mijn man verneder me steeds | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

mijn man verneder me steeds

• 43 reactie(s)
  • 13695 x bekeken
  • 43 reactie(s)
  • 13695 x bekeken
*

suri woman

Re: mijn man verneder me steeds
« Reactie #30 Gepost op: 14 december 2009, 13:37 »
ik heb een vraag kan iemand bv wang sma e trowe watra da a begi neng tapoe kan dat
Advertentie
Advertentie

*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 14 december 2009, 14:41 »
Suriwoman,

Dit soort dingen kunnen gebeuren en als men zwak is dan heeft het nog effect ook.

Tang boeng,

Love-ly
It's a Love-ly thing
*

suri woman

« Reactie #32 Gepost op: 14 december 2009, 14:46 »
DANK AAN EEN IEDER .IK HEB EEN GLAS WATER EN EEN KAARS GEZET ALS BEGI.IK BID TWEE KEER PER DAG.IK VOEL EEN VEANDERING AAN KOMEN IN ME LEVEN .IK BEN STERK GEWORDEN VAN DINGEN DIE ME ZIJN OVER KOMEN ALLEEN WIL IK EEN WASI VOOR EINDE VAN HET JAAR EEN KRING SKING EN EEN SWITI WATRA WIL GRAAG VAN JULLIE WETEN HOE IK DAT MOET DOEN
*

Sek seki

« Reactie #33 Gepost op: 30 december 2009, 17:02 »
Odi, in de culturu waaier vind je wel info over de wassi's.

maar verder, blijf bidden dat helpt vaak al heel veel en het geeft je kracht.
Ik hoop genoeg kracht om weg te gaan.
Hier in NL hoef je niet afhankelijk te blijven van een klootzak.
Tenzij je dat zelf wil natuurlijk.

*

suri woman

« Reactie #34 Gepost op: 30 december 2009, 17:50 »
bedank seki.
ik heb gebeden ben gewasse .het is nu stukken beter in huis .alles is aan het veranderen, ik blijf bidden heb een kaars en glas water naast me bed geplaats .lieve schat ik bid elke dag
Advertentie
Advertentie

*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 30 december 2009, 18:04 »
bedank seki.
ik heb gebeden ben gewasse .het is nu stukken beter in huis .alles is aan het veranderen, ik blijf bidden heb een kaars en glas water naast me bed geplaats .lieve schat ik bid elke dag
Suri woman,

Mooi om te lezen dat het beter met je gaat...

Gado blesi,
Love-ly
*

suri woman

« Reactie #36 Gepost op: 30 december 2009, 18:06 »
ja love mag niet jokken dankje dankje ik blijf bidden het gaat stukken beter we doen alles samen .hij wil geen meter van me af nu .maar ik vergis me niet in hem .maar geloof gado de ik blijf bidden
soso lobi :love:
« Reactie #37 Gepost op: 31 december 2009, 10:15 »
Odi odi Suri woman.
Met z,n allen zijn we zeer blij dat het allemaal de goede kant op gaat met jou en je gezin.
Als ik het goed heb begrepen komt dat allemaal door de kracht van het gebed en je geloof.
Ik hoop niet dat er mensen in jou omgeving zullen zijn(die op de hoogt waren van jou problemen met je man)"sa go gie yu wiesiemang neng....want de mens is daar gauw toe in staat vooral als ze je iets niet gunnen.
Want nu gaat het zoals je zelf zegd veel beter met jullie en men is gauw geneigd te gaan denken dat je de verkeerde wegen bewandeld hebt om dit doel te bereiken.
Het gaat je goed lobie sisa...de kracht van God is onmeetbaar groot blijf bidden.

Ps. Vele mensen houden het niet voor mogelijk maar door oprecht  en met een schoon geweten te bidden tot de Almachtige en allen die Hij voor ons heeft gecreeerd ter bescherming,kunnen bergen worden verzet en verdwijnen uitzichtloze problemen als sneeuw voor de zon.
Het zou daarom geen slecht idee zijn om middels Culturu.com een forum te starten waarbij leden,bezoekers...hun problemen bespreken zoals wij dat nu al doen maar dat we dan met zijn allen (ieder op zijn manier en tijd) in gebed gaan voor hem of haar die op dat moment in moeilijkheden verkeert.
Zoals ik al zij de kracht van het gebed kan wonderen doen geschieden.

Ik weet bijna zeker dat velen onder ons,tijdens het lezen over de problemen van Suriwoman,in ons harten hebben meegeleefd met haar en meestal onbewust deze vrouw ook hebben bedacht in hun gebeden(want God weet wat de harten der mensen bezig houd)
Misschien is dit stof tot nadenken voor de moderator.

Een zalig uiteinde en een gelukkig 2010.

SF.
*

suri woman

« Reactie #38 Gepost op: 31 december 2009, 12:10 »
bedank saka fasi
ik heb met oprecht gebeden .ik heb om hulp gevraag.niemand in mijn omgeving weet hoe moeilijk ik het had ik was altijd vrolijk maar in mijn hart huilde ik veel .ik heb ook gebeden voor hem met moelijkheden ,voor hem die bezig waren mijn leven te verknallen .ik heb een sterke wil en geloof in mijn cultuur en in god .ik ben een ieder die mijn bij heeft gestaan dank baar .mijn man .en ik gaan jan op vakantie naar suriname .ik weet dat ik de oprechte pad heb gekozen en weet dat ik niet slecht was voor mijn man .ik verdien het nu .maar ja de mens denk altijd ander maar ik ga door met bidden en vechten voor een gelukkig leven voor mijn en me man en zoon van 2 jaar (nakomer).bedank een ieder .en bless in 2010
soso lobi allemaal bedank bedank ik ga vandaag samen met me man heel vrolijk het nieuwe jaar in .
 :love: :heart:
*

Offline lovely

• Michella Rulezzz..
  • 724
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 28 oktober 2012, 10:06 »
Hoi Suri woman,

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat?
Hopelijk goed.
Laat je wat van je horen.

Groetjes Lovely
Blijf vrolijk met me, dan ben ik vrolijk met jou
Advertentie
Advertentie

« Reactie #40 Gepost op: 29 oktober 2015, 09:53 »
mijn man verneder me steeds .hij kies meer voor andere dan voor mijn .jaagt me vaak weg .ik heb een kind van 2 jaar ik doe alles .hij doet niets voor ons .als hij me ergens breng moet ik vaak tanken .ik heb heel veelverdriet hier over hij gaat naar mistiek en loge heeft een gesloten kamer waar ik niet in mag daar gaat hij vaak magic doen.weet niet meer wat te doen.

verdrietige  tweeling

odi,

als hij je vernedert dan wat denk jij dat je moet doen? denk een beetje na?
zoveel mensen op deze aarde worden vernederd , mannen en vrouwen,

ik wil niet vernederd worden dus zou ik de relatie stoppen.  klaar.

meer huizen dan kerken

« Reactie #41 Gepost op: 11 november 2015, 08:05 »
mijn man verneder me steeds .hij kies meer voor andere dan voor mijn .jaagt me vaak weg .ik heb een kind van 2 jaar ik doe alles .hij doet niets voor ons .als hij me ergens breng moet ik vaak tanken .ik heb heel veelverdriet hier over hij gaat naar mistiek en loge heeft een gesloten kamer waar ik niet in mag daar gaat hij vaak magic doen.weet niet meer wat te doen.

verdrietige  tweeling

Pak je spullen en ga weg. Je hebt al verschrikkelijk weinig energie, deze heeft hij van je gestolen. Hij probeert je vast te houden, op allerlei negatieve manieren. Heel erg jammer voor hem.

Richt je aandacht op positieve dingen die komen gaan.

Jij verdient een mooi leven. Kies er ook voor. Zoek instanties en mensen om je heen die je op weg helpen.

Doe je het niet voor jezelf, doe het voor je kind. Je hebt niets te verliezen.
*

Dansel

« Reactie #42 Gepost op: 30 augustus 2016, 12:55 »
ik heb een vraag kan iemand bv wang sma e trowe watra da a begi neng tapoe kan dat
ja dat kan.
*

Nally

« Reactie #43 Gepost op: 16 september 2018, 16:26 »
Pak je spullen en ga weg. Je hebt al verschrikkelijk weinig energie, deze heeft hij van je gestolen. Hij probeert je vast te houden, op allerlei negatieve manieren. Heel erg jammer voor hem.

Richt je aandacht op positieve dingen die komen gaan.

Jij verdient een mooi leven. Kies er ook voor. Zoek instanties en mensen om je heen die je op weg helpen.

Doe je het niet voor jezelf, doe het voor je kind. Je hebt niets te verliezen.
helemaal mee eens. laat niemand je leven tot een hel maken. laat hij je jou leven terug geven. alleen staande moeders doen het ook goed. in NL kan je genoeg hulp krijgen
en je zal heus wel weer iemand vinden die van je zal houden en je kind als zijn kind zien. 

Gerelateerde onderwerpen

xx
Mijn man droomt steeds dat ik zwanger ben

Gestart door sranangsweetie

1 reactie(s)
1119 x bekeken
Laatste bericht
18 november 2011, 22:37
door ObiaPikien
xx
Vreemde man komt steeds in mn huis

Gestart door ma baki

3 reactie(s)
1154 x bekeken
Laatste bericht
28 november 2010, 21:18
door ma baki
xx
Help!! Obiaman en andere dromenkenners;mijn dromen worden steeds gekker.

Gestart door Beata

4 reactie(s)
1794 x bekeken
Laatste bericht
11 januari 2012, 20:42
door Beata
xx
Mag ik achter mijn man rug naar een luku man

Gestart door Sue

6 reactie(s)
2343 x bekeken
Laatste bericht