Gevoelens voor mijn ex vriend | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Gevoelens voor mijn ex vriend

• 3 reactie(s)
  • 2881 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 2881 x bekeken
*

Offline angel girl

• *
  • 8
  • life is what you make it.
    • Bekijk profiel
Gevoelens voor mijn ex vriend
« Gepost op: 07 november 2014, 15:50 »
Hallo lieve mensen. Het is nu 2 jaren dat ik geen relatie  meer met mijn ex vriend hebt. Hij en ik hebben 4 jaren samen gewoond. Ik hield vreselijk veel van hem. We hebben niet altijd leuke momenten in ons relatie gehad. We hadden ons ups en downs.  We hebben veel voor elkaar betekend. En hij hield ontzettend veel van mij. Nu zijn wij niet meer met elkaar. Hij heeft nu een nieuwe relatie, die dame is nu zwanger van hem. Maar desondanks blijven wij in elkaars leven. We hebben regelmatig contact. Geen sexrelatie ofzo, maar we zijn net 2 vrienden nu. ik respecteer zijn nieuwe relatie. En zo hij ook van mij. Maar we kunnen elkaar gewoon niet voor goed loslaten. Ik voel me nog steeds zo beschermend over hem. En hij het zelfde als het om mij gaat. Ik vind dit gevoel zo raar. Ik.  Wil geen realtie meer. Ik voel mij ook niet meer sexueel aangetrokken tot hem. Maar er is een soort gevoel voor hem. Dat gewoon niet  weg kan gaan. en zo ook bij hem. Wat is dit gevoel???? Dit is niet normaal! Wie weet mischien raad? Groetjs.

Advertentie
Advertentie

*

Offline mamsy

• *
  • 15
    • Bekijk profiel
Re: Gevoelens voor mijn ex vriend
« Reactie #1 Gepost op: 07 november 2014, 16:13 »

Darling, darling dit is het mooiste wat er kan bestaan geniet ervan. jullie waren niet bestemd voor een samen leving maar om als border door het het leven te gaan love it omhels het en wees gelukkig.
*

chelle2509

« Reactie #2 Gepost op: 07 november 2014, 16:35 »
Probeer ik ook te doen, maar soms is het wel lastig zo.  :arf:
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2015, 07:58 »
Koester wat je had in de tijd en ruimte waarin het mogelijk was (het verleden). Je kunt gerust van iemand houden zonder dat het betekent dat je met die persoon moet zijn. Dat de relatie niet heeft gewerkt zegt niets over hem of jou als persoon.

Geniet van het leven. Kijk vooruit, niet achteruit, straks mis je nog de mooie dingen die het leven je wil bieden.