Tip voor een heerlijke vrijparty met dokter Love 18plus | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Tip voor een heerlijke vrijparty met dokter Love 18plus

• 4 reactie(s)
  • 5524 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 5524 x bekeken
*

Online Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
Tip voor een heerlijke vrijparty met dokter Love 18plus
« Gepost op: 15 mei 2012, 11:49 »
18 jaar en ouder.

Vaak hoor ik vrouwen zeggen,
wanneer die man erin gaat dan wordt het wat slaapjes of het gaat helemaal er niet in enz enz...

Natuurlijk moet die bana van die man stijf staan. hoe stijver hoe lekkerder het is voor de vrouw.
Indien de man een erectie storing heeft zijn er middeltjes die kunnen helpen deze zo staaf mogelijk te maken (huisarts)
de man die drinkt geregeld zijn kouwroe dresie dat wilt soms ook helpen voor een goede erectie.

een man drinkt daarom ook vaak bitter.(sopi)
denken uit een bitterglas

de vrouw kan de man het beste naar binnen begeleiden.
en als de vrouw niet goed nat is kan ze wat glijmiddel gebruiken.
de man kan de vrouw zijn staaf goed laten pijpen zo vermogelijk in de keel waardoor deze goed nat en glad zal zijn
de vrouw zal dan een staaf als een staaf ontvangen.
af en toe goed aan de staaf sabbelen(vrouw) wat werkt als medicijn om die staaf weer zo stijf mogelijk te maken.

Liefde bedrijven is een spel..weet wat de ander wel lekker vind en niets dwingen...het moet vooral heerlijk zijn en blijven. dat was mijn tip voor vandaag,,vragen stel ze maar...schaam je niet hoor...stel die vragen...

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
Advertentie
Advertentie

*

Online Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
Re: Tip voor een heerlijke vrijparty met dokter Love 18plus
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2012, 00:40 »
Luister goed na deze clip.

en vertel me wat hij zingtttt....
hij zou die poesie eten ,,,,maar werd haaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :lol:

Afroman - Because I got High (Explicit Version)
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2013, 17:46 »
Je hebt verschillende soorten vrijpartijen: een vluggertje, hardcore sex, liefde bedrijven enz
Niet alleen de daad is belangrijk, maar ook de omgeving, sfeer enz
Een romantische omgeving (bijv slaap kamer) mooi opgemaakt met rozen, kaarsen aan, slagroom, handboeien, chocolade mouse
Lingerie,mooie pokoes, lekkere parfum en naaldhakken...... Maak hem gek :wink2:

Ga niet liggen als een stijve plank, nee verleid hem, word die vamp
Een striptease wind de man meestal op en laat hem naar je verlangen, fluister in zn oor wat je met hem gaat doen of wat jij wilt dat hij met je doet

Doe je backpoen (op zn hondjes) buig je rug zo diep mogelijk en billen omhoog, zo voel je het nog intenser en kan hij dieper gaan (its like heaven) :yes:
Mannen zijn visueel ingesteld, speel met jezelf en laat hem zien wat je in huis heb, laat hem kwijlen haha

Lig jij onder, doe je benen dan zo ver mogelijk naar achter, de penis zal dieper gaan dit kan pijn doen, dus bij pijn niet doen.

Ik bed is sex lekker er zijn vele plekken waar je sex kan hebben:
In huis (alle ruimtes), strand, bos, auto, kleedkamer .... Je kan het zo gek niet bedenken
Sex is niets om je voor te schamen, het is genieten en nog eens genieten

Love-ly
It's a Love-ly thing
*

Offline blacksugard

• 487
  • Zijn licht niet onder de korenmaat zetten
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2013, 20:10 »
Odi odi allemaal.

Hier wat tipjes ter herinnering .

1: Vergeten jullie de lichaam verzorging niet want dit schijnt bij mannen als vrouwen soms zoek te zijn als ik diverse mannen en vrouwen mag geloven. Uit mijn eigen ervaring heb ik de man gewoon gezegd om te gaan douchen of zijn achterste wel goed afvegen na het toilet te bezoeken. Ik heb dit 2 keertjes meegemaakt en dat kan afknappen dames en heren. Al ben je jaren met je man of vrouw denk eraan je toch schoon te houden anders gaat een ander met hem of haar vandoor die hem of haar weet te prikkelen.

Er zal altijd een verzinsel ready zijn als het afknappen is opgetreden.

2: Dames als je last hebt van een geurtje van je private part gebruik vaginale douche, hoeft niet elke dag maar kan helpen. Indien je schatje bij wijze van stout wilt zijn om in het bolletje te happen,mag je het vergeten.

3: Veeg je private part goed af na het toiletteren, er zijn vochtige doekjes

4: Gebruik inlegkruisjes indien je last hebt van witte vloed afscheiding en reinig  dit regelmatig.

5. Na een menstruatie cyclus je poesje de kans geven om weer rein te zijn.

En dan zeg ik, lets get it on all night long.

Maak van deze koude nachten ,warme (vochtige) nachten.

Bosies,

Vandaag BSD from University of Life.

Doe wel en zie niet om bika tangi fu bung na kodja

pasensi na wan bita bon, ma en froktu switi fu nyan
*

Offline Tanta

• 400
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 september 2015, 19:54 »
Odi odi allemaal.

Hier wat tipjes ter herinnering .

1: Vergeten jullie de lichaam verzorging niet want dit schijnt bij mannen als vrouwen soms zoek te zijn als ik diverse mannen en vrouwen mag geloven. Uit mijn eigen ervaring heb ik de man gewoon gezegd om te gaan douchen of zijn achterste wel goed afvegen na het toilet te bezoeken. Ik heb dit 2 keertjes meegemaakt en dat kan afknappen dames en heren. Al ben je jaren met je man of vrouw denk eraan je toch schoon te houden anders gaat een ander met hem of haar vandoor die hem of haar weet te prikkelen.

Er zal altijd een verzinsel ready zijn als het afknappen is opgetreden.

2: Dames als je last hebt van een geurtje van je private part gebruik vaginale douche, hoeft niet elke dag maar kan helpen. Indien je schatje bij wijze van stout wilt zijn om in het bolletje te happen,mag je het vergeten.

3: Veeg je private part goed af na het toiletteren, er zijn vochtige doekjes

4: Gebruik inlegkruisjes indien je last hebt van witte vloed afscheiding en reinig  dit regelmatig.

5. Na een menstruatie cyclus je poesje de kans geven om weer rein te zijn.

En dan zeg ik, lets get it on all night long.

Maak van deze koude nachten ,warme (vochtige) nachten.

Bosies,

Vandaag BSD from University of Life.

ODI
KLOPT HELEMAAL.. GEURTJES IS NOT DONE   

het is veel lekkerder als beide mensen lekker gebaad zijn ,, alles schoon.. lekker geurtje,, baby poeder.

:love: :love: dan is het lekker van elkaar genieten,, maar als je iets ruikt dat stinkt,, dan is het helemaal niet meer lekker

Advertentie
Advertentie