na 5 jaren kan ik hem niet uitstaan!! | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

na 5 jaren kan ik hem niet uitstaan!!

• 1 reactie(s)
  • 1739 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1739 x bekeken
*

poeker

na 5 jaren kan ik hem niet uitstaan!!
« Gepost op: 15 oktober 2012, 18:26 »
ik verdraag mijn man niet, hoe het komt weet ik niet, misschien omdat hij me teleursteld qua financieel, geen inkomen etc....als hij me aanraakt kan ik niet, ik word ziedend laatstaan sex te hebben....

Advertentie
Advertentie

*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
Re: na 5 jaren kan ik hem niet uitstaan!!
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2012, 14:17 »
ik verdraag mijn man niet, hoe het komt weet ik niet, misschien omdat hij me teleursteld qua financieel, geen inkomen etc....als hij me aanraakt kan ik niet, ik word ziedend laatstaan sex te hebben....

Hi poeker,

Misschien moet je gewoon alles eruit gooien wat jou dwarszit in die relatie(indien je het nog niet gedaan hebt).
Praten kan veel teweeg brengen tussen twee mensen.

Misschien moet je ook teruggaan naar het begin van jullie relatie en dan een evalutie maken van wat zwaarder weegt,zijn goede of slechte kwaliteiten.

Het kan een ieder gebeuren dat we even zonder inkomen zitten en financieel van de andere afhankelijk zijn.
Indien er werk voor hem is en hij weigert te gaan werken,is wat anders.

Persoonlijk heb ik in het verleden ook mijn partner en zijn kind onderhouden.Zij waren 100% afhankelijk van mij,maar ik deed het omdat die man zich in een onmachtssituatie bevond.Ik kreeg er stank voor dank voor op een gegeven moment.Maar dat liet ik aan hem en zijn geweten over.Ik had mijn plicht gedaan.

Sex tussen ons was helemaal niks,maar we waren beste vrienden hoor(ondanks de financiele- en sex situatie) totdat het begon te verwateren tussen ons doordat hij zijn landgenoten toeliet in onze relatie.

Dus praat en geef aan wat jou dwarszit.Soms moet je een ander wakker schudden.

Beata :love: