Vakantie liefde. Goed of niet?? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Vakantie liefde. Goed of niet??

• 3 reactie(s)
  • 1996 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 1996 x bekeken
*

sranangboy2006

Vakantie liefde. Goed of niet??
« Gepost op: 01 september 2009, 16:38 »
Odi odi,

Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het zo'n beetje. Ik ben momenteel op vakantie en geniet er wel van hoor. We hadden bij vrienden een feestje en ik vond iemand leuk. De persoon vond me meteen ook aardig,maar die zei me later eerlijk dat die een relatie heeft met een surinamer van 2 jaren,maar het is nog moeilijk voor de persoon om over te komen naar Nederland,dus ze doen het maar zo. We konden de eerste dagen van mijn vakantie hier niet van mekaar afblijven,maar het ging en gaat niet verder dan geknuffel en kusjes. De persoon liet laatst een traantje en zei.... als ik single was, was mijn hart aan jou verkocht. Die vroeg verder... Als ik single was, zou je met me willen zijn? Ik gaf toen als antwoord...... "in een oogwenk", want k vind de persoon heel aardig hoor. We bellen regelmatig,gaan stappen en knuffelen af en toe,maar daarbij blijft het altijd. Ik keer eind september terug. Mijn vraag is, wat moet ik nu doen? Contact verbreken, alles nu stoppen of ja door blijven pennen met de persoon en het maar als een vriendschap zien? Normaal zou ik makkelijk advies kunnen geven op zulke vragen,maar hoe ik er nu zelf in zit.. Is het heeeell moeilijk man..

Geef me in deze aub advies. Is moeilijk man... Verliefdheid is moeilijk.

Alvast thanks en ik hoor het

De groeten uit Damsko van Sranangboy :erf:

Advertentie
Advertentie

*

Pikien Moesje

Re: Vakantie liefde. Goed of niet??
« Reactie #1 Gepost op: 01 september 2009, 17:11 »
Odi, Odi Sranangboy2006,

Geniet van je vakantie hoor. Dus ook op het gebied van de (vakantie)liefde.
Houdt het lekker luchtig (doe haar geen huwlijksaanzoek), want die dame is reeds bezet.
Zoek voor jezelf uit of het verliefdheid of lust is..... Blijf niet op haar wachten er zijn genoeg andere dames met wie je het leuk kunt hebben. Je vakantie is zo voorbij.

Pikien Moesje
*

sranangboy2006

« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2009, 17:56 »
Hallo moesje,

Ja he je hebt wel gelijk he. Ik probeer een beetje afstand te nemen en te genieten van mijn vakantie verder,want het heeft duur gekost he...
Anyways een fijne dag en danke

Mellie
*

Offline mandy

• *
  • 20
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 november 2009, 09:12 »
hoi als ik jou was zou ik ook maar genieten van me vakantie want,
als ik in Suriname ben zijn er heel veel mannen
zogenaamd op me verliefd, want ze willen naar n.l komen