. geniet, want de inhoud daarvan is ook mooi.

Ik zit even te denken wat ik nou het mooiste vind wat ik ooit heb gehoord, maar ik geloof dat dat nog moet komen. :D
Nee, ik kan niet één specifiek iets bedenken wat met kop en schouders erboven uitsteekt. Maar als ik nu één ding moet kiezen, dan kies ik voor de excuses die een ex aan mij heeft gemaakt. Met hem had ik toevallig ook 8 jaar lang een relatie. Toen ik eindelijk de kracht vond om uit die relatie te stappen, stapte ik eruit als een toch wel beschadigd meisje dat heel erg aan haarzelf was gaan twijfelen. En hoewel de buitenwereld mij liet zien dat die twijfels niet nodig waren, bleven ze wel. Door de jaren heen, heb ik het beetje bij beetje kunnen loslaten en was de vergiffenis ook daar!

Ik kwam hem toen na jaren weer tegen. Ik herkende hem in de eerste instantie zelfs helemaal niet. Hij sprak me aan met een enorme glimlach op zijn gezicht, waarvan ik eigenlijk niet goed begreep waarvoor die diende. Maar ik was ook wel een beetje overdonderd. En na de bekende "Hoe gaat het?" "Wat doe je nu?" etc., kwamen we bij de kern. En toen vroeg hij mij om alles te vergeten wat hij ooit heeft gezegd, omdat hij die dingen zei uit zijn eigen pijn en uit angst om me kwijt te raken. En dat ik geen enkele reden had om aan mezelf te twijfelen (ja, zijn blikken verraadde dat ook wel).

Zijn eerlijkheid op dat moment, was wat ik mooi vond om te horen.

Ik kon me trouwens helemaal niet meer voorstellen terwijl ik hem sprak, dat ik ooit voor deze man zulke diepe en intense gevoelens had gehad. Bevrijdend hoor wanneer de oogkleppen van je oogjes afvallen! De ene keer wat sneller en de ander keer wat langzamer, maar vallen doen ze! ;-)

Grtjs,
Sunder
*

Offline Beata

• 3723
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 18 juni 2011, 23:17 »
Hi Sunder,

Mijn verstand zal ik niet meer op nul zetten.Ik krijg iedere avond smsjes met ''slaap lekker''', ''ik mis je'' en ''ik verlang naar je''.
Ik reageer alleen op ''slaap lekker'',meer niet.
Ik droomde 2 dagen geleden dat hij erg jaloers is,omdat er iemand anders in mij geinterresseerd is.
Hij stond langs de straat te klagen dat de breuk tussen ons hem pijn doet.

Enkele maanden geleden droomde ik ook regelmatig met hem,dat hij me overal zocht.Ik dacht eerst dat het misschien aan mij lag,omdat ik ook vaak aan hem terug dacht.

Afgelopen maandag wist ik dat het toch niet aan mij lag.

*

Online Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 juni 2011, 01:27 »
Ohhh je maakt je naam wel waar:

Ze zei me een dag,

Je bent de lekkerste....
van allemaal die ze gekend had.(ik heb haar ex-en verslagen) hahaha. :lol:

Ex mannen, als loverboy langs komt, vergeet ze je hoor dus doe je werk goed.

speciaal voor de mannen:
Fijne vaderdag

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 20 juni 2011, 09:57 »
Odi,

De mooiste woorden die mij ooit werden verteld zijn: baby je bent lekker

- de hemel mist een ster en die ligt nu naast me :smile:

- love-ly je bent mijn linker long zonder jou kan ik niet leven...

- je bent mijn balcka rosoe of nubian queen

Enz enz enz hahaah gek hoor wat een mens allemaal teweeg kan brengen.

Love-ly
It's a Love-ly thing
Advertentie
Advertentie

*

Offline mi asi

• 1067
  • Te yu abi pasensi, yu sa si mira bere.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 30 juni 2011, 21:28 »
Tot nu toe is dit de mooiste

verder ...................................................
*

natuur

« Reactie #11 Gepost op: 30 juni 2011, 22:16 »
Maak je geen zorgen

*

Offline mi asi

• 1067
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 12 juli 2011, 17:38 »
Woorden zijn altijd mooi om aan te horen,
maar een lied is vaak ook mooier.

*

Dame25

« Reactie #13 Gepost op: 19 juli 2011, 15:48 »
Hij werd voor het eerst naast me wakker, tilde mn gezicht met zn vinger een beetje op en zei 'wow wat ben jij toch mooi' en 'ik houd zielsveels van jou'  :heart: :love:
*

Offline mi asi

• 1067
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 22 augustus 2011, 11:16 »
Dit is het mooiste wat k vandaag hoorde en jij???
Heb je ook een mooie pokoe waarnaar je graag luister ?