welke stand vind jij het lekkerst? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

welke stand vind jij het lekkerst?

• 268 reactie(s)
  • 98683 x bekeken
  • 268 reactie(s)
  • 98683 x bekeken
*

Tanja

Re: welke stand vind jij het lekkerst?
« Reactie #255 Gepost op: 18 september 2018, 00:29 »
die man mag zijn tong niet in dat ding van een vrouw stoppen. daar komt toch bloed uit. die man die winti aan zijn lichaam heeft doet het niet. een vrouw mag wel die lollypop zuigen want daar komt geen bloed uit . alleen mannen die diep met winti bezig zijn mogen hun mond daar niet zetten. gewoon iemand mag dat wel.
Hallo zeg, ben het er niet mee eens. O ik ben een blanke vrouw maar voel me Surinaams. me man is creool Surinaams. hij bid en krijgt winti hier in huis. als ik iets doe dat hij niet leuk vind dan krijgt hij winti. en dan zegt hij me dat ik het niet meer mag doen. hij zegt me niet,maar  zijn winti. als we in bed liggen dan zijn we man en vrouw. dan komt er geen winti tussen. dan doet hij ook dat wat ik lekker vind en ik bij hem wat hij lekker vind. seks is iets tussen man en vrouw. winti bemoeit zich er niet mee. nog nooit heeft hij winti gehad en mij gezegd dat hij het niet mag doen. volgens mij vind hij het lekker om te doen want hij is er goed in.
Tanja.
Advertentie
Advertentie

*

Hihi

« Reactie #256 Gepost op: 20 september 2018, 18:30 »
Hallo zeg, ben het er niet mee eens. O ik ben een blanke vrouw maar voel me Surinaams. me man is creool Surinaams. hij bid en krijgt winti hier in huis. als ik iets doe dat hij niet leuk vind dan krijgt hij winti. en dan zegt hij me dat ik het niet meer mag doen. hij zegt me niet,maar  zijn winti. als we in bed liggen dan zijn we man en vrouw. dan komt er geen winti tussen. dan doet hij ook dat wat ik lekker vind en ik bij hem wat hij lekker vind. seks is iets tussen man en vrouw. winti bemoeit zich er niet mee. nog nooit heeft hij winti gehad en mij gezegd dat hij het niet mag doen. volgens mij vind hij het lekker om te doen want hij is er goed in.
Tanja.
Hij verwent je goed, straks krijgt hij winti in bed, dan pakt hij je in alle hoeken
*

Lady mama

« Reactie #257 Gepost op: 12 oktober 2018, 23:27 »
hond .. dagoe style. van achteren.  ik denk dat de meeste mensen deze stand het lekkers vinden omdat de man dan goed diep erin kan  en de vrouw lekker kan draaien met haar komt. en zijn vinger . de duim in haar bil kan steken.
*

@loverboy

« Reactie #258 Gepost op: 02 december 2018, 23:10 »
Hallo

wie weet welke stand deze is ? 99

en 69 kennen we allemaal toch?
99 is lepeltje lepeltje   van achteren nemen
*

@loverboy

« Reactie #259 Gepost op: 12 januari 2019, 11:15 »
Voor mij op zijn hondjes of ik erop.

ik moet NIKS van dat gehijg en gezweet en geblaas boven op me (ai kot' mie flash)

je weet toch!
de meeste mensen vinden op zn hondjes het lekkers. wat maakt het zo lekker?
Advertentie
Advertentie

*

linden

« Reactie #260 Gepost op: 19 januari 2019, 19:30 »
Hey. stel je voor jr ziet er  geile jongen die er goed uitziet. zelf sta je al 2 weken droog.   wat doe je.  een vluggertje  of geef je alleen je ogen de kost en word je broekje maar natter en natter

*

Like

« Reactie #261 Gepost op: 20 januari 2019, 13:40 »
Hey. stel je voor jr ziet er  geile jongen die er goed uitziet. zelf sta je al 2 weken droog.   wat doe je.  een vluggertje  of geef je alleen je ogen de kost en word je broekje maar natter en natter

ik zou hem naar binnen roepen als het een leuke jongen is.
*

De Poes

« Reactie #262 Gepost op: 21 januari 2019, 17:36 »
ik zou hem naar binnen roepen als het een leuke jongen is.

Den taki bai poes poesi na saka en achteraf valt het tegen.
Hoe dan?
Je hebt geen bon gekregen, dus geen retourgarantie en daar sta je dan met de poes in de zak ;)

A grontapu disi hebi jere!
*

Mieke

« Reactie #263 Gepost op: 21 januari 2019, 21:56 »
Den taki bai poes poesi na saka en achteraf valt het tegen.
Hoe dan?
Je hebt geen bon gekregen, dus geen retourgarantie en daar sta je dan met de poes in de zak ;)

A grontapu disi hebi jere!
swiet swiet mi ai. maar niet meer als dat.
*

Online Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
« Reactie #264 Gepost op: 23 januari 2019, 00:09 »
baka takka.. afoe skoensie. baboeng kraka.
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
Advertentie
Advertentie

*

Delano

« Reactie #265 Gepost op: 24 januari 2019, 06:27 »
waarom is seks in de ochtend het lekkerst.  lekkerder dan smiddags.. lekkerder dan avond..  gewoon 5 uur in de ochtend. hmm. welk uur vind jij het lekkerst.   lekker geslapen... lekker genaaid... en nu douchen en aan het werk.. dan begint de dag weer goed.. seks in de ochtend is ochtend gymnastiek
*

Conseula

« Reactie #266 Gepost op: 28 januari 2019, 04:10 »
als een man niet eet. dan hoeft het voor mij niet. voorpret hoort erbij.  eerst eten. likken  baffen  ,daarna lekker goed erin . dan krijgt hij van mij ook een lekkere pijp beurt.  maar hij begint door goed te eten. dat maakt het gemakkelijk en gaan alle remmen los. dat is heerlijk. o wat lekker.
*

Peprewatra

« Reactie #267 Gepost op: 28 januari 2019, 18:37 »
als een man niet eet. dan hoeft het voor mij niet. voorpret hoort erbij.  eerst eten. likken  baffen  ,daarna lekker goed erin . dan krijgt hij van mij ook een lekkere pijp beurt.  maar hij begint door goed te eten. dat maakt het gemakkelijk en gaan alle remmen los. dat is heerlijk. o wat lekker.

De liefde van de man gaat door de maag :) :)
*

Dolores

« Reactie #268 Gepost op: 29 januari 2019, 06:48 »

De liefde van de man gaat door de maag :) :)
ja  zal wel lekker smaken he.
vroeger was het alleen anti die aten. nu eten de Surinaamse mannen ook.