Hoe kan je zien DAT een man gekroit is door een vrouw | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Hoe kan je zien DAT een man gekroit is door een vrouw

• 2 reactie(s)
  • 2461 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 2461 x bekeken
*

Offline Ago

• *
  • 1
    • Bekijk profiel
Hoe kan je zien DAT een man gekroit is door een vrouw
« Gepost op: 27 november 2016, 13:55 »
Ik heb een Vriend die zijn vrouw heeft. Toen hij me zag de eerste keer was het voor hem met1 van wow dit is me vrouw, ik had DAT gevoel nog niet. De relatie tussen hij en ik ging zo moeilijk in t begin ik hoorde Alleen slechte dingen over hem en DAT zijn vrouw hem heeft gekroit, maar inmiddels Ben ik smoer verlief geworden. We gaan vaak uit elkaar en Al's DAT so is miss ik hem heel erg en ook krijg ik een droevig gevoel DAT ik hem niet moet laten want ik Ben de vrouw van hem en ik moet hem eruit halen. Maar vaak zit ik te denken VN waar uit moet ik hem halen, ik weet t niet. Die vrouw maakt zich niet druk met die man, hij was verhuist naar me en nooit heeft die vrouw gebeld om te kijken waar der man is. Fie man is een navond na een droom opgestaan en weg gereden tegen over twalf maar hij ging naar die vrouw maar hij zei me iets anders. Al's die man bij die vrouw is slaapt hij niet hij kan niet slapen, hij kan bv vertellen over for vroew hoe ze gemeen doet en slecht manieren heeft maar wel in adjers torie. Al's je hem gaat zeggen DAT die vrouw hem iets heeft aan gedaan wordt hij zo velll Dan komt er weer ruzie tussen hij en ik en Al's t weer niet goed gaat thuis komt hij weer bij me. Hij zei gister navond bv tegen me DAT liefde Dom's je leven kan vernietigen en DAT je achter uit kan gaan. Hij vindt ook DAT een vrouw je geluk kan betalen, maar ik zeg DAT t niet met een vrouw die je leven kapot maakt en die je geen liefde heeft. Zijn mensen hebben me allang vertelde DAT die vrouw hem heeft gekroit en dingen in zijn eten heeft gezet hij EET niet bij Andere mensen . Alleen wat die vrouw en die kinderen doen of komen is goed van anderen is echt four. Hij heeft al zoveel Andere vrouwrn gehad maar zei Alleen blijft en juist doet ze wat ze wil met hem. Ik hou van hem en hem t gevoel DAT ik hem moet helpen, ik Baal soms echt want nu is hij erg achter uit gegaan hij heeft geen geld en DAT is dank zei die vrouw die nooit in zijn huizrn Wilde wonen. Kan een gekroide man tog nog een Andere vrouw hebben buiten?

Advertentie
Advertentie

*

pompi

Re: Hoe kan je zien DAT een man gekroit is door een vrouw
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2016, 11:44 »
Ai mi gaddo. Maar schat waarom zou je een afgelikte boterham willen hebben? Stel dat die man idd gekrooit is he, dan bevuil je ook je skin toch? Elke vrouw kan een degelijke man krijgen.  Mi tege sma sa e tja kroi kon.echt. maar als iemand kroi krijgt dan is hij mede verantwoordelijk.wil zeggen a skin no set boen zowel binnen als buiten.met mijn neefje deze ellende meegemaakt.welll, mevrouwtje heeft t geweten.was niet zonder slag of stoot. Maar telek tide a sma e sen takroe kon gi a boi. Maar hij is schoon nu na proces van JAREN. De rekening wat mevrouwtje gaat betalen zal een zware worden.is mijn ervaring geweest.wens je sterkte en vooral WIJSHEID!
odi Pompi
*

Bjorn

Re: Hoe kan je zien DAT een man gekroit is door een vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2018, 06:04 »
wanneer die vrouw hem als een hond behandeld en hij toch poeslief blijft.