I have a dream!!!!!! | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

I have a dream!!!!!!

• 4 reactie(s)
  • 2591 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 2591 x bekeken
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
I have a dream!!!!!!
« Gepost op: 10 mei 2013, 20:39 »
Odi,

Ik loop al lange tijd met een wens/droom en deze film maakt mijn droom helemaal kompleet.
Ik zou met mijn partner naar een soulparty willen gaan tot de kleine uurtjes.

Na de party gaan we in zo'n oude houten huis slapen(zie video).
We hebben een bed(van ijzer,kan even niet op de juiste naam vallen) met veer en een witte dunne klamboe.
Beddegoed is ook wit.....we hebben een cd-speler die op batterij werkt voor onze kamermuziek(mooie lovesongs)

Dit moet ons het gevoel geven dat we ons in onze eigen wereld bevinden,het moet onze liefdesnest of -eiland voorstellen.
Voor de verlichting hebben we een petroleum lampje.

Hij heeft een Givenchy geur op en ik mn Amouage of misschien mn Prada.
Op zulke plekken is het 'savonds meestal een beetje fris en dat geeft ook een fris en lekker gevoel.

We duiken na de party onze wereldje of eiland in and make love  the whole night..........Ik wil dit graag,ja met jou.....

Beata :love:

Advertentie
Advertentie

*

Offline Loverboy

• 6529
    • Bekijk profiel
Re: I have a dream!!!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2013, 08:44 »
odi Beata,

Mooi,

de meeste mensen zien het al ..............hoe Romantisch het zal zijn met je geliefde op een plek wat zo betoverd is.
je vergeet al je zorgen, en de wereld is van jou.

wauw.............
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2013, 22:33 »
odi Beata,

Mooi,

de meeste mensen zien het al ..............hoe Romantisch het zal zijn met je geliefde op een plek wat zo betoverd is.
je vergeet al je zorgen, en de wereld is van jou.

wauw.............

:yes: :yes:

We moeten proberen het beste uit het leven te halen.Mijn wensen komen 9 van de 10 keer uit,dus ik hoop dat deze uitkomt.

*

Prodo misie

« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2013, 20:04 »
Odi,

Ik loop al lange tijd met een wens/droom en deze film maakt mijn droom helemaal kompleet.
Ik zou met mijn partner naar een soulparty willen gaan tot de kleine uurtjes.

Na de party gaan we in zo'n oude houten huis slapen(zie video).
We hebben een bed(van ijzer,kan even niet op de juiste naam vallen) met veer en een witte dunne klamboe.
Beddegoed is ook wit.....we hebben een cd-speler die op batterij werkt voor onze kamermuziek(mooie lovesongs)

Dit moet ons het gevoel geven dat we ons in onze eigen wereld bevinden,het moet onze liefdesnest of -eiland voorstellen.
Voor de verlichting hebben we een petroleum lampje.

Hij heeft een Givenchy geur op en ik mn Amouage of misschien mn Prada.
Op zulke plekken is het 'savonds meestal een beetje fris en dat geeft ook een fris en lekker gevoel.

We duiken na de party onze wereldje of eiland in and make love  the whole night..........Ik wil dit graag,ja met jou.....

Lady,

When we find someone who is brave, fun, intelligent and loving, we have to thank the universe:

Barbra Streisand - Woman In Love (Video)
*

Prodo misie

« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2013, 09:48 »
En als we de vlinders voelen luisteren we naar.........................

June Lodge & Prince Mohammed - Someone loves you honey
Advertentie
Advertentie