hoeveel keer kan je iemand waarvan je hou | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

hoeveel keer kan je iemand waarvan je hou

• 3 reactie(s)
  • 2309 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 2309 x bekeken
*

chellera

hoeveel keer kan je iemand waarvan je hou
« Gepost op: 13 januari 2009, 15:44 »
hoi,
ik zit al een paar dagen met een probleem. mijn vriend heeft laatst gezegd dat hij een paar maanden geleden heeft geslapen met een andere vrouw. hij gaf het was een mistake en kon het niet langer met dit geheim rondlopen. hij het aan me moest vertellen. natuurlijk voel ik me rot. moet ik gewoon door gaan of zien als een obstakel van de relatie.

hoe weet ik, dat hij niet meer in de oude gewoonte valt.

ik hou heel veel van hem.

Advertentie
Advertentie

*

Offline Roisjo

• 160
    • Bekijk profiel
Re: hoeveel keer kan je iemand waarvan je hou
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2009, 19:15 »

Hoi Chellera,

Dit is een moeilijk probleem omdat niet iedereen hetzelfde is en op dezelfde manier reageert.
Ik denk dat je sowieso de eerste dagen in een schock rondloopt van: hoe kon hij me dat aandoen,en begrijp ook dat je vertrouwen nu geschaadt is want dit verwacht je niet.
Je zegt van je vriend te houden en proef dat hij ook wel van je houdt anders was hij niet hiermee naar je toe gekomen.
Hij wil duidelijk als ik dat zo zie verder met jou maar voelde dat dit geheim tussen jullie in zou staan als hij niets zei.
Mijn advies is , ga bij jezelf te rade als je bereid bent om hem nog een kans te geven ,hem de kans te geven het vertrouwen dat geschaadt is weer op te bouwen.
Je krijgt in geen enkele relatie 100% de garantie dat fouten zich niet weer zullen voordoen,trouwens in het leven ook niet.
Het ligt helemaal aan jou als jij hem die kans wil geven.
Dit moet puur en alleen jou beslissing zijn.
Jij bent uiteindelijk  degene die met hem verder zult moeten als je besluit verder te gaan en jij alleen weet als je op deze basis verder kunt.
Just reach out in yourself and listen to what your heart says
*

kostenkoper

« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2009, 22:27 »
een vriend dat dat verteldt zou ik waarderen.
*

kostenkoper

« Reactie #3 Gepost op: 04 mei 2009, 18:04 »
welke man zou dat vertellen?tenzij hij van ze vriendin of vrouw af wil.