waar houd de man niet van in bed met zijn schatje | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

waar houd de man niet van in bed met zijn schatje

• 1 reactie(s)
  • 2301 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 2301 x bekeken
*

Offline Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
waar houd de man niet van in bed met zijn schatje
« Gepost op: 07 oktober 2015, 09:52 »
1. Stel hem niet gerust

Probeer een man niet gerust te stellen. Opmerkingen als 'Het gaat vast nog wel lukken' of 'Zullen we even wachten?' maken hem juist onzeker. Erger nog het zinnetje: 'Het overkomt iedereen' (dat ook nog eens impliceert dat je al tientallen bedpartners hebt gehad)

2. Neem niet de leiding

Hij is de man, hij is baas. Neem initiatief en wees creatief maar zorg ervoor dat hij het gevoel heeft dat hij de leiding heeft. Zeker als jullie elkaar nog niet goed kennen.

3. Vergelijk hem niet met anderen

Mannen hebben een grote mond, maar een klein hartje. Vergelijk hem niet met anderen. De onzekerheid over penislengte en performance kan dan hoog oplaaien.

4. Zeg nooit: nu al klaar?

Spreek nooit je verbazing over de snelheid van het gebeuren uit. Ook hiermee raak je een gevoelig punt: het uithoudingsvermogen.

5. Vertel hem tijdens de seks niet met hoeveel mannen je al naar bed bent geweest

Zeker niet als het er veel zijn. Hij zou er wel eens behoorlijk zenuwachtig van kunnen worden!

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
Advertentie
Advertentie

Re: waar houd de man niet van in bed met zijn schatje
« Reactie #1 Gepost op: 08 oktober 2015, 16:49 »
Dacht dat mannen het altijd wel leuk vonden als de vrouw de leiding neemt :neutral: