Een relatie dat op de punt is te valen. | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Een relatie dat op de punt is te valen.

• 0 reactie(s)
  • 1181 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 1181 x bekeken
*

chelle2509

Een relatie dat op de punt is te valen.
« Gepost op: 19 juni 2012, 19:06 »
Myn vriend en ik zyn net 2 vyanden. we kunnen t niet meer met elkaar vinden. we wonen wel nog samen,maar t klikt niet meer tussn ons. ik voel me niet meer happy! elke dag is er ruzie tussen ons. hy voelt niet meer voor my. we zyn beiden de veroorzaker geweest waardoor t nu zo is geworden tussen ons. ik hou nog steeds van hem, maar diep in myn hart weet ik dat het nooit meer goed komt tussen ons. ik wil hem verlaten en heb ik ook al een paar keren gedaan,maar ieder keer kryg ik medelyden met hem en kryg ik die gemis gevoel waar door ik weer terug by hem gaat. hy heeft me heel veel pyn gedaan. er is geen vertouwen meer,want die heeft hy verpest door uittelopen met een ander dame en nog erby in ons huis waar we wonen!! hy wil dat ik hem moet vertrouwen en wordt dan kwaad waneer ik zyn mobiel  controleert. hy heeft meerdere dingens gedaan. maar ik wil t gewoon niet daar over hebben,want ik wordt zo kwaad als ik eraan denkt   :angryfire: :het leven is niet meer als voor heen. ik voel me unhappy. wat te doen???? :neutral: :neutral:

Advertentie
Advertentie