Hoe je een man kan verliezen als jij de relatie 'serieuzer' wil maken | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Hoe je een man kan verliezen als jij de relatie 'serieuzer' wil maken

• 4 reactie(s)
  • 5128 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 5128 x bekeken
Wanneer je echt verliefd bent op iemand, echte liefde, maak je soms foutjes. Kleine foutjes waardoor je plots voelt dat de andere persoon minder of niet tot je aangetrokken is. En dan denk je "ik was toch lief? Ik heb er toch alles voor gedaan?"Als je al in een relatie zit, en je voelt dat je partner iets meer afstand neemt. Iets minder op je berichten antwoordt, minder met je wil afspreken, of gewoon minder liefde geeft en toont...wat ga je dan doen? Zelf harder je best doen waarschijnlijk...

Mannen kunnen raar doen. Plots niets meer van zich laten horen of op een andere manier afstand nemen. Hoe komt dat?

Vele vrouwen gaan, zonder het te weten, mannen afschrikken. En wanneer je een man bindingsangst geeft, dan blijft hij niet lang meer in de buurt.

hoe ga jij met een man om , stel jezelf bepaalde vragen.

wat gaat er echt om in het hoofd van een man? Hoe werkt aantrekkingskracht voor hem?
Hoe je een man kan verliezen als jij de relatie 'serieuzer' wil maken
Welke fouten sommige vrouwen maken, waardoor de man angst krijgt
Waarom sommige mannen "emotioneel niet beschikbaar" lijken

een man wilt vertroeteld en zacht behandeld worden, lief en romantisch.
ken zijn zwakke punten. waar houd hij van.
ken hem en win zijn hart en hij zal altijd van jou zijn anders gaat hij met een ander vandoor die toch liever voor hem is en waar hij het leuker gezelliger en beter kan hebben.

:star:

Advertentie
Advertentie

*

Offline blacksugard

• 487
  • Zijn licht niet onder de korenmaat zetten
    • Bekijk profiel
Re: Hoe je een man kan verliezen als jij de relatie 'serieuzer' wil maken
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2014, 14:56 »
Om een relatie in stand te houden is communicatie belangrijk tussen beide partijen.Ik maak in deze geen verschil of het om man/vrouw- vrouw /vrouw of man/man gaat. Voor mij zijn ze partners van elkaar als ze ervoor kiezen.
We blijven twee verschillende individuen in een relatie met goede en minder goede eigenschappen. De perfecte partner
bestaat (bijna) niet omdat we allemaal onze momenten kennen die net niet goed uitpakt bij de ander.

Een relatie moet je voeden en niets als van zelfsprekend nemen anders kan het saai worden en de ander die krijgt interesse in anderen. Vandaag aan de dag vechten weinig voor een relatie om het in stand te houden. Bij de ander is het gras (soms) groener totdat je merkt dat het niet zo is.

Soms kom je iemand inderdaad tegen waarvan je denkt/voelt zij is het of hij is het maar na een tijdje blijkt dat niet zo te zijn en dan hoeft het niet te zijn dat je stomme dingen hebt gedaan maar gewoon de chemie is gewoon niet (meer) aanwezig om het een lang leven te geven. Je vervolgt dan hopelijk je weg zonder de ander enige blijvende schade op te leveren.

Een relatie blijft uniek en blijf te allen tijde communiceren en onthoud dat het bij de volgende soms erger kan zijn/worden. Probeer naast de roze wolkjes ook in het begin de grijze wolkjes ook te herkennen want soms zijn ze al vanaf het begin aanwezig maar wij willen het niet zien en denken soms ooohw die drijven wel weg (degenen veranderd wel als ik hem/haar help)...No NO, degene moet zichzelf eerst helpen en dan volgt de rest.

Lobi,

BSD
Doe wel en zie niet om bika tangi fu bung na kodja

pasensi na wan bita bon, ma en froktu switi fu nyan
*

Offline Loverboy

• 6504
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 mei 2014, 09:18 »
Om een relatie in stand te houden is communicatie belangrijk tussen beide partijen.Ik maak in deze geen verschil of het om man/vrouw- vrouw /vrouw of man/man gaat. Voor mij zijn ze partners van elkaar als ze ervoor kiezen.
We blijven twee verschillende individuen in een relatie met goede en minder goede eigenschappen. De perfecte partner
bestaat (bijna) niet omdat we allemaal onze momenten kennen die net niet goed uitpakt bij de ander.

Een relatie moet je voeden en niets als van zelfsprekend nemen anders kan het saai worden en de ander die krijgt interesse in anderen. Vandaag aan de dag vechten weinig voor een relatie om het in stand te houden. Bij de ander is het gras (soms) groener totdat je merkt dat het niet zo is.

Soms kom je iemand inderdaad tegen waarvan je denkt/voelt zij is het of hij is het maar na een tijdje blijkt dat niet zo te zijn en dan hoeft het niet te zijn dat je stomme dingen hebt gedaan maar gewoon de chemie is gewoon niet (meer) aanwezig om het een lang leven te geven. Je vervolgt dan hopelijk je weg zonder de ander enige blijvende schade op te leveren.

Een relatie blijft uniek en blijf te allen tijde communiceren en onthoud dat het bij de volgende soms erger kan zijn/worden. Probeer naast de roze wolkjes ook in het begin de grijze wolkjes ook te herkennen want soms zijn ze al vanaf het begin aanwezig maar wij willen het niet zien en denken soms ooohw die drijven wel weg (degenen veranderd wel als ik hem/haar help)...No NO, degene moet zichzelf eerst helpen en dan volgt de rest.

Lobi,

BSD

Odi, zo is het.

klopt als een bus, respect, elkaar vrijheid gunnen,,,,,vertrouwen,,,,,,,,,,,,,,
want mi dati,,,,1 ding hou ik van,me vrijheid...........kom niet op me hoofd zitten, althans probeer het niet om me baas te spelen want hoemeer je gas geeft des te meer ik gas terug ga geven dan gaat het nooit gaan. is het niet zo dan................ :lol:

dan ga ik even een pak sigaretten kopen en weg is Loverboy  :go:

terwijl als je me liefde geeft............respect.............krijg je alles duizend maal lekkerder terug............. :heart:
hat's why they call me LOVERBOY

:love:

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
*

Offline Tanta

• 400
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2015, 08:25 »

Lobi,

BSD

odi

zo is het,  :great:
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2015, 21:03 »
Odi,

Ik ben het zeker eens, als aanvulling, heb  respect voor jezelf en elkaar en daar schort het vaak aan. Als je jezelf respecteert als vrouw en als man dan weet je wie je bent. Velen van welke leeftijd dan ook weten niet wie ze zijn en leiden een leven die destructief is, kori wan uma noso wan man taki, yu eigi yeye je kori. Efu yu ne libi krin nanga libisma leki yu srefi yu egi yeye o mandi yu.

Ten tweede iets wat mij erg stoort aan vele Surinaamse mannen. Zodra het over vrouwen of liefde gaat beginnen te roepen dat ze niet op je hoofd moet staan. Dat na wan katibo sani, efu yu de wan kakan man sa sabi yu srefi yu naf frede tak wan uma o kon knap tap yu ede, bika yu sabi yu srefi. Zo ben ik nooit bang dat een man de baas over mij komt spelen want ik weet wat voor mannen ik kies en ik ken mezelf dus die man kan proberen wat hij wilt a no luk na soso laf mo lafu en. Lobi a no abra suma na basi, lobi na respeki, pasensi, doorzettingsvermogen, investeren,betrokkenheid en zo kan ik nog verder gaan.......> Het eerste wat vele jonge mannen hebben na katibo van hun granma of ma hebben gehoord is no mek wan uma kon sdon tap yu ede. ma no wan sma ler den uma tak no mek no wan man pre yu basi. We voeden onze kinderen op met angst voor het ander geslacht> En dat brengt het wantrouwen in relaties. Een sterke man hoeft zichzelf niet te bewijzen omdat hij goed in zijn vel zit en weet wie hij is.  een sterke man voelt zich niet geintimideerd door een vrouw omdat hij zichzelf kent!!!!!!! Vele Surinaamse mannen willen bediend worden en de baas spelen over vrouwen terwijl ze uit een vrouw komen, LOBI NO AB BASI, LOBI NA GEVEN EN ONTVANGEN
Advertentie
Advertentie