Seksuele voorlichting | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Seksuele voorlichting

• 3 reactie(s)
  • 1692 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 1692 x bekeken
*

Offline Loverboy

• 6529
    • Bekijk profiel
Seksuele voorlichting
« Gepost op: 20 maart 2012, 12:35 »
Hallo vrienden,

De zon schijnt
iedereen is blij,,,,
de vrouwen dragen iets dunner...

Het is dus belangrijk dat de kinderen goed ingelicht worden vooral we weten..............
april doet wat hij wil en in mei leggen de vogeltjes een ei,

Praat jij makkelijk met je puberende kinderen over seks...........gebruik van condoom....
Vroeger durfde we niet naar onze ouders te gaan met de vraag, hoe wordt een baby geboren..
Ooievaar bracht een baby hadden we toen geleerd.

Maar nu is het lekker weer, de meisjes gaan zich dunner kleden, korte broekjes komen uit de kast..
de jongens nemen aanstoot en ja hoor...................BINGO :party:

Het is feest tralala, het is feest tra la la....

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
Advertentie
Advertentie

*

Offline blacksugard

• 487
  • Zijn licht niet onder de korenmaat zetten
    • Bekijk profiel
Re: Seksuele voorlichting
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2012, 21:09 »
PS, dit had ik deels ook al elders gepost op CC.

Beste allemaal,

Het liefdes spel is een twee richtingsverkeer. Hij moet leren haar erotische plekken te ontdekken en of zij omgekeerd.
Met elkaar praten is ook fijn.Indien hij of zij moeite mee heeft dan gewoon op ontdekkingsreis gaan.

Een paar tips,vooral voor hem:

Kusjes achter de oren,de lippen,in de nek, af en toe lichtelijke plagerig blazen in het gezicht,zorg dat je adem fris is anders wordt dat een afknappertje.Dit moet allemaal in zachte(gentle)langzame bewegingen/acties gaan.
Dan komen we bij de borsten zowel de mannen en vrouwen vinden dat (soms) lekker,heel teder,anderen vinden wat harder bijten of zuigen wel prettig.Ik denk dat de meeste het bij zachte erotische zuig of bijt bewegingen prettig vinden.
Kusjes of met je tong over het hele lichaam werkt ook prettig en dan komen we bij de armen met lichte lik, of bijt bewegingen tot naar de vingers die je in je mond neem,dit werkt ook erotisch(schone vingers en nagels a.u.b.)en dan verder naar beneden zachtjes de benen kussen,likken of strelen,en vooral de binnen kant voelt heel prikkelend, sommige kunnen er niet tegen dan kietelt het maar dat is soms ook omdat het onbekend is,gewoon je overgeven en proberen te ervarren hoe het kan voelen.

Verder komen we in de bekken streek of in het kruis gedeelte. Zij die moeite hebben om het geslachtsdeel met de mond te kussen of strelen,dan gewoon overslaan of voor hem,je hand op haar poesje en dan langs de rand wel met je tong langs haar poesje strijken en of kussen en indien je nieuwsgierig bent omdat uitnodigende poesje te proeven dan erop los en zelfs dat vergt tederheid, heel veel mannen gaan ervan uit dat als ze een vrouw beffen/likken dan is dat hemels,sommige bakken er niets van.Elke vrouw ervaart haar erogene zones op een andere manier,het is geen standaard handeling. Elke man ervaart zijn erogene zones ook op zijn eigen manier.Niet elke pijp handeling is hemels.Probeer uit te vinden wat hij wel of niet lekker vindt ,sommige willen gebeten worden en andere weer niet omdat hun eikel heel gevoelig is en of juist het ruig willen hebben. Sommige mannen houden ook niet van pijpen,klein percentage,maar er zijn mannen op de wereld dames.
Zo ook ervaar je de coitus met elke man/vrouw anders, ieder heeft een bepaalde lichaams warmte die hij /zij uitstraalt die de ander op een eigen manier kan prikkelen of doen afkikken.

Dan hebben we als laatst nog de rug/billen ,en rest van het lichaam (voeten/tenen) stuk voor stuk erogene zones. Voor zij die dat nog nooit hebben geprobeerd of hebben ervaren,proberen maar en be the new Columbus op liefedes gebied of erogene zones.

What makes him/her a good lover.........ga op ontdekkingsreis/praat/voel/lik/zuig en dan the final work erin laten glijden en op welke manier dan ook,work that thing zodat je aan het eind een voldaan gevoel hebt en niet denk van,pffffffff was dat het? Have fun and enjoy,

Ohw ja en voor de mamies en papies die lastig kunnen vrijen omdat de kids er zijn.....ga dan samen douchen en in de badkamer kunnen er ook spannende dingen gebeuren.De rest van je woning mag jezelf verzinnen waar je dat allemaal wilt proberen.Ik heb ook kids en moet soms inventief te werk gaan om ook aan onze trekken te komen.
Sommige mannen vinden het ook spannend om te vrijen terwijl je bezig bent in de keuken, als de kans zich aanbied,geloof mij ,wij  maken er dan ook gretig gebruik van,wel met de spanning dat er geen kids plotseling beneden komen.

Ohw ja en als het een nieuwe partner is altijd condooms gebruiken,alhoewel dit niet altijd een garantie is maar 90% wel.
Je kan ook samen voor het op het intieme uitkomt een SOA (AIDS) test doen. Heb ik altijd gedaan als mijn relatie was beeindigd of tijdens de relatie en dat eiste ik ook van mijn partners.In die  mooie bruine ogen kon/kan ik niet de waardheid zien of je clean bent. Het blijft een risico en vertrouwens kwestie als je een ander in je leven toelaat ,always remember that.

BSD voor vanavond, your ontdekkingsreis gids/coach........lol
From University of Life experience......

Doe wel en zie niet om bika tangi fu bung na kodja

pasensi na wan bita bon, ma en froktu switi fu nyan
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2012, 08:49 »
Hallo vrienden,

De zon schijnt
iedereen is blij,,,,
de vrouwen dragen iets dunner...

Het is dus belangrijk dat de kinderen goed ingelicht worden vooral we weten..............
april doet wat hij wil en in mei leggen de vogeltjes een ei,

Praat jij makkelijk met je puberende kinderen over seks...........gebruik van condoom....
Vroeger durfde we niet naar onze ouders te gaan met de vraag, hoe wordt een baby geboren..
Ooievaar bracht een baby hadden we toen geleerd.

Maar nu is het lekker weer, de meisjes gaan zich dunner kleden, korte broekjes komen uit de kast..
de jongens nemen aanstoot en ja hoor...................BINGO :party:

Het is feest tralala, het is feest tra la la....

Odi LB,

Je kan niet vroeg genoeg beginnen met voorlichten.. ik praat met mijn zoontje en ook met mijn neefjes en nichtjes over sex... ze doen alsof ze het allemaal wel weten (stoer doen toch) maar ja je moet blijven praten, een ongeluk zit in een klein hoekje.

Love-ly
It's a Love-ly thing
*

Offline blacksugard

• 487
  • Zijn licht niet onder de korenmaat zetten
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2012, 11:44 »
Odi odi LB en Love-ly,

Inderdaad kan je er niet vroeg zijn en geloof mij heel veel van de jongeren die er onschuldig bij lopen of doen als je hoort wat ze in hun vrije tijd (buiten) doen valt je mond letterlijk open.

Een keer kwam ik toevallig op mijn computer een chat tegen van mijn neefje die toen 13 was en met een meisje van zijn leeftijd sprak,nou wat ik daar las mi ai bing kong bigie.....uitspraken als wanneer gaan we chillen  (dus vrijen/neuken ) bedoelen.Dat meisje op haar beurt weer ik heb het nog nooit gedaan maar een jongen had wel aan haar poesje gezeten en met haar mond had ze een jongen ook al bewerkt....ongelooflijk,die leeftijd.
Ik ben zelf al heel vroeg begonnen met voorlichting geven aan me zoon en zijn eerste ervaring wist ik ook,potie me zoon van 13 door een meisje van 17 gepakt die het tegelijk met 3 jongens deed.Hij vond het spannend vertelde hij me later maar zo een meisje zou hij niet als vriending nemen want ze doet het met diverse jongens tegelijk.......die meiden snappen niet wat voor indruk ze geven.

Dus onderschat de jongeren niet en het heeft geen zin ze te isoleren want dan worden ze nog nieuwsgieriger.
Je kan liever mee praten en met vragen komen of ze ook aan de gevolgen hebben gedacht van hun handelen.

Dus sterkte alle ouders met tiener kids. De televisie en computer  zit er vol van en niet te vergeten de muziek video clips.

ODI ,

BSD