wat vinden jullie dames | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

wat vinden jullie dames

• 8 reactie(s)
  • 2998 x bekeken
  • 8 reactie(s)
  • 2998 x bekeken
*

Offline mandy

• *
  • 20
    • Bekijk profiel
wat vinden jullie dames
« Gepost op: 03 december 2009, 22:52 »
hallo mensen

om maar meteen met de deur in huis te vallen
ik vindt dat een vrouw ook recht heeft om te genieten, en klaar te komen tijdens het sex
meestal, is het zo dat als de man is klaargekomen dan is het voorbij,
zelf vindt ik dat niet kunnen en bedacht van jij mag mij eerst beffen en daarna gaan we vrijen
zo genieten we er beide van toch

groetjes mandy :love:

Advertentie
Advertentie

*

Offline Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
Re: wat vinden jullie dames
« Reactie #1 Gepost op: 07 december 2009, 20:46 »
hallo mensen

ik vindt dat een vrouw ook recht heeft om te genieten, en klaar te komen tijdens het sex
zelf vindt ik dat niet kunnen en bedacht van jij mag mij eerst beffen en daarna gaan we vrijen

Hoi Mandy,

een stoere man heeft graag dat een vrouw klaarkomt.
Geen fake, Als een man goed is in bed, zal een vrouw meerdere keren tot een orgasme komen.
Het moet niet zo zijn van hup erop en eraf, maar lekker stand a tot z.
door steeds van stand te veranderen duurt het liefdes spel wel een uur.

en als men goed opelkaar is afgestemd, komt men samen klaar want dan is er geen houden aan en is het fijn wanneer de vrouw het uitschreeuwt  van ik kommmmmmmmm en dan spuit de man haar goed vol.
samen klaar komen is het fijnst.maar als de man flink bezig is kan de vrouw al meerdere keren zijn gekomen.

Maar het blijft mooi om samen klaar te komen.
Loverboy, wonderdokter op sex gebied. :lol:.
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
*

Offline mandy

• *
  • 20
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 december 2009, 21:09 »
hoi

wat je zegt klop wel degelijk. zijn alle mannen,
maar zo als jou  de meeste hebben zo iets van ,ik wil klaar komen
en als dat is gebeurt zijn ze moe of vallen ze in slaap ,
en dat is wel minder

*

Lady mama

« Reactie #3 Gepost op: 12 oktober 2018, 23:34 »
hoi

wat je zegt klop wel degelijk. zijn alle mannen,
maar zo als jou  de meeste hebben zo iets van ,ik wil klaar komen
en als dat is gebeurt zijn ze moe of vallen ze in slaap ,
en dat is wel minder

dat zijn sufferds.  een man die in slaap valt is gewoon een loser
*

Offline TheIllusionist

• **
  • 39
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2018, 14:34 »
hallo mensen

Vergeten jullie niet dat klaarkomen samen hangt met "gevoel" , of het nou een lust of liefdes gevoel is, maakt niet uit. Maar dat gevoel van: "damn, ik wil jou!" moet er aanwezig zijn. Anders gaat er echt niks van komen. Je hebt soms uitstekertjes hoor...maar dat gebeurt niet vaak.
Advertentie
Advertentie

*

Leila

« Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2018, 16:21 »
Vergeten jullie niet dat klaarkomen samen hangt met "gevoel" , of het nou een lust of liefdes gevoel is, maakt niet uit. Maar dat gevoel van: "damn, ik wil jou!" moet er aanwezig zijn. Anders gaat er echt niks van komen. Je hebt soms uitstekertjes hoor...maar dat gebeurt niet vaak.
lust . als je iemand lust puur voor de seks. dan moet je ook aan de vrouw denken anders komt er geen tweede keer .als hij niet lekker is in bed. dus mannen. doe het goed. dan heb je kans op een tweede keer.en wie weet meer.want ook ik wil genieten. en denken.. oohh lekker!!!
*

Offline TheIllusionist

• **
  • 39
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2018, 17:48 »
lust . als je iemand lust puur voor de seks. dan moet je ook aan de vrouw denken anders komt er geen tweede keer .als hij niet lekker is in bed. dus mannen. doe het goed. dan heb je kans op een tweede keer.en wie weet meer.want ook ik wil genieten. en denken.. oohh lekker!!!

Ja maar a switi foe a libie na kor kori...jij kan niet verwachten dat hij die poena een goddelijke behandeling geeft als jij hem ook niet laat merken dat jij dat wil. Waarom doen jullie altijd dat waar een man om vraagt??? Geef hem uit het niks wat hij nodig heeft, dan zul je het merken...
*

Wilgo

« Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2018, 18:11 »

Ja maar a switi foe a libie na kor kori...jij kan niet verwachten dat hij die poena een goddelijke behandeling geeft als jij hem ook niet laat merken dat jij dat wil. Waarom doen jullie altijd dat waar een man om vraagt??? Geef hem uit het niks wat hij nodig heeft, dan zul je het merken...
je hebt mannen die orgasmes geven. de ene man zet boegru.  waarom  zodat hij de vrouw kan verwennen. stong . zodat hij goed keihard is en het lang duurt voordat hij klaar komt. want de meeste vrouwen blijven lang voordat ze klaar komen. en bekend is dat een vrouw goed is in acteurs werk. fake. wie hebben nooit gedaan als ze klaar komen. ik hou ervan als een vrouw klaar komt. dan voel ik me een MAN.
*

Kees

« Reactie #8 Gepost op: 29 oktober 2018, 18:43 »
hallo mensen

mag ik je bellen  Mandy?