Huur woning gezocht | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Huur woning gezocht

• 5 reactie(s)
  • 4733 x bekeken
  • 5 reactie(s)
  • 4733 x bekeken
*

beausheri

Huur woning gezocht
« Gepost op: 27 december 2011, 21:28 »
Odi odi aan allen,

Mijn man en ik zijn opzoek naar een 4 kamer woning in Paramaribo.

Wij lopen wel tegen hele dure (euro) woningen, maar zouden graag een betaalbare nette woning (SRD) willen huren. Dit is voor langere tijd ( ongeveer 6 mnd tot 1 jaar). Wij kunnen tot 850 SRD per maand betalen.

Ik zie uw reacties graag tegemoet, omdat ik van mening bent dat er ook eerlijke verhuurders bij zitten. Wij moeten tot ook op een eerlijke manier woonruimte kunnen huren die niet op de Nederlanders gebaseerd zijn en op de zo geliefde euro's.

Alvast hartelijk dank!

Advertentie
Advertentie

*

Offline lovely

• Michella Rulezzz..
  • 725
    • Bekijk profiel
Re: Huur woning gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2011, 21:52 »
Odi odi aan allen,

Mijn man en ik zijn opzoek naar een 4 kamer woning in Paramaribo.

Wij lopen wel tegen hele dure (euro) woningen, maar zouden graag een betaalbare nette woning (SRD) willen huren. Dit is voor langere tijd ( ongeveer 6 mnd tot 1 jaar). Wij kunnen tot 850 SRD per maand betalen.

Ik zie uw reacties graag tegemoet, omdat ik van mening bent dat er ook eerlijke verhuurders bij zitten. Wij moeten tot ook op een eerlijke manier woonruimte kunnen huren die niet op de Nederlanders gebaseerd zijn en op de zo geliefde euro's.

Alvast hartelijk dank!

Hoi,

Ik hoop dat het je lukt om voor die prijs een 4 kamer woning te huren.
Ik snap ook niet waarom de mensen zoveel vragen voor een huurwoning.
Buitenlanders kunnen het betalen, maar hoe zit het met de Surinamers zelf.

Een salaris is ongeveer 1000 SRD, hoe kunnen de mensen een huis huren van 300 euro.
Daarom zie je in Suriname nog steeds,oma, moeder, kind en kinderen in 1 huis wonen.

Ik hoop met je dat er mensen zijn die je kunnen helpen aan een woning voor die prijs wat redelijk is.

Succes

Lovely
Blijf vrolijk met me, dan ben ik vrolijk met jou
*

Prodo misie

« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2012, 20:23 »
Hi Beau,

Ben je nog steeds op zoek naar een woning in Su, we hebben een woning te huur, mijn schoonouders wonen er vlak naast. Ik hoor het van je.

gr
Pm
Het is in de Blauwdasstraat, zijstraat van tourtonnelaan.
*

beausheri

« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2012, 16:50 »
Nogmaals mijn verzoek aan alle leden. Is er echt niemand die zijn woning aan ons wil verhuren, wij zijn hele nette burgers, en mijn man heeft een vast dienstverband (wel een salaris in SRD). Wij zijn niet van plan om langer dan eventueel 1jaar te huren, daarna beschikken wij over eigen woonruimte.

Nogmaals dank!
*

MARAMARA

« Reactie #4 Gepost op: 25 januari 2012, 18:51 »
ik laat je van de week nog weten ik heb wel een huisje wat te huur staat in suriname ik laat je eind van de week weten als je nog zoekende bent.
Advertentie
Advertentie

*

beausheri

« Reactie #5 Gepost op: 25 januari 2012, 19:39 »
Goedeavond Maramara,

Ja, graag. Ik ben nog opzoek en hoor graag van jou, of jou huisje nog beschikbaar is.

Alvast dank!

Groeten,
Beausheri