Hoe kan hy me dit aandoen !!! | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Hoe kan hy me dit aandoen !!!

• 5 reactie(s)
  • 2500 x bekeken
  • 5 reactie(s)
  • 2500 x bekeken
*

Chrisje

Hoe kan hy me dit aandoen !!!
« Gepost op: 24 april 2012, 15:53 »
Wie dit ook mag lezen,help my a.u.b met een oplossing. Dit is een zeer pijnlijke zaak en ik weet niet wat ik moet doen!!!
Ik heb al 2-3 dagen zitten huilen om deze shit en zit momenteel nog steeds te huilen... Reden waarom?
Ik ben recentelijk erachter gekomen dat m'n vriend andere vrouwen zit te chanten via z'n facebook profiel en kortom, te vragen om sex !!!
Ik ben zo verschrikkelijk gebroken en zit zo te beven, terwijl ik dit invoer;de tranen rollen maar over m'n gezicht en vormen letterlijk plasjes...
Ik weet niet wat ik moet doen,omdat ik op een onrechte manier hierachter ben gekomen ; ooit eens is m'n vriend via myn computer op z'n facebook profiel geweest en heeft z'n sessie niet goed afgesloten,zodat een ander (ik dus) makkelijk in z'n account kan treden... Ik meende niet om te gaan zeuren in z'n zaken,maar iets leek niet te kloppen... Ik ging naar z'n berichten en zag daar o.a conversaties die hy heeft gehad met een medestudente van AdeK,waarby hy alshetware haar ging vragen of ze samen ergens konden gaan waar ze alleen konden zijn en hoe hij de liefde met haar wilt bedrijven... Wat my ook zo een pijn doet is dat hij haar duidelijk maakte dat hij haar graag als schatje wilt en een heleboel bullshit erbij....
Zij is nieteens de enige met wie hij zulke praatjes heeft gevoerd... :frown:
Het doet my verschrikkelijk veel pijn ,omdat ik zoveel van mezelf aan deze man heb gegeven... Hij is namelijk m'n eerste geweest ....
Alles dat ik voor hem heb gedaan !!!!
We wonen niet samen..Ik ben nog bij m'n ouders,maar het is alom bekend dat hy m'n vriend is !!!
Ik zie nogsteeds niet in waaropm hij zoiets kan doen  & ik kan niets zeggen ,omdat het niet m'n plaats is geweest om z'n berichten te lezen... Alles borrelt zo in me en enige wat ik kan doen is af reageren op mensen om me heen en dat is duidelijk niet gepast!!!
M'n hart bloedt,zodanig...We hadden zelfs trouwplannen,maar als hy nu al zo is...,what about later dan... want als een van die dames ooit zou zeggen: " ja,ik wil dat je me naait" dan zal hy zeker gaan !!!! :grrrrrr:....
M'n heel gezicht is opgezet van 't huilen.. Dit is zoo fucking frustrerend... Waarom de fuck moet hy sex  buiten gaan zoeken !!!!!!!!!!!!!!
Alles was geweldig voor ik hierachet kwam... Hy kon by me eten,slapen.. Als hy ziek was zou ik voor hem zorgen en heleboel dingen voor hem klaar maken.... Koop kleren voor hem..,probeer te helpen,hoe ik maar kan en dan doet hy dit !!!! Ik had nooit deze shit van hem verwacht... , omdat hy nooit zo zou overkomen...NOOIT !!!!!
Zoveel berichten waar hij random vrouwen,collega's,medestudenten zit te chanten...,vragen als ze ergens prive met hem willen gaan.. de zgn.downlow sani :angryfire:.... Ik weet echt niet wat ik moet doen.. Ik heb niemand met wie ik dit kan bespreken en voel me zo FuCKING alleen !!!!... Ik ben zo goed geweest tegen hem.... Betekent het niets meer voor een man om de eerste te zijn bij een vrouw en te weten dat wat er ook mag gebeuren je altijd by haar terecht bent en dat ze voor je kan en gaat zorgen... Betekent dat niets meer !!!!.... Ik voel me zo gebruikt..
kan iemand me a.u.b helpen met een oplossing... Wat moet ik doen ???!!!
Confronteren,alhoewel ik verkeerd ben geweest of afwachten tot het echt gaat escaleren...!!???!!!

Advertentie
Advertentie

*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
Re: Hoe kan hy me dit aandoen !!!
« Reactie #1 Gepost op: 24 april 2012, 16:00 »
Odi Chrisje,

Ik ben geen expert, maar praat met je vriend en vraag waarom hij dit soort dingen doen.
Het kan namelijk van alles zijn.. aandacht te kort, niet genoeg sex.. noem maar op.
Jij kent je vriend het best dus praat met hem .. koel eerst af.. zet alles op een rijtje en ga met hem praten.
Geef niet zomaar op.. alles heeft een reden.

Sterkte,

Love-ly
It's a Love-ly thing
*

Chrisje

« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2012, 16:52 »
Odi Chrisje,

Ik ben geen expert, maar praat met je vriend en vraag waarom hij dit soort dingen doen.
Het kan namelijk van alles zijn.. aandacht te kort, niet genoeg sex.. noem maar op.
Jij kent je vriend het best dus praat met hem .. koel eerst af.. zet alles op een rijtje en ga met hem praten.
Geef niet zomaar op.. alles heeft een reden.

Sterkte,

Love-ly
[/quote
Hy komt zo naar me toe...Ik heb met hem gesproken op de telefoon , maar heb hem niets gezegd over het lezen van de chats die hy heeft gevoerd... Ik kan hem toch niet zeggen dat ik zo "diekend" ben geweest .. Het was niet m'n plaats.... Dat is wat dit zo moeilijk maakt,om met hem te praten....
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 april 2012, 17:59 »
Odi Chrisje,

Je moest die berichten gewoon zien op zijn computer, hij heeft niet goed afgesloten.. je moest dit kennelijk weten.
hoe dan ook .. iedereen maakt fouten, als jullie echt van elkaar houden probeer er dan samen uit te komen en na te gaan waar dit vandaan komt.
Ook in de liefde is het vallen en opstaan en er aan werken.

Sterkte,

Love-ly

*

Chrisje

« Reactie #4 Gepost op: 24 april 2012, 20:21 »
Odi Chrisje,

Je moest die berichten gewoon zien op zijn computer, hij heeft niet goed afgesloten.. je moest dit kennelijk weten.
hoe dan ook .. iedereen maakt fouten, als jullie echt van elkaar houden probeer er dan samen uit te komen en na te gaan waar dit vandaan komt.
Ook in de liefde is het vallen en opstaan en er aan werken.

Sterkte,

Love-ly

Hartelijk dank,lovely
van al de toeschouwers heb jij alleen hulp aangeboden en het heeft gewerkt..
Ik kom namelijk net van een zeer lange conversatie met m'n vriend , omtrend hetgeen zich heeft voor gedaan en hij heeft zich diep verontschuldigd ervoor; zeggende dat het grappen zijn die hij maakt met z'n collega's.. Alhoewel ik nog een beetje sceptisch ben erover,heb ik hem toch vergeven... Zoals je zelf zegt : Iedereen maakt fouten... en ik heb hem deze fout vergeven.

Hij belooft het nooit meer te doen en neemt mijn gevoelens in acht,waar ik heel dankbaar voor ben. Ik heb hem ondermeer duidelijk gemaakt dat ik bewust ben van de liefde die ik te bieden heb en als ik erachter moch komen dat hij ontrouw is geweest ,maak ik het uit met hem... Hoe pijnlijk het ook mag zijn voor m'n hart,pijnlijker is het voor mij , wanneer ik mezelf  volledig ,zonder grenzen aan je geef en je die gevoelens met een ander deelt... Ik ben pas 24 en misschien is dat ouderwets , maar het zijn de principes die naar mijn mening een relatie waarde geven en het apart zetten van de "downlow" fasie die hedendaagse koppels handhaven... Dus mijn motto is : "You cheat, your're gone "  :warn:ondanks de pijn die volgt.... Nogmaals ,ik ben dankbaar voor het voorstellen dat ik het hem zeg,anders had ik het niet gadaan... Blij dat er nog mensen zijn als jezelf  :yes:..... Thanks :smile:

Advertentie
Advertentie

*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 april 2012, 20:28 »
Odi Chrisje,

Youre welcome...