Hoe voorkom je dat je relatie in een sleur raakt? | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Hoe voorkom je dat je relatie in een sleur raakt?

• 24 reactie(s)
  • 10399 x bekeken
  • 24 reactie(s)
  • 10399 x bekeken
*

Offline soulsister11

• 4203
  • The purpose of life is a life of purpose.
    • Bekijk profiel
Hoe voorkom je dat je relatie in een sleur raakt?
« Gepost op: 04 juni 2011, 06:15 »
Een fijne groet allemaal,

Als de kids slapen of er niet zijn, moet je weleens wat extra’s doen in de tijd die je samen hebt, om te voorkomen dat je relatie in een sleur raakt. Wij doen dat op verschillende manieren, we proberen altijd wel creatief te zijn.

Zo heeft mijn vriend mij een keer, bij kaarslicht, helemaal bedekt met eten, plakje zalm, aarbeien, slagroom, chocoladesiroop enz. Hij begon dat vervolgens van mijn lichaam af te eten/likken. Op de achtergrond had hij een zwoel muziekje. Ik voelde mij echt heel speciaal.

Een manier hoe ik tijd voor hem maak is soms door naast heerlijk te koken, het eten ineens te serveren in een waanzinnig lingeriesetje. Lekker flesje wijn erbij en het hebben over van alles en nog wat. Daarna de lange avond op de porch onder de sterrenhemel afsluiten. :love:

Kortom, ik zou van jullie willen weten hoe jullie voorkomen dat je relatie in een sleur raakt.

Soulsister11

I’ve learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
Advertentie
Advertentie

*

natuur

Re: Hoe voorkom je dat je relatie in een sleur raakt?
« Reactie #1 Gepost op: 04 juni 2011, 23:20 »
Ik zou voorzichtig zijn armen houden en hem zachtjes in zijn oor fluisteren,

Mijn liefste, ik hou van jou .... nog steeds  :heart:
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2011, 21:31 »
Odi Soulsister11,

Heb op dit moment geen relatie, maar toen het wel zo was deed ik dingen zoals:

Als hij van zijn werk kwam hem op de gang beginnen uit te kleden en verleiden naar de badkamer, vervolgens lekker inzepen enz... :wink2:

Eten serveren in lingerie heb ik ook gedaan (alhoewel had zomaar was lingerie bleef niet langer dan 10 minuten aan)

Kleine dingen zoals een cadeautje onder zn kussen of een kus geven met een ring in je mond en op die manier in zijn mond leggen.

Ja een relatie hebben is 1, maar ervoor zorgen dat het geen sleur worden is 2, het is werken werken en  nog eens werken.

Er goed uit blijven zien is ook erg belangrijk, niet omdat je een man hebt kan je gaan verslonzen that's a big no no bij mij.

Gr,
Love-ly
It's a Love-ly thing
*

Offline soulsister11

• 4203
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2011, 20:43 »
Odi odi,

Ik waardeer jullie reacties Natuur en Love-ly! :great:

SS
*

Offline soulsister11

• 4203
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 september 2011, 03:56 »
Odi odi,

Om even op mijn eigen topic te reageren.

Je dochtertje na bijna drie jaar haar eigen slaapkamertje geven.
Voorkom je ook dat je relatie in een sleur raakt. :love:

SS
Advertentie
Advertentie

*

Offline Roisjo

• 160
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 27 september 2011, 16:48 »
HMMMMMMMMMMM,

Bij mij krijgen kindren al heel snel hun eigen kamer en wacht daar niet mee totdat ze 3 zijn.
Om te voorkomen dat je relatie in de sleur raakt ,moet je heel veel communiceren en doen.Communiceren over alledaagse dingen maar ook over fantasieen en  die eventueel uitleven.
Je zelfs goed blijven verzorgen, net zoals Love-ly zei: Niet omdat je die man al hebt kun je je laten verslonzen.
Zelfs mijn zonen van 13 en 12 zijn kritisch op wat mama aandoet en geregld krijg ik te horen: Ma, je bent geen oma hoor.Of ma, je ziet er goed uit/Ma, je hebt sexy aan
Dus als de kinderen zelfs daarop letten hoeveel te meer je partner.
Soms onverwachte dingen doen zoals sex hebben in de tuin onder de sterrenhemel als de kids slapen.
Of gewoon in het openbaar je handen om hem heen slaan en hem vertellen hoeveel je van hem houdt

*

Offline soulsister11

• 4203
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 27 september 2011, 21:49 »
"wacht daar niet mee totdat ze 3 zijn."

Odi odi Roisjo,

Bedankt voor je reactie.

Mijn dochtertje wordt over drie maanden 3 jaar. Ze heeft vanaf mijn zwangerschap erg veel meegemaakt.
Bij de bevalling is er veel misgegaan en is haar arme leventje niet over rozen gegaan. :no:
Ze kon geen vast voedsel verteren en heeft een melkallergie, daarom krijgt zij van mij nog steeds de borst.
Nu kan ze al 8 maanden tegen vast voedsel  en probeer ik de borst, tenminste die van de nacht af te bouwen.

Wij hadden ook niet het geluk dat er voor elk persoon in ons huis een kamer was, dus moest de kleine
bij ons slapen. Wat ik ook niet erg vond want het opstaan om steeds mijn kind te voeden vergde veel van mij.
Nu die we een andere woning hebben en mijn dochter en ik er beiden er wat op vooruit zijn gegaan, heb ik het
besluit genomen om haar kamertje die zij hier wel heeft op te knappen, zodat ze in haar eigen kamer kan slapen.
Net een paar weken later, slaapt zij zo goed door, tot soms wel 06.30 en daar ben ik reuze blij mee. :great:
Ze is erg trots op haar mooie kamertje en wil ook niet meer bij ons slapen. Waar haar vader erg blij mee is, omdat
hij heel erg graag een zusje of broertje voor haar wil maken. :mdr:

Als er ruimte voor was, kregen mijn kinderen vanaf hun geboorte gelijk hun kamertje. :yes:

Groetjes,
Soulsister11
*

Offline Roisjo

• 160
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 september 2011, 16:31 »
Odi ,odi SS

Waas niet als aanval bedoeld hoor.
Ook bij mij sliepen ze het 1e jaar naast mama en daarna in hun bedje.
Daarna kwam de eigen kamer
Woonde bij mijn ouders in dus  waren sowieso bij mij in de kamer maar bij hun vader was dat beetje anders, konden ze wel apart.Toen we apart woonden hadden ze dus samen een kamer.
Begrijp je helemaal meid, ook van mij vergde het uit bed gaan erg veel dus sliepen ze naast me .
Mijn jongste die weet wat pap is maar de oudste is van borstvoeding overgestapt naar brood en warm dus geen pap gehad.En  was heel lekker om met mijn kids te slapen hoor, sliepen in hun eigen kamer maar rond 5 uur smorgens kwam iedereen gezellig nog ff in mama's bed liggen.Blij dat het nu beter met je dochter gaat.
Sterkte
*

Offline soulsister11

• 4203
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 september 2011, 22:11 »
"Blij dat het nu beter met je dochter gaat."

Odi odi Roisjo,

Bedankt!

Mijn reactie was meer een uitleg, van ieder huis heeft zo zijn dingen waardoor een situatie kan ontstaan. 

Het gaat inderdaad stukken beter met die kleine, maar ze heeft nog een weg te gaan. Bewust typ ik in de vorige zin, lange weg niet, want dat wens ik absoluut niet voor haar. Ze is vrolijk en erg gelukkig en daar ben ik God dankbaar voor, de rest laat de Almachtige ook wel goed komen bij haar. Geduld, hoop en veel liefde, geduld, hoop en veel liefde. :yes:

Soulsister11
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 29 september 2011, 01:47 »
Een fijne groet allemaal,

Als de kids slapen of er niet zijn, moet je weleens wat extra’s doen in de tijd die je samen hebt, om te voorkomen dat je relatie in een sleur raakt. Wij doen dat op verschillende manieren, we proberen altijd wel creatief te zijn.

Zo heeft mijn vriend mij een keer, bij kaarslicht, helemaal bedekt met eten, plakje zalm, aarbeien, slagroom, chocoladesiroop enz. Hij begon dat vervolgens van mijn lichaam af te eten/likken. Op de achtergrond had hij een zwoel muziekje. Ik voelde mij echt heel speciaal.

Een manier hoe ik tijd voor hem maak is soms door naast heerlijk te koken, het eten ineens te serveren in een waanzinnig lingeriesetje. Lekker flesje wijn erbij en het hebben over van alles en nog wat. Daarna de lange avond op de porch onder de sterrenhemel afsluiten. :love:

Kortom, ik zou van jullie willen weten hoe jullie voorkomen dat je relatie in een sleur raakt.

Soulsister11

Hi Soulsister11,

Ik doe mijn petje af voor jullie vrouwen die samenwonen en toch nog genieten van die relatie. Ik verveel snel van mannen,dus samenwonen zal bij mij niet lukken.Ik heb 2 keer samengewoond,1e keer 2 jr en de tweede keer 7 jr.
Beide keren vond ik saai.

Ik heb 8 jr lang een aan/uit relatie gehad met een man van middelbare leeftijd.Van deze relatie heb ik ondanks de minder mooie momenten(hij loog veel en we hadden vaak ruzie) het meest genoten.Ik kan hem tot nu nog niet vergeten,hahaha!!!!!!

In een relatie moet je als vrouw vrij en  ondeugend(positief) zijn.Mijn ex zei altijd ,dat hij zich altijd afvroeg,wat hij bij mij zou aantreffen als hij langskwam.Hij hield van mijn billen en mijn ogen,dus daar maakte ik gretig gebruik van :mdr: :mdr:

Ik zorg er voor dat ik er netjes en verzorgd uitzie,ook al ben ik thuis.Ik ruik altijd lekker,ik was mijn haar elke week,in mijn huis hangt er altijd een romantisch sfeertje(muziek,kaarsen,licht).Ik heb mooie nagels,die lang zijn en netjes gelakt.En dit zijn allemaal dingen waar mijn ex van hield.

Dus met hem was het meestal feest en nooit 1 keer saai geweest.
Soms zijn het de eenvoudigste dingen die een man aantrekken en soms ook bij blijven.Jij als vrouw moet weten hoe dat te gebruiken.

Met deze zelfde ex,hadden we een keer besloten,toen we pas bij elkaar waren,een wandeling gaan maken.
We zouden elkaar in een park op loopafstand bij mij vandaan ontmoeten,dus besloot ik iets ondeugends uit te halen.Ik nam een sjaal mee en eenmaal in het park aangekomen,loog ik dat er iets in mijn broek zat,wat mij hinderde.

Ik vroeg hem die sjaal zodanig  vast te houden,zodat ik die broek kon uittrekken,want zogenaamd hield ik het niet meer vol hahaha!!!!.Wel hij geloofde niet wat hij zag,toen ik die langebroek uittrok.Dat moment is hem bijgebleven totdat we uit elkaar gingen.

En natuurlijk ging die wandeling richting zijn huis en zag ik mijn huis de volgende dag weer.
Dus gewoon ondeugend op een positieve manier en vrij zijn binnen jouw relatie.Probeer ook te voorkomen dat je heel erg dik wordt,want daar letten sommige mannen ook op.

Beata :love:
« Laatst bewerkt op: 29 september 2011, 01:49 door Beata »
Advertentie
Advertentie

*

Offline soulsister11

• 4203
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 29 september 2011, 15:06 »

"Ik verveel snel van mannen"

Odi odi Beata,

Ik heb daar ook last van hoor, maar ik praat veel met mijn ventje en ook met mijn winti's.
Soms zie ik dat hij baalt, maar wanneer ik mijn best doe om hem een fijne avond te geven,
zie ik aan hem dat hij het waardeert dat ik het voor hem doe. Soms ben ik geil en dan geniet hij extra
omdat hij het veel leuker vindt dat we beiden genieten. :party: :love:

Soulsister11
*

Offline soulsister11

• 4203
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 02 oktober 2011, 05:13 »
"In een relatie moet je als vrouw vrij en  ondeugend(positief) zijn.Mijn ex zei altijd ,dat hij zich altijd afvroeg,wat hij bij mij zou aantreffen als hij langskwam.Hij hield van mijn billen en mijn ogen,dus daar maakte ik gretig gebruik van mdr mdr

Ik zorg er voor dat ik er netjes en verzorgd uitzie,ook al ben ik thuis.Ik ruik altijd lekker,ik was mijn haar elke week,in mijn huis hangt er altijd een romantisch sfeertje(muziek,kaarsen,licht).Ik heb mooie nagels,die lang zijn en netjes gelakt.En dit zijn allemaal dingen waar mijn ex van hield.

Dus met hem was het meestal feest en nooit 1 keer saai geweest.
Soms zijn het de eenvoudigste dingen die een man aantrekken en soms ook bij blijven.Jij als vrouw moet weten hoe dat te gebruiken.

Met deze zelfde ex,hadden we een keer besloten,toen we pas bij elkaar waren,een wandeling gaan maken.
We zouden elkaar in een park op loopafstand bij mij vandaan ontmoeten,dus besloot ik iets ondeugends uit te halen.Ik nam een sjaal mee en eenmaal in het park aangekomen,loog ik dat er iets in mijn broek zat,wat mij hinderde.

Ik vroeg hem die sjaal zodanig  vast te houden,zodat ik die broek kon uittrekken,want zogenaamd hield ik het niet meer vol hahaha!!!!.Wel hij geloofde niet wat hij zag,toen ik die langebroek uittrok.Dat moment is hem bijgebleven totdat we uit elkaar gingen.

En natuurlijk ging die wandeling richting zijn huis en zag ik mijn huis de volgende dag weer.
Dus gewoon ondeugend op een positieve manier en vrij zijn binnen jouw relatie.Probeer ook te voorkomen dat je heel erg dik wordt,want daar letten sommige mannen ook op."

Beata love

Odi Beata,

Nou, je zorgt zeker dat het niet saai wordt in een relatie.  :party: :love:

Ik heb geen gelakte lange nagels omdat ik zo vaak in de keuken sta en met mijn handen
dingen pers, kneed en maak. Zie het erg graag bij een vrouw, zo mooi.

Ook doe ik aan magnetiseren en masseren waardoor het voor mij erg lastig is om lange nagels te hebben.
Voor een leuke avond :heart: of een feestje zal ik het wel doen, maar haal het erg snel weer weg.

Soulsister11
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 03 oktober 2011, 21:56 »
Odi,

Een relatie die in een sleur veranderd is best wel jammer.. hoe komt het ? is hij/zij niet meer aantrekkelijk? neem je het allemaal vanzelfsprekend? ik hoor vaak van kennissen dat hun vrouwtje vroeger spang was iedereen wou haar hebben, maar na een huwelijk en 2 kinderen verder heeft ze geen maatje 36 meer en ziet ze er onverzorgd uit...
Mijn vraag is waarom??????
Hoe dan ook.. relatie of niet love-ly doet NIET mee aan die ongein.

Verzorgen staat bij mij op nummero uno :yes:

Hoe voorkom je dat je relatie in een sleur raakt? hou het spannend en dan niet alleen op sexgebied.
Verzorg jezelf goed, verader zo nu en dan van uiterlijk en style .. laat hem naar je verlangen :wink2:
Verander van standjes, doe eens gek, ga los enz...

Lange voorspel of rollenspel.. ojeee love-ly is on the roll, this is the wine speaking :wink2:
hahah neen kortom hoe het spannend en gezellig, en niet zo strikt man /vrouw zien maar je maatje je soulmate your bestfriend  :wink2:

Love-ly

*

Offline soulsister11

• 4203
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 24 oktober 2011, 06:05 »
Odi,

Een relatie die in een sleur veranderd is best wel jammer.. hoe komt het ? is hij/zij niet meer aantrekkelijk? neem je het allemaal vanzelfsprekend? ik hoor vaak van kennissen dat hun vrouwtje vroeger spang was iedereen wou haar hebben, maar na een huwelijk en 2 kinderen verder heeft ze geen maatje 36 meer en ziet ze er onverzorgd uit...
Mijn vraag is waarom??????
Hoe dan ook.. relatie of niet love-ly doet NIET mee aan die ongein.

Verzorgen staat bij mij op nummero uno :yes:

Hoe voorkom je dat je relatie in een sleur raakt? hou het spannend en dan niet alleen op sexgebied.
Verzorg jezelf goed, verader zo nu en dan van uiterlijk en style .. laat hem naar je verlangen :wink2:
Verander van standjes, doe eens gek, ga los enz...

Lange voorspel of rollenspel.. ojeee love-ly is on the roll, this is the wine speaking :wink2:
hahah neen kortom hoe het spannend en gezellig, en niet zo strikt man /vrouw zien maar je maatje je soulmate your bestfriend  :wink2:

Love-ly

@ Love-ly,

Wauw, je nieuwe vlam zal zeker voor de rest van zijn leven naar je verlangen, als ik dit alles zo lees.

Soulsister11
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 24 oktober 2011, 12:26 »
Odi Soulsister11,

We zullen het zien, mijn ex kan me in iedergeval niet vergeten :oops:

Love-ly