bloed uit zijn penis | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

bloed uit zijn penis

• 54 reactie(s)
  • 33135 x bekeken
  • 54 reactie(s)
  • 33135 x bekeken
*

Offline meljo

• 2062
  • Be the change you want to see in the world
    • Bekijk profiel
Re: bloed uit zijn penis
« Reactie #45 Gepost op: 10 september 2010, 16:09 »
odi odi,

mijn taak als vrouw is Boya plagen  :lol:

Meljoooooooo
Advertentie
Advertentie

*

Boya

« Reactie #46 Gepost op: 10 september 2010, 16:14 »
hmmm Meljo....

Plagen klinkt sexy ? :lol:

*

Offline meljo

• 2062
  • Be the change you want to see in the world
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 10 september 2010, 16:22 »

hmmmmmmmm  :scyth:

*

Boya

« Reactie #48 Gepost op: 10 september 2010, 16:24 »
 :lol: Meljo...plagen en Latex hoort in een andere topic thuis !  :lol:
*

Offline Beata

• 3723
  • Je kan de rivier niet duwen
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 10 september 2010, 18:26 »
Odi clarence,Geen kenner en Loverboy,

Willen jullie niet alledrie met me trouwen gudu's?
Ik ben het zo eens met jullie,dat ik aan niks anders kan denken dan maar met jullie trouwen.

Een man mag van me verwachten dat ik achter hem loop,maar hij krijgt nieteens de kans om twee keer achterom te kijken of ik hem nog volg.
Binnen de kortste keren zal hij zijn weg alleen vervolgen.

We gaan iedere dag samen de deur uit om te gaan werken,ik kook voor je,ik strijk voor je,ik maak schoon terwijl jij zit klagen hoe druk je dag was en hoe moe je bent,ik draag je kinderen 9 mnd voor je,etc etc.

En naast dit alles,hoe moe ik ook ben,wordt je boos als ik je 'snachts niet verwen(sex).
Verdien ik dan geen respect?Verdien ik het dan niet om naast je te lopen?

Is mijn taak dan allen onderdanig zijn aan mijn man?

No man cheri!

Ik ben het niet met je eens hoor Boya.Gelukkig denken mijn broers er anders over.

Als je jezelf een keizer voelt,laat je vrouw de keizerin zijn.
Advertentie
Advertentie

*

Boya

« Reactie #50 Gepost op: 10 september 2010, 19:29 »
Hahha Beata mi gudu,

:lol: Zelfs een keizerin kent haar plaats in bijzijn van de keizer  :lol:

Ik plaag je hoor :great:

Nogmaals het gaat er niet om dat een vrouw slaaf moet zijn voor dr man, dat is het helemaal niet poppetje.
Een man is gentle voor zijn vrouw en daarvoor doet zijn vrouw een paar stappen achter.

:love:
*

kleinhindoestaantje

« Reactie #51 Gepost op: 05 juni 2011, 14:06 »
uhm ik lees dit zo. nou geloof ik zelf heel sterk in winti. maar ik zoek ook eerst de logisch verklaarbare dingen. soms (dus ik zeg niet in alle gevallen) hoeven we niet gelijk aan die kant te zoeken. kijk die kill die bloed bleef spuiten....tjah. daar is idd maar 1 ding van te zeggen. maar let goed op. mijn mop heeft ...ik ben die naam ff kwijt....maar hij heeft die balletjes onder zijn huid laten plaatsen op de stam van zijn penis 1 aan elke kant. als wij oraal seks hebben dus ik bij hem komt er ook bloed vrij maar bij mij....omdat t zo schuurt maar ik niet door heb krijg ik 2 wondjes in me mond. plus daarnaast is mijn tandvlees ook heeel gevoelig. dus net als wanneer je je tanden poetst en je tandvlees is gevoelig gutst er ook bloed vrij. en tijdens seks.....jah wij vrouwen kunnen in 1keer bloeden om verschillende redenen,....te harde seks of de hormonenhuishouding doet raar. let ook goed op die dingen. zijn 2 lichamen die bezig zijn.
*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 10 juni 2011, 21:23 »
Odi Kleinhindoestaantje,

Je bedoeld boegroe's?

Love-ly
It's a Love-ly thing
« Reactie #53 Gepost op: 23 september 2015, 19:58 »
k zit met een probleem of trouwens hebt dit nooit meegemaakt.
ik heb een man leren kennen zo gezegd zo gedaan.
tijdens dat hij zijn penis in me wilde zetten voelde ik nattigheid in me vagina.
ik zette me handen daar en zaj bloed aan me handen. ik zei tegen hem van dat ik aan het menstrueren bent
oke tuurlijk zijn we gestopt.  toen we in de ochten wakker werden was ik me tampon gaan verschonen was er helemaal niets aan me tampon
hij zei dat hij dit al een keer had meegemaakt met een dame. toen zat er veel bloed in zijn condoom.
maar gister probeerde ik het weer en ja hoor weer bloed uit zijn penis en het rookt niet fris. het was veel bloed en donker met stukjes vlees in zijn bloed

hoe kan iemand penis zoveel bloed uikomen en hij zei dat hij dan gign aftrekken want vond het ook raar en hij bevond geen bloed aan zijn penis.
wie weet raad

odi,

ik ben zeer benieuwd hoe het met hem gaat.

bijna zeler dat na wan ogri kantasi.

wanneer een man losbondig leeft en een vrouw maar als een lustobject ziet en maar neerhaalt en een vrouw is gaan klagen bij die ogri kantasi dati a manoe trapoe na uma tapoe ferferfasie en winti kan strafoe so wan man dji so wan ting. zoveel jaar, tenzij hij zijn huiswerk doet om dat wat is gebeurd te vergeving te vragen en deze ogri kantasi kan wroko dji.

maar daarvoor heb je een deskundig iemand voor nodig die sabi sani en geen kleine duman of vrouw die no sabi na fini foe na wroko.
« Reactie #54 Gepost op: 25 oktober 2015, 20:46 »
Dit is wel 1 van de smerigste broeya shit wat ik ooit heb gelezen. Ik zou die man naar de Eeste hulp sturen en je kutje van binnen heel erg goed reinigen met een harde straal water.

Advertentie
Advertentie