Vraag: geld sturen naar Suriname | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Vraag: geld sturen naar Suriname

• 6 reactie(s)
  • 6903 x bekeken
  • 6 reactie(s)
  • 6903 x bekeken
*

Rudywaal

Vraag: geld sturen naar Suriname
« Gepost op: 17 juli 2013, 11:45 »
ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
ik wil graag met spoed geld overmaken naar Suriname, maar door wat slechte ervaringen weet ik niet hoe ik dat nu moet doen. ik heb slechte ervaringen met western union (geld is een keer zoektgeraakt) en mijn Paypal account is niet meer actief.. de ontvanger in Suriname heeft geen bankrekening en dus zal hij het op moeten halen bij een kantoor (net als met western union).
weten jullie een alternatief? kosten spelen ook een rol.. reageren via berichten mag ook. het is best wel belangrijk dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. bedankt

Advertentie
Advertentie

Re: Vraag: geld sturen naar Suriname
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2013, 18:59 »
ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
ik wil graag met spoed geld overmaken naar Suriname, maar door wat slechte ervaringen weet ik niet hoe ik dat nu moet doen. ik heb slechte ervaringen met western union (geld is een keer zoektgeraakt) en mijn Paypal account is niet meer actief.. de ontvanger in Suriname heeft geen bankrekening en dus zal hij het op moeten halen bij een kantoor (net als met western union).
weten jullie een alternatief? kosten spelen ook een rol.. reageren via berichten mag ook. het is best wel belangrijk dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. bedankt

kijk hiernaar als het wat voor je is

http://www.surichange.nl/
*

Rudywaal

« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2013, 11:51 »
bedankt voor je reaktie. ik zie dat ze genoeg in amsterdam zitten. zijn ze snel en goedkoop?
*

Rudywaal

« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2013, 14:57 »
nog meer tips?
*

Rudywaal

« Reactie #4 Gepost op: 02 augustus 2013, 09:06 »
niemand?
Advertentie
Advertentie

*

ShayBrown

« Reactie #5 Gepost op: 06 november 2013, 12:15 »
Ik maak geld over naar mn oma met een DB card, dat is een prepaid creditcard. kan iedereen aanvragen en je hebt geen bankrekeningnodig. als je allebei 1 hebt is het direct verstuurd het geld, echt heel handig en goedkoper dan bankoverschrijvingen of gewone creditcards
« Reactie #6 Gepost op: 02 juli 2014, 17:00 »
 ShayBrown  , waar haal je die DB kaart?

Alvast bedankt!

Avalon