Relatie probleem | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Relatie probleem

• 7 reactie(s)
  • 3620 x bekeken
  • 7 reactie(s)
  • 3620 x bekeken
Relatie probleem
« Gepost op: 19 juli 2015, 13:55 »
Ik ben een dame van 24 jaar. Ik was heel gelukkig met me man. Maar nu is hy verandert. Hy wou een kind maar dat lukt niet(inmiddels ben ik al bezig) ik zie dat hy steeds ver van mij gaat. Mij kan hij niet meer zeggen dat hij van me houdt. Maar onbekende damens zegt hy zo makkelijk dat. Dit alles lees ik stilletjes in zijn tel. Ik weet geen raad wat ik moet doen. Hij schreuwt me. Zegt grote woorden enz. Maar ik hou toch van hem. Ik wil me oude man terug. Wie weet wat ik moet doen. Ik ben bereid om alles te doen om me man terug te krijgen. Ik ben zo depressief geraakt dat het heel slecht met me gezondheid nu gaat. Aub ik smeek om hulp en advies. Wie helpt mij?

Advertentie
Advertentie

*

Offline sarco

• 4955
    • Bekijk profiel
Re: Relatie probleem
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2015, 08:28 »
Odi Miszub,

Ik heb een paar postings over LIEFDE op het forum geplaatst, zie wat je uit die artikelen kunt halen.
Wees sterk, en kies bewust wat goed voor je is en kom niet in de war met die artikelen.
Jij bent uiteindelijk verantwoordelijk over/voor jouw eigen leven.

Zie topic Liefde van de vrouw pag 26. Vechten voor je relatie.

Ik wens je ook veel succes, wijsheid en kennis.

Odi,
Sarco
*

Offline Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2015, 23:32 »
Ik ben een dame van 24 jaar. Ik was heel gelukkig met me man. Maar nu is hy verandert. Hy wou een kind maar dat lukt niet(inmiddels ben ik al bezig) ik zie dat hy steeds ver van mij gaat. Mij kan hij niet meer zeggen dat hij van me houdt. Maar onbekende damens zegt hy zo makkelijk dat. Dit alles lees ik stilletjes in zijn tel. Ik weet geen raad wat ik moet doen. Hij schreuwt me. Zegt grote woorden enz. Maar ik hou toch van hem. Ik wil me oude man terug. Wie weet wat ik moet doen. Ik ben bereid om alles te doen om me man terug te krijgen. Ik ben zo depressief geraakt dat het heel slecht met me gezondheid nu gaat. Aub ik smeek om hulp en advies. Wie helpt mij?

Odi,

waaruit blijkt dat hij van je houd.
als hij andere meisjes zegt dat hij van hun houd, houd hij dan van meerdere vrouwen?
jou schreeuwt hij ,, zegt grote woorden,  waarom doet hij dat> ?  zomaar of ligt het helemaal niet aan jou?

kijk krities naar jezelf waarom doet hij dat? en als hij jou niet zegt dat hij van je houd maar anderen wel, moet jij jezelf pijn blijven doen om van iemand te houden die niet van je houdt?

indien je depressief heb je wel hulp nodig, een arts, 
kan je met iemand praten om je hart te luchten.

maar als ik jou verhaal zo leest ,,, denk ik dat jullie een zeer slechte relatie hebben waar jij de underdog bent.
indien hij voor jou aan anderen zegt dat hij van hun houd dan is er geen respect aanwezig waar geen respect is kan geen liefde stand houden. vroeg of laat zal hij je laten of jij hem .. zo een relatie is niet leuk, er zal toch wel iemand zijn die jou respect zal geven en echte liefde.

als er geen respect meer is zal deze relatie stuk lopen tenzij jullie elkaar nu gaan respecteren.
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
*

Offline skokiaan

• sportief en handyman.
  • *
  • 4
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 september 2015, 05:01 »
 :Zo hard als dit hondje
wegloopt  zo snel wegrennen van deze man
Skokiaan, Scheveninigen                   animal0019:
chat of e mailen met een vriendelijk getinte Dame,
met mogelijkheden om haar tzt te ontmoeten in
Suriname of Nederlland.
« Reactie #4 Gepost op: 20 september 2015, 12:08 »
Beste Miszub,

Ik merk dat deze situatie jou niet gelukkig maakt. Wil je bij een man blijven die tegen andere vrouwen zegt dat hij van hen houdt terwijl hij met jou een relatie heeft? Hiermee toont hij dat hij geen respect voor jou heeft. En welk recht heeft hij om tegen je te schreeuwen en grote woorden te gebruiken zoals jij benoemt? Accepteer je dit? In een relatie is gelijkwaardigheid belangrijk, zoals ik van jou verneem, is er daar geen sprake van. Aan jou de keuze wat jij hiermee wilt doen. Als zijn gedrag jou niet bevalt, bespreek dit met hem, zodat voor jou en voor hem duidelijk is waar jullie staan.

Veel sterkte,

LilianK
Advertentie
Advertentie

« Reactie #5 Gepost op: 20 september 2015, 13:20 »
hoi hoi,

dit moet je niet pikken dat een man tegen andere vrouwen in jou bijzijn zegt dat hij van ze houd.
a man dati kan zijn spullen pakken en vertrekken.
je zal heus wel een ander vinden die van je houd

er is helemaal geen respect.

na wan ma mek yu toe. laat geen enkel man je zo behandelen.
jullie moeten lief zijn voor elkaar en als hij jou zo behandeld dan is hij geen man om mee te willen zijn.
wat heeft hij wat een ander man niet heeft.
is hij zo mooi of zo lekker.

zelf de koning moet lief zijn voor zijn vrouw.
vooral als ze kinderen hebben.

doe jij dan niet iets waarom hij je zo behandeld of is hij van zichzelf zo?

als het niet gaat, laat los en zoek een ander.
« Reactie #6 Gepost op: 20 september 2015, 13:53 »
« Reactie #7 Gepost op: 20 september 2015, 13:58 »
als hij van anderen houd dan houd hij jou geest voor de gek.
zonder respect