verwachtingen NL man / Suri vrouw | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

verwachtingen NL man / Suri vrouw

• 6 reactie(s)
  • 8782 x bekeken
  • 6 reactie(s)
  • 8782 x bekeken
*

Erik

verwachtingen NL man / Suri vrouw
« Gepost op: 17 juni 2013, 23:09 »
Hallo allemaal, ik ben Erik, 48 jaar en blank.
Ik heb twee relaties met Surinaamse vrouwen gehad maar in beide gevallen lukte het helaas niet.
We pasten gewoonweg niet bij elkaar. Het waren geen cultuurverschillen waardoor het niet lukte.
Wat ik mij afvraag is hoe kijkt de Surinaamse vrouw zelf naar een blanke man en wat verwacht ze van hem?

Bovendien vind ik het vrij lastig om Surinaamse vrouwen te vinden om te daten maar dat zal wel komen omdat ik uit de buurt van Alkmaar kom...  Iemand nog tips?
Ik ben heel benieuwd naar de reacties.

Erik

Advertentie
Advertentie

*

Offline soulsister11

• 4203
  • The purpose of life is a life of purpose.
    • Bekijk profiel
Re: verwachtingen NL man / Suri vrouw
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2013, 02:34 »
Ik heb twee relaties met Surinaamse vrouwen gehad maar in beide gevallen lukte het helaas niet.
We pasten gewoonweg niet bij elkaar. Het waren geen cultuurverschillen waardoor het niet lukte.
Wat ik mij afvraag is hoe kijkt de Surinaamse vrouw zelf naar een blanke man en wat verwacht ze van hem?

Bovendien vind ik het vrij lastig om Surinaamse vrouwen te vinden om te daten maar dat zal wel komen omdat ik uit de buurt van Alkmaar kom...  Iemand nog tips?

Erik

Hallo Erik,

Ik ben Soulsister een Surinaamse vrouw getrouwd met een blanke man (Ontwaakt).
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet op mijn ventje gevallen ben omdat hij blank was...
maar omdat ik verliefd raakte op een 'mens'!
Dat hij nou blank is.. hij had net zou goed van mij een chinees mogen zijn.

Je zegt dat het geen cultuurverschillen waren waardoor de relaties stukliepen.
Maar toch vraag je wat de Surinaamse vrouw van een blanke man verwacht en hoe zij naar hem kijkt?

Ik verwacht van mijn 'blanke' man dat hij zich als MAN gedraagt, iemand waar ik iets aan heb.
Mij geborgen en veilig bij voel, op hem kan rekenen, lief en leed mee zal delen.
Zich inzet voor zijn gezin en altijd zal trachten zijn best te doen om alles in goede banen te leiden.
Ongeacht zijn huidskleur!!!!

Mijn kijk op mijn 'blanke' man is, ondanks er bepaalde dingen zijn die ik mis, zoals het soul dansen,
het sranantongo praten (want ik leer het hem niet) :lol: Dat ik zeer tevreden met hem ben.
Mijn ventje die er echt mag wezen en mij tot nu toe nog steeds gelukkig maakt, ja natuurlijk zijn
er soms tijden dat het soms wat stroef gaat. Maar daar kom je doorheen zolang er echte liefde is.
Zo heeft een ieder denk ik wel in een relatie zijn/haar plusjes en minnetjes.  :wink2:

Mijn man begrijpt mijn cultuur heel goed en dat is voor mij enorm belangrijk en als het aan hem lag
woonde wij nu ergens in het bos in Suriname.
Dus dat zijn huidskleur in dit leven nu blank is, zo heb ik in dit leven een ander kleurtje gekregen.
We storen ons daar niet aan... en stijgen ver boven dat.  :yes:

Tip van mijn aan jou is... wees mens!

Succes,
Soulsister11

I’ve learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
*

Offline lovely

• Michella Rulezzz..
  • 725
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2013, 07:29 »
Hoi Erik,

SS heeft het goed gezegd, wees mens.
je hebt eerder 2 Surinaamse vrouwen gehad.
waar ging het fout dan volgens jou denken met die 2 Surinaamse vrouwen?

het niet bij elkaar passen kan een ieder overkomen. ook blank met blank
of 2 Surinaamse verliefde mensen.

iets moet klikken en elkaar begrijpen en vooral respect hebben naar elkaar toe.

dat het niet lukte met die 2 vrouwen hoeft niet aan die vrouwen te liggen, het zou ook aan jou kunnen liggen.
misschien verwacht jij teveel van een vrouw.
ik denk dat de Surinaamse vrouw niets meer en niets minder verwacht van een man ongeacht kleur zolang ze met respecht behandeld zal worden en er liefde in het spel zit en niet dat een man haar neemt, omdat ze een zwarte vrouw is.

alhoewel ik mijn voorkeur hebt, (zwarte man)zou een blanke man mij wel kunnen versieren wat ook leuk zou kunnen zijn.
het zou gewoon moeten klikken en leuk moeten zijn dan zou een kans van slagen zeker kunnen.
respect voor elkaar en elkaar lief hebben is de sleutel.

Surinaamse vrouwen zijn te vinden, loop maar eens in de Bijlmer zou ik zeggen.
ga maar naar het Kwakoe feest (6 weekenden)te Amsterdam en je zie je heel veel Surinaamse vrouwen.
kijk maar naar de film alleen maar nette mensen, vrouwen met dikke billen.
die jongen wou een zwarte vrouw en het is hem gelukt.

Gr. Lovely

Blijf vrolijk met me, dan ben ik vrolijk met jou
« Reactie #3 Gepost op: 18 juni 2013, 08:11 »
Odi,

Ik heb ook eerder een Blanke vriendin gehad.
Gaat echt om respect en heerlijk van elkaar genieten.
Elkaar begrijpen en de rest is leuk met elkaar omgaan.

Ik merk alleen het verschil in bed met een zwarte of witte vrouw, maar verder niets.

Genieten van het leven is de motto

Lowrider.
*

Henk

« Reactie #4 Gepost op: 07 augustus 2017, 20:59 »
 Is het moelijk om met een Surinaamse vrouw te trouwen  en zijn er regels ? En is het zo dat je als Nederlandse man een baan moet hebben om.met je Surinaamse vrouw te trouwen ?
Advertentie
Advertentie

*

Drageman

« Reactie #5 Gepost op: 13 november 2018, 03:53 »
Is het moelijk om met een Surinaamse vrouw te trouwen  en zijn er regels ? En is het zo dat je als Nederlandse man een baan moet hebben om.met je Surinaamse vrouw te trouwen ?
miljoenen zijn je voor gegaan en willen nooit meer een  ander. .tuurlijk mag het en is de vraag hoe jij de vrouw behandeld
 wees lief voor haar dan krijg jij een lieve vrouw terug. de familie zal je met open armen ontvangen. wees lief en zorgzaam. en krijg jij er een leuke Surinaamse vrouw. als je haat leven zuur maakt dan krijg je hel op aarde.
*

Boyke

« Reactie #6 Gepost op: 23 november 2018, 09:07 »

Erik
het zou fijn zijn dat je lekker een keer naar Suriname gaat op vakantie..i  het vliegtuig leer je al leuke Surinaamse vrouwen kennen. er gaan heel veel Surinaamse vrouwen op vakantie..naar Suriname..die op vakantie zijn en heel graag genieten en open zijn ..vrij .. gezellig... als het in NL niet lukt ... zoek her in Suriname.  en wie weet komen jullie weer samen terug naar NL.. jij en je nieuwe vriendin.