Marokkaanse Mannen zijn het Grootste Geschapen! | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Marokkaanse Mannen zijn het Grootste Geschapen!

• 28 reactie(s)
  • 18310 x bekeken
  • 28 reactie(s)
  • 18310 x bekeken
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
Re: Marokkaanse Mannen zijn het Grootste Geschapen!
« Reactie #15 Gepost op: 31 augustus 2013, 16:16 »
Woww nu begrijp ik waar die peper voor staat.... Yu faya...   :great:

Chrisje

Hahahaaa,ik moest wel faya zijn.

Dies na wan doorai a man tja un Surimannen toch, notabene op een Suri site.

Ik hoop dat hij nog plezier beleeft met zn kanon. :rofl: :rofl:

Beata :love:
Advertentie
Advertentie

*

Offline laga

• 568
  • the more i see, the less i know!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 31 augustus 2013, 19:35 »
groot of klein geschapen doet niet terzake... je moet weten hoe te gebruiken, toch??
 en met een grote verbouw je de hele benedenverdieping van een vrouw. en dan... iedere randdebiel weet hoe ie moet neuken, maar een vrouw bevredigen??? dat is een verhaal apart!! en dat verhaal hebben de meeste Marokkanen nog nooit gelezen.
 ik ben aan een surinamer blijven plakken en waarom?? for me to know, for you to find out!!
 :lol: :love:
*

Offline Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 24 september 2013, 14:53 »
PARAMARIBO - In Suriname hebben vrouwen gemiddeld een A-cup bustehouder en hebben mannen een ’gemiddeld’ geslachtsorgaan ten opzichte van andere mannen in de wereld. De Surinaamse mannen liggen boven de wereldwijde lengte van 14,5 centimeter en komen afgerond uit op 15 centimeter. Dit blijkt uit een recent verricht internationaal onderzoek, waarbij de onderzoekers statistieken van de PAHO hebben verwerkt. Er is tevens een wereldkaart ontwikkeld die laat zien waar de vrouwen met de grootste cupmaat wonen. De Russische en Scandinavische vrouwen beschikken gemiddeld over een grotere cupmaat dan D.

Ook de Nederlandse dames hebben gemiddeld cup D. Onder meer Duitsland, de VS, Colombia en Venezuela komen hier ook op uit. Mannen die van grote borsten houden, doen er goed aan om hun volgende vakantie niet in China, Japan, Indonesië of sommige Afrikaanse landen te plannen.

Hier is A het gemiddelde. De dame die nog twijfelt over haar vakantiebestemming kan zich misschien laten leiden door de ‘wereldkaart van de penislengte’. Op een kaart is de gemiddelde lengte van het mannelijk orgaan in beeld gebracht. In erectie, niet in rusttoestand wel te verstaan. Het gaat, voor de duidelijkheid, om gemiddelde afmetingen. Uitzonderingen ‘naar boven of beneden’ zijn dus niet uitgesloten.

Wie de dingen groot ziet, moet naar de donkergroen ingekleurde landen. De mannen in Congo-Brazzaville spannen de kroon met een lid van 17,93 centimeter. Ze worden gevolgd door de knapen van Ghana met een eervolle 17,31 centimeter. Opvallend op de kaart zijn evenwel de vele grijze vlekken op het Afrikaanse continent.

Van die landen konden geen cijfers worden verzameld, maar vermoedelijk zijn daar nog onvermoede schatten te ontdekken. Ook in ZuidAmerika zijn er verscheidene groene vlekken te bespeuren. En dan hebben we het nog niet over de bewoners van de oerwouden. In Venezuela vinden we de kampioenen met een gemiddelde penislengte van zo’n 17,03 centimeter.

Voor de andere kant van het spectrum moeten we naar het oosten van onze aardkloot. De donkerroze gekleurde landen scoren het laagst. Op de laatste rij bij de beoordeling van de groot geschapen penissen staan duidelijk de Zuid-Koreanen. Zij halen amper 9,66 centimeter. Van hun eeuwige rivalen uit Noord-Korea zijn echter geen cijfers bekend. Voor de poedelprijs komen ook India (10,24 centimeter) en China (10,89 centimeter) in aanmerking.

Laten we hopen voor deze mensen dat er ook nog andere dingen groeien dan hun economie. Als verzachtende omstandigheid kunnen we vermelden dat de meest recente cijfers voor China dateren van 1953. Bovendien is er op de website ook een kaart geproduceerd, waarop een correlatie is gemaakt tussen penislengte en IQ, die niet bepaald in het voordeel uitvalt voor de groot geschapen heren.

Bron: NoSpang

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
*

ella

« Reactie #18 Gepost op: 11 februari 2018, 11:57 »
Ik wil pijpen jongens in Arnhem waar?
*

SF

« Reactie #19 Gepost op: 16 oktober 2018, 07:52 »
Gelijk heb je mijn beste....dit is zeker de bewering van een meisje van negen.
Advertentie
Advertentie

*

Offline TheIllusionist

• **
  • 39
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 16 oktober 2018, 14:18 »
Je praat zwaar onzin , ik  ben zelf Surinaamse , ik heb genoeg Surinaamse mannen gehad  bakte er niks van in bed ze hadden vaak hele kleine pikken komen echt niet verder dan 12cm.. een Surinamer met 14cm mag al blij zijn als die bestaat , ik heb Marokkaanse jongens gehad die hadden echt wel 28cm ze lul kwam tot ze knie. de gemiddelde Marokkanen waren vaak gewoon 21cm . het is ook algemeen bekend dat Marokkaanse Mannen het Grootste geschapen zijn ter wereld wil je niet geloof ga maar keertje op vakantie na Marokko en bezoek een Hamam(sauna tent) waar Marokkaanse jongens je masseren geloof me elke Marokkaanse jongen die daar werkt loop met en pik van min 30cm ze komen allemaal tot hun knie , ik schrok tot ik dat zag . ze bestaan echt mega grote pikken alleen bij de Marokkaanse jongens kan je die vinden.
Het is duidelijk dat jij niet weet waar jij het over hebt. Soms ligt het niet aan de su man. Heb jij jezelf wel eens afgevraagd hoe groot jij daar van beneden bent? Dit is geen belediging dus houd mij ten goed. Het is juist bewezen dat sommige vrouwen veel meer nodig hebben dan de grootste duim. Just so you know, surinaamse mannen zijn groot genoeg geschapen. Ik praat uit ervaring!!! Ook al ben ik nu zelfs lesbisch, maar dat ligt niet aan de mannen hoor. Ik heb mijn deel gehad en die waren perfect. Dus let effe op wat het probleem precies is. Ik denk niet dat het aan de su mannen ligt.
*

Leila

« Reactie #21 Gepost op: 16 oktober 2018, 14:20 »
Gelijk heb je mijn beste....dit is zeker de bewering van een meisje van negen.
of jonger
*

Leila

« Reactie #22 Gepost op: 16 oktober 2018, 16:32 »
Het is duidelijk dat jij niet weet waar jij het over hebt. Soms ligt het niet aan de su man. Heb jij jezelf wel eens afgevraagd hoe groot jij daar van beneden bent? Dit is geen belediging dus houd mij ten goed. Het is juist bewezen dat sommige vrouwen veel meer nodig hebben dan de grootste duim. Just so you know, surinaamse mannen zijn groot genoeg geschapen. Ik praat uit ervaring!!! Ook al ben ik nu zelfs lesbisch, maar dat ligt niet aan de mannen hoor. Ik heb mijn deel gehad en die waren perfect. Dus let effe op wat het probleem precies is. Ik denk niet dat het aan de su mannen ligt.
heel leuk onderwerp. je bent dan bi? of nu helemaal lesbisch? als je helemaal lesbisch bent dan hebben de mannen iets niet goed gedaan. ik ben bi. ik geniet van mannen maar ook van vrouwen. als ik met een vrouw bezig ben is het heerlijk omdat ze weet wat lekker is bij een vrouw. maar ik mis die bana ook. puur. het liefs heb ik beide in bed. trio. dat maakt het helemaal voor mij.1 man 2 vrouwen. hmmmm

zou je dat niet wensen?veel mensen fantaseren hierover!!
*

Offline TheIllusionist

• **
  • 39
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 18 oktober 2018, 17:39 »
heel leuk onderwerp. je bent dan bi? of nu helemaal lesbisch? als je helemaal lesbisch bent dan hebben de mannen iets niet goed gedaan. ik ben bi. ik geniet van mannen maar ook van vrouwen. als ik met een vrouw bezig ben is het heerlijk omdat ze weet wat lekker is bij een vrouw. maar ik mis die bana ook. puur. het liefs heb ik beide in bed. trio. dat maakt het helemaal voor mij.1 man 2 vrouwen. hmmmm

zou je dat niet wensen?veel mensen fantaseren hierover!!
Dank je, maar sorry...dat mis ik niet. Ik ben lesbisch en wens niet meer over te stappen. Ik heb mijn redenen. Ps: ik ben jou voor wat die fantasie betreft...
*

ingiboi

« Reactie #24 Gepost op: 10 december 2018, 18:44 »
de wetenschap heeft juist aangetoond dat een vrouw meer geniet van een dikke dan van een lange penis.
een lange penis kan juist pijnlijk zijn voor de vrouw als die maar zit te beuken tegen de baarmoeder. bovendien kan het er niet helemaal in. het is juist lekker voor een man als het helemaal erin kan en je dan vlees op vlees kan voelen.
 een penis kan lang zijn maar dun terwijl het ook kort maar dik kan zijn. een vrouw zal meer plezier ondervinden van de dikke dan van de lange penis.
Advertentie
Advertentie

*

ingiboi

« Reactie #25 Gepost op: 10 december 2018, 18:46 »
de wetenschap heeft juist aangetoond dat een vrouw meer geniet van een dikke dan van een lange penis.
een lange penis kan juist pijnlijk zijn voor de vrouw als die maar zit te beuken tegen de baarmoeder. bovendien kan het er niet helemaal in. het is juist lekker voor een man als het helemaal erin kan en je dan vlees op vlees kan voelen.
 een penis kan lang zijn maar dun terwijl het ook kort maar dik kan zijn. een vrouw zal meer plezier ondervinden van de dikke dan van de lange penis.
*

Kevin

« Reactie #26 Gepost op: 10 december 2018, 20:21 »
helemaal mee eens. maar een vrouw wilt geen kleintje. ze wilt pijn voelen18 of. 19cm en 8  dm. is voldoende. een vrouw wilt er ook aan kunnen pijpen. lekker in de hand.. dus al met al.. het oog wilt ook wat.. niet te klein en niet te groot.  19 cm
*

ingiboi

« Reactie #27 Gepost op: 11 december 2018, 15:22 »
accoord!
*

George

« Reactie #28 Gepost op: 08 januari 2019, 15:16 »
dan heb jij nog geen echte blaka sranan bana gehad. een blaka man met kogro. je zal gelijk anders praten. (zingen)