mijn man verneder me steeds | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

mijn man verneder me steeds

• 45 reactie(s)
  • 16482 x bekeken
  • 45 reactie(s)
  • 16482 x bekeken
Re: mijn man verneder me steeds
« Reactie #15 Gepost op: 09 december 2009, 07:54 »
Gast 10223....nu moet je even een pas op de plaats maken....je bent net een klein vervelend kind.
Deze site is voor sommige mensen een steun en toeverlaat in moeilijke tijden.
Mensen zoals Suri Woman die op deze manier proberen d.m.v een discussie een oplossing te vinden voor haar problemen.
De manier waarop jij op haar afgeeft noem ik onmensellijk...onfatsoenlijk en vrouwonvriendelijk.
Sommige mensen op dit forum vinden jou misschien aardig maar de meesten kunnen je nu wel missen.
Keer terug naar Mamjo beste vriend....ik weet nu al dat je als reactie een scheldgolf over mij heen zal laten komen...maar ......Sticks and stones may break my bones but words will never hurt me."

have a nice life looser.

Na mie tak so...SF
Advertentie
Advertentie

« Reactie #16 Gepost op: 09 december 2009, 07:59 »
Suri Woman ....op deze site (forum) zijn er nog genoeg mensen die jou met raad en eventueel daad kunnen bijstaan...dus meisje geef de hoop niet op.

Tip: Die loge waar jou man is zit heeft vast en zeker ook een afdeling waar alleen vrouwen zitten...dat zullen dan zijn zogenaamde zusters zijn....probeer daar een van in vertrouwen te nemen.

SF
« Reactie #17 Gepost op: 09 december 2009, 08:38 »
Gast 10223....nu moet je even een pas op de plaats maken....je bent net een klein vervelend kind.
Deze site is voor sommige mensen een steun en toeverlaat in moeilijke tijden.
Mensen zoals Suri Woman die op deze manier proberen d.m.v een discussie een oplossing te vinden voor haar problemen.
De manier waarop jij op haar afgeeft noem ik onmensellijk...onfatsoenlijk en vrouwonvriendelijk.
Sommige mensen op dit forum vinden jou misschien aardig maar de meesten kunnen je nu wel missen.
Keer terug naar Mamjo beste vriend....ik weet nu al dat je als reactie een scheldgolf over mij heen zal laten komen...maar ......Sticks and stones may break my bones but words will never hurt me."

have a nice life looser.

Na mie tak so...SF
:great: Odi Saka Fasie,
Bedankt voor je oplettendheid, Hopelijk dat kosten koper het begrijpt  ik maak er wel een aantekening bij.

Gazodoor Saka Fasie, Mensen zoals jou zijn een voorbeeld zoals het wel hoort. Dankje.

Kromantie :jap:
*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #18 Gepost op: 09 december 2009, 08:51 »
Suri Woman ....op deze site (forum) zijn er nog genoeg mensen die jou met raad en eventueel daad kunnen bijstaan...dus meisje geef de hoop niet op.

Tip: Die loge waar jou man is zit heeft vast en zeker ook een afdeling waar alleen vrouwen zitten...dat zullen dan zijn zogenaamde zusters zijn....probeer daar een van in vertrouwen te nemen.

SF

Odi Odi,

If na true true loge dan hoef je niet eens naar zijn zusters te stappen
want ook zijn broeder zullen hem op het matje moeten roepen.

Maar als je je zelf lief heb pak je, je spullen die belangrijk vindt of je huurt een box
dat kan tegenwoordig bijna overal slaat je spullen op en vervolgens probeer je via maatsschappelijkwerk of "blijf van mijn lijf huis" weer op je pad te komen.

Jij staat centraal of sterker nog je kind en jij staan centraal. Niemand is belangrijker.
Je bent een vrouw ik kan je niet toespreken als een vrouw maar wel als een broer.
Hou op met die zelfmedelijden want je bent een moeder. Wat nu zwaar lijkt wordt alleen
maar zwaarder als je niet voor je zelf op komt.

Als jij vind dat jij/jullie niet juist behandeld worden neem de verantwoordelijk
die je als moeder en als mens hebt en blijft niet wachten.

Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
*

Offline meljo

• 2062
  • Be the change you want to see in the world
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 09 december 2009, 11:38 »

odi odi Suri Woman,

Hierbij mijn reactie als vrouw.
Laat je niet vernederen door die man en denk aan je kind.
Want hij/zij krijgt geen goed voorbeeld en kinderen zijn gevoelig voor heel veel dingen.
De mensen van de loge zullen niet eens weten hoe hij zich thuis gedraagt (sommige mensen hebben 2 gezichten)
maar kies voor jezelf.
Ga naar je huisarts; die kan je doorverwijzen naar een maatschappelijk werkster.
Succes.

tante es
Advertentie
Advertentie

*

Offline meljo

• 2062
  • Be the change you want to see in the world
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 09 december 2009, 16:51 »

odi odi,

Gast 10223, je gaat te ver.
Heb je marihuana gerookt????
*

suri woman

« Reactie #21 Gepost op: 09 december 2009, 17:22 »
bedank mensen bedank
Gast 10223  ook bedank bedoel het niet zo als je het gelezen heb maar wil je ook vertellen ben geen vrouw die van ruzie houdt. goed .lobi brada nanga sisa tangi.
*

kostenkoper

« Reactie #22 Gepost op: 09 december 2009, 18:43 »
 odie odie ,suri woman wat je typte kwam bij mij over als je moet voor je kind zorgen geen liefde, je moet,
vandaar dat ik zo reageerde,heeft niks met jou te maken ,maar zo reageer ik nou eenmaal.
mag ik jou een warme brasa geven dat ;ANANA KEDUAMAN KEDUAMPON met je is
en je verder zal helpen in je leven.
soso lobie
*

willy1968

« Reactie #23 Gepost op: 09 december 2009, 18:46 »
Ohh Kosten koper, ook hier ben je al actief......
zeker  moet je nog je kosten koper betalen...of raak je je huis niet kwijt

Suri woman,
Als je besluit om weg te gaan of wat je ook beslist, weet dat er in nederland heel veel mogelijkheden zijn om je heil te zoeken.
Dit bedoel ik niet negatief, maar ik weet niet in welk deel van nederland je woont, maar ik zou je info kunnen verschaffen over brabant.
Ik heb ook in die zorg gezeten, laat een ander geen macht over je hebben, het afgeven is veel makkelijk dan terugkrijgen
Zorg goed voor jezelf, en weet dat alles wat je man tegen je doet, hem sneller zal inhalen... voor anana is een paar, dus man en vrouw een geheel.
je mag zou niet met een ander omgaan, ik zal voor je bidden, als jij dat ook voor jezelf doet om kracht en wijsheid om te dingen te kunnen aanpakken
Prettige avond Willy
*

kostenkoper

« Reactie #24 Gepost op: 10 december 2009, 17:50 »
haloooooo waarom zijn een paar van mijn bijdragen naar saka fasie verwijdert?
Advertentie
Advertentie

*

kostenkoper

« Reactie #25 Gepost op: 10 december 2009, 20:38 »
odie odie alasma na lontoe, mag ik weten waarom mijn berichten zijn verwijdert.
met vriendelijke en beschaafde groeten.
*

kostenkoper

« Reactie #26 Gepost op: 10 december 2009, 20:47 »
leden die mij uit maken voor ,marihuana roker en  loser,  worden niet verwijdert?
RAAR HOOR CULTURU COM.stelletje kleuters.
*

kostenkoper

« Reactie #27 Gepost op: 10 december 2009, 20:59 »
suri woman hoe gaat het nu?
*

kostenkoper

« Reactie #28 Gepost op: 10 december 2009, 21:57 »
modegrape maker  enz vort waarom dang>
*

kostenkoper