bedank seki.ik heb gebeden ben gewasse .het is nu stukken beter in huis .alles is aan het veranderen, ik blijf bidden heb een kaars en glas water naast me bed geplaats .lieve schat ik bid elke dag
mijn man verneder me steeds .hij kies meer voor andere dan voor mijn .jaagt me vaak weg .ik heb een kind van 2 jaar ik doe alles .hij doet niets voor ons .als hij me ergens breng moet ik vaak tanken .ik heb heel veelverdriet hier over hij gaat naar mistiek en loge heeft een gesloten kamer waar ik niet in mag daar gaat hij vaak magic doen.weet niet meer wat te doen. verdrietige tweeling
ik heb een vraag kan iemand bv wang sma e trowe watra da a begi neng tapoe kan dat
Pak je spullen en ga weg. Je hebt al verschrikkelijk weinig energie, deze heeft hij van je gestolen. Hij probeert je vast te houden, op allerlei negatieve manieren. Heel erg jammer voor hem.Richt je aandacht op positieve dingen die komen gaan. Jij verdient een mooi leven. Kies er ook voor. Zoek instanties en mensen om je heen die je op weg helpen.Doe je het niet voor jezelf, doe het voor je kind. Je hebt niets te verliezen.
Gestart door sranangsweetie
Gestart door ma baki
Gestart door Beata
Gestart door Sue
Gestart door Alinga