sex standje de Amazonne | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

sex standje de Amazonne

• 1 reactie(s)
  • 3777 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 3777 x bekeken
*

Offline Loverboy

• 6529
    • Bekijk profiel
sex standje de Amazonne
« Gepost op: 05 augustus 2010, 22:58 »

De meeste van ons hebben wel eens vieze dingen gedaan. zo werd het geroepen. snel in het kippe hok met buurmeisje. of huisje spelen vader en moedertje en dan was ik graag vader en je raad het al, wat deden vader en moeder, vieze dingen.
wie heeft nooit vieze dingen gedaan toen ze klein waren... jong geleerd is oud gedaan. ik speelde het graag....

snel een tip voor de mannen die te snel klaar komen...sex is om te genieten maar soms kan een vluggertje ook lekker zijn. maar als je echt een probleem hebt met te snel komen laat de vrouw het werk doen. en pas op het laats ga jij de aanval inzetten.

Als mannen te snel klaar komen dan is dit een goede stand voor hun zodat het liefdes spel langer duurt.
Mannen, doe je best en laat de vrouw genieten he. vrouwen zijn om van te houden en om van te smullen.

De man ligt bij dit standje op zijn rug, terwijl de vrouw op hem zit.
De penis gaat het makkelijkste naar binnen als zij met haar bovenlijf wat naar voren leunt en met één hand de penis in de vagina leidt.
De vrouw heeft bij dit standje grote bewegingsvrijheid.
De vrouw kan het bewegen voor haar rekening nemen door op en neer te wippen of een draaiende beweging te maken. De man kan de actieve rol nemen als de vrouw voorover leunt, met het gewicht op haar armen en hij zijn knieën optrekt. Hij kan dan zijn bekken op en neer bewegen.
Het kan voor de vrouw pijnlijk zijn als de penis te diep in haar vagina komt en deze de baarmoedermond raakt. Omdat ze op haar knieën ligt kan ze echter zelf bepalen hoe ver ze de penis naar binnen laat glijden..
De man heeft bij dit standje mooi uitzicht op haar borsten. Voor de meeste mannen is dit een moeilijker standje om tot orgasme te komen. Het is een aanrader voor mannen die te snel klaarkomen. Het is is ook een handig standje als de vrouw in verwachting is, één van de partners een omvangrijke buik heeft of als de man veel langer is dan de vrouw.

XXX loverboy :love:

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
Advertentie
Advertentie

*

Boya

Re: sex standje de Amazonne
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2010, 14:25 »
Odi Allen,

Deze stadje kan ook wanneer je meisje/oema op je gehurkt zit.!

Boya