Dating Tips Voor Vrouwen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dating Tips Voor Vrouwen

• 4 reactie(s)
  • 2403 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 2403 x bekeken
*

Offline Avanaisa

• 505
  • Me taki ala sma wan switi odi!
    • Bekijk profiel
Dating Tips Voor Vrouwen
« Gepost op: 16 oktober 2013, 12:27 »
Odi odi allemaal,

We hebben allemaal wel eens gedate, of misschien gebeurd dat nog in de toekomst.

Vrouwen praten over daten met hun vriendinnen(wisselen tips uit), maar wie kan ons betere tips geven dan een man??

Op Youtube zag ik dit filmpje en ik zal met eerlijkheid zeggen dat de tips die deze man geeft echt kloppen :oops:

Ik wil deze tips en video met jullie delen. Meer tips zijn welkom!! Ik zal er zel ook een paar plaatsen.

Groetjes,

Avanaisa :smile:

Wanneer wilt een man meer dan sex!?

RICO  L' AMOR -  All About The Sex

Advertentie
Advertentie

*

Half Human Half Amazing

Re: Dating Tips Voor Vrouwen
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2013, 13:11 »
Meer dan sex... wanneer de vrouw zich een beetje terug trek tijdens de klik.. zonder het aan te geven dat ze voorzichtig is en niet te snel wilt moven.. het mysterieuze dat maakt een man nieuwsgierig naar de zoektocht en competitive tegelijk.. sinds de prehistorische tijd zit het in onze aard om te overwinnen, domineren (in de goede zin) overmeesteren.. zo van "why is she pullin back.. i gotta win this! got to make sure she's locked on target (me!)"
Thats the only way mentally strongminded men want more, want de weakminded mannen sluiten zich na poes net gezien te hebben al op in een vrouw's gevangenis, dat i sa reke dat a meid kroi ing lolll
EVERY MAN KNOWS THIS! hoor t niet eens te verklappen, t maakt het allemaal makkelijker voor een vrouw loll

P.S Too hard2Get aanhouden is ook een turn-off for the most men.. its about playing with the momentum, knowing when to bait, isolate, bait, isolate then lock up..!
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 december 2013, 20:26 »
It's a Love-ly thing
*

MichealR

« Reactie #3 Gepost op: 07 december 2013, 10:35 »
Wat vinden jullie van datingsites voor het vinden van relatie?
Er zijn er een hoop: http://www.datingmondo.com/overzicht/
« Reactie #4 Gepost op: 07 december 2013, 16:02 »
Odi cc

Ik vind de app voor je smartphone genaamd tinder geniaal. Het is wel een ordinaire vlees keuring ondat het puur eerst om de looks gaat. Maar dat denk ik over elke dating site. Maar wat deze app top maakt. Is dat je mensen uit je regio kan kiezen. Heel snel kan sorteren. Als ke iemand liked en die persoon liked jouw ook dan heb je een match en kan je een gesprek aangaan. Vandaar bepaal je zelf waar het gaat.

Eagle Eye
Soso Lobie,

Eagle Eye
Advertentie
Advertentie