Marokkaanse Mannen zijn het Grootste Geschapen! | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Marokkaanse Mannen zijn het Grootste Geschapen!

• 28 reactie(s)
  • 18322 x bekeken
  • 28 reactie(s)
  • 18322 x bekeken
*

Blacksuwoman

Marokkaanse Mannen zijn het Grootste Geschapen!
« Gepost op: 19 juli 2013, 19:45 »
Marokkaanse Mannen zijn het Grootste Geschapen ter wereld het is bewezen de gemiddelde Marokkaanse penis is 20cm..ze kunnen tot wel 33cm hebben! terwijl blanke mannen,negers, donkere mannen. vaak niet verder dan komen dan 15cm in het algemeen!

kijk hier voor de onderzoek bewezen:

geen reclame op het forum.

Moderator

« Laatst bewerkt op: 19 juli 2013, 22:01 door Kromantie »
Advertentie
Advertentie

*

Blacksuwoman

Re: Marokkaanse Mannen zijn het Grootste Geschapen!
« Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2013, 19:49 »
 :great:
*

Online Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 juli 2013, 19:50 »
Ik weet niet voor een ander maar deze Surinaamse Loverboy doet niet onder.
niets vergeleken bij Loverboy...... :lol:
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
*

Blacksuwoman

« Reactie #3 Gepost op: 19 juli 2013, 19:53 »
Marokkaanse Mannen zijn echt het alle grootste geschapen in het algemeen !
er zijn veel grote onderzoeken geweest uit conclusies zijn ze uit gekomen dat Marokkaanse Mannen met het grootste geslachtsdeel lopen . de grootste pikken terwereld vind je alleen bij de marokkaanse jongens.
:great:
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 juli 2013, 21:06 »
Een account aanmaken alleen maar om je penis te promoten,getuigt van hoe onzeker de mens kan zijn.

Advertentie
Advertentie

*

Offline lovely

• Michella Rulezzz..
  • 725
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 juli 2013, 21:43 »
lekker gefotoshopt. haha op een foto kan je alles 20 keer groter maken dan in werkelijkheid.

deze jongen denkt dat we in zijn val trappen.
ik blijf lekker bij mijn Surinaamse man..

me Marokaanse vriendin zei me juist dat ze kleine pikken hebben en ze juist een echte stevige vent wilt...een Surinaamse man.
Blijf vrolijk met me, dan ben ik vrolijk met jou
*

Blacksuwoman

« Reactie #6 Gepost op: 20 juli 2013, 12:29 »
lekker gefotoshopt. haha op een foto kan je alles 20 keer groter maken dan in werkelijkheid.

deze jongen denkt dat we in zijn val trappen.
ik blijf lekker bij mijn Surinaamse man..

me Marokaanse vriendin zei me juist dat ze kleine pikken hebben en ze juist een echte stevige vent wilt...een Surinaamse man.

Je praat zwaar onzin , ik  ben zelf Surinaamse , ik heb genoeg Surinaamse mannen gehad  bakte er niks van in bed ze hadden vaak hele kleine pikken komen echt niet verder dan 12cm.. een Surinamer met 14cm mag al blij zijn als die bestaat , ik heb Marokkaanse jongens gehad die hadden echt wel 28cm ze lul kwam tot ze knie. de gemiddelde Marokkanen waren vaak gewoon 21cm . het is ook algemeen bekend dat Marokkaanse Mannen het Grootste geschapen zijn ter wereld wil je niet geloof ga maar keertje op vakantie na Marokko en bezoek een Hamam(sauna tent) waar Marokkaanse jongens je masseren geloof me elke Marokkaanse jongen die daar werkt loop met en pik van min 30cm ze komen allemaal tot hun knie , ik schrok tot ik dat zag . ze bestaan echt mega grote pikken alleen bij de Marokkaanse jongens kan je die vinden.
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 juli 2013, 16:19 »
Je praat zwaar onzin , ik  ben zelf Surinaamse , ik heb genoeg Surinaamse mannen gehad bakte er niks van in bed ze hadden vaak hele kleine pikken komen echt niet verder dan 12cm.. een Surinamer met 14cm mag al blij zijn als die bestaat , ik heb Marokkaanse jongens gehad die hadden echt wel 28cm ze lul kwam tot ze knie . de gemiddelde Marokkanen waren vaak gewoon 21cm . het is ook algemeen bekend dat Marokkaanse Mannen het Grootste geschapen zijn ter wereld wil je niet geloof ga maar keertje op vakantie na Marokko en bezoek een Hamam(sauna tent) waar Marokkaanse jongens je masseren geloof me elke Marokkaanse jongen die daar werkt loop met en pik van min 30cm ze komen allemaal tot hun knie , ik schrok tot ik dat zag . ze bestaan echt mega grote pikken alleen bij de Marokkaanse jongens kan je die vinden.

Je bent zwaar Marrokkaans,zwaar gefrustreerd,zwaar onzeker en je spreekt zwaar Marrokkaans NEDERLANDS.
Jullie mogen je slurf zelfs gebruiken om brand te blussen, who cares??????????????

Je bent jaloers op Surinaamse mannen en wordt erg onzeker als ze bij jou in de buurt komen.
Hier ben je op een forum dat meer door Surinamers wordt bezocht, dus verwacht niet van de verstandige  zwarte vrouw dat ze je zal helpen om haar Suri man te breken.

En ter jouwer info,zal de zwarte vrouw met een beetje verstand zich nooooooooit en te nimmer aan een marrokkaan geven.
Jullie zien in de zwarte vrouw niks anders dan een hoer en neukobject.

Wanneer zwarte mannen jullie vrouwen aanraken,is jullie eer geschonden en mag die zwarte man niet verder leven.Of doe jij niet aan eerwraak??

Mijn Suriman mag zelfs een penis van een halve centimeter hebben,dan nog ben ik bereid om met hem te trouwen en de rest van mijn dagen met hem te slijten.

Dus.....ROT OP alsjeblieft met je geblair(idiote reclame) over lange penis. Nogmaals.....who cares?????????????

En als je echt een surivrouw bent,heb je een psy nodig. Het leven bestaat niet alleen uit een grote-en lange Marrokkaanse penis.
*

Offline lovely

• Michella Rulezzz..
  • 725
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 21 juli 2013, 00:47 »
Je praat zwaar onzin , ik  ben zelf Surinaamse , ik heb genoeg Surinaamse mannen gehad  bakte er niks van in bed ze hadden vaak hele kleine pikken komen echt niet verder dan 12cm.. een Surinamer met 14cm mag al blij zijn als die bestaat , ik heb Marokkaanse jongens gehad die hadden echt wel 28cm ze lul kwam tot ze knie. de gemiddelde Marokkanen waren vaak gewoon 21cm . het is ook algemeen bekend dat Marokkaanse Mannen het Grootste geschapen zijn ter wereld wil je niet geloof ga maar keertje op vakantie na Marokko en bezoek een Hamam(sauna tent) waar Marokkaanse jongens je masseren geloof me elke Marokkaanse jongen die daar werkt loop met en pik van min 30cm ze komen allemaal tot hun knie , ik schrok tot ik dat zag . ze bestaan echt mega grote pikken alleen bij de Marokkaanse jongens kan je die vinden.
Wat kom je hier lullen, ga naar Marokko, ze kletsen veel over Marokkanen waar ik het oneens over ben, maar soms hebben ze gelijk over die domme enkelen zoals jij. klein groepje die afwijk van de betere Marokkanen jij .
moet jij je niet aanmelden aan het front. wanneer ga je kan je pikken gaan zitten kijken wat je zo mooi vind.pijp ze ,neuk ze, eet ze. wij willen ze niet ok.ga je reclame ergen maken waar ze je onzin lusten.
*

sabie

« Reactie #9 Gepost op: 25 juli 2013, 23:05 »
Marokkaanse Mannen zijn het Grootste Geschapen ter wereld het is bewezen de gemiddelde Marokkaanse penis is 20cm..ze kunnen tot wel 33cm hebben! terwijl blanke mannen,negers, donkere mannen. vaak niet verder dan komen dan 15cm in het algemeen!

kijk hier voor de onderzoek bewezen:

geen reclame op het forum.

Moderator

Dat zeg je uit ervaring of zomaar.
Advertentie
Advertentie

*

Offline lovely

• Michella Rulezzz..
  • 725
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 augustus 2013, 23:11 »
Hij is naar het front.
 :lol:
*

Prodo Mister

« Reactie #11 Gepost op: 08 augustus 2013, 17:11 »
Wat kom je hier lullen, ga naar Marokko, ze kletsen veel over Marokkanen waar ik het oneens over ben, maar soms hebben ze gelijk over die domme enkelen zoals jij. klein groepje die afwijk van de betere Marokkanen jij .
moet jij je niet aanmelden aan het front. wanneer ga je kan je pikken gaan zitten kijken wat je zo mooi vind.pijp ze ,neuk ze, eet ze. wij willen ze niet ok.ga je reclame ergen maken waar ze je onzin lusten.

wuahahahahahahauahauah  mooi gezegt ...
*

Prodo Mister

« Reactie #12 Gepost op: 08 augustus 2013, 17:14 »

Volgens mij ben je naar de Dierentuin geweest bij de Olifanten..Niks te doen heb ga je toch naar de Wallen ofsoo !
*

Offline sarco

• 4955
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 08 augustus 2013, 19:07 »
Odi Prodo mister,

Joe e kier mie dja, nanga a torie foe a olifant. Waaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii :lol:

Dit is echt een goede.

Ik denk niet, dat ze dikke boomstam zou aankunnen hoor.

Odi,
Sarco

*

Christa

« Reactie #14 Gepost op: 30 augustus 2013, 10:07 »
Je bent zwaar Marrokkaans,zwaar gefrustreerd,zwaar onzeker en je spreekt zwaar Marrokkaans NEDERLANDS.
Jullie mogen je slurf zelfs gebruiken om brand te blussen, who cares??????????????

Je bent jaloers op Surinaamse mannen en wordt erg onzeker als ze bij jou in de buurt komen.
Hier ben je op een forum dat meer door Surinamers wordt bezocht, dus verwacht niet van de verstandige  zwarte vrouw dat ze je zal helpen om haar Suri man te breken.

En ter jouwer info,zal de zwarte vrouw met een beetje verstand zich nooooooooit en te nimmer aan een marrokkaan geven.
Jullie zien in de zwarte vrouw niks anders dan een hoer en neukobject.

Wanneer zwarte mannen jullie vrouwen aanraken,is jullie eer geschonden en mag die zwarte man niet verder leven.Of doe jij niet aan eerwraak??

Mijn Suriman mag zelfs een penis van een halve centimeter hebben,dan nog ben ik bereid om met hem te trouwen en de rest van mijn dagen met hem te slijten.

Dus.....ROT OP alsjeblieft met je geblair(idiote reclame) over lange penis. Nogmaals.....who cares?????????????

En als je echt een surivrouw bent,heb je een psy nodig. Het leven bestaat niet alleen uit een grote-en lange Marrokkaanse penis.

Woww nu begrijp ik waar die peper voor staat.... Yu faya...   :great:

Chrisje