Fase/intrede van winties. | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Fase/intrede van winties.

• 2 reactie(s)
  • 68 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 68 x bekeken
*

Kurkuru

Fase/intrede van winties.
« Gepost op: 14 oktober 2018, 07:54 »
Beste mensen,
Kan iemand mij vertellen wanneer die persoonlijke winties hun intrede doen bij iemand.Dan bedoel ik bijv.geen konfo's,kabras,djojos,hoor.Want die zijn als ik het goed heb,gerelateerd aan jouw bere(familiaire band,enz)
Klopt het ook dat niet iedereen winties heeft?
Ik hoor graag van jullie.Bedankt

Advertentie
Advertentie

*

Renault

Re: Fase/intrede van winties.
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2018, 08:11 »
Beste mensen,
Kan iemand mij vertellen wanneer die persoonlijke winties hun intrede doen bij iemand.Dan bedoel ik bijv.geen konfo's,kabras,djojos,hoor.Want die zijn als ik het goed heb,gerelateerd aan jouw bere(familiaire band,enz)
Klopt het ook dat niet iedereen winties heeft?
Ik hoor graag van jullie.Bedankt
iedereen heeft. alleen anders. of zwak of sterk. en jou winti heb je met de geboorte mee.  je wachters  je helpers.  jou mensen. dat heeft God je gegeven.  maar als een winti je mag  je gaat in het bos  of bij iemand en die winti vind je leuk   kan hij je ook beschermen. dus sowieso heeft een ieder winti. sterk of zwak. de 1 geloofd wat hij droomt   de ander denkt jaja  zal wel   nuchter. maar wij allemaal hebben winti. en wat ik zei... de 1 wordt geroepen er wat mee te doen  en de ander kan er niets mee. 1 geloofd in God  de ander niet. de wereld is een weegschaal met geloof. maar wij allemaal bij geboorte .. hebben we gidsen.. winti. engelen. die er voor ons zijn.  maar hoe ga je ermee om.  en wat doe je.. daarna  intrede.

*

Kurkuru

Re: Fase/intrede van winties.
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2018, 21:04 »
Citaat van: Renault [table
[tr]
[td][/td]
[/tr]
[/table]link=topic=16299.msg122935#msg122935 date=1539497471]
iedereen heeft. alleen anders. of zwak of sterk. en jou winti heb je met de geboorte mee.  je wachters  je helpers.  jou mensen. dat heeft God je gegeven.  maar als een winti je mag  je gaat in het bos  of bij iemand en die winti vind je leuk   kan hij je ook beschermen. dus sowieso heeft een ieder winti. sterk of zwak. de 1 geloofd wat hij droomt   de ander denkt jaja  zal wel   nuchter. maar wij allemaal hebben winti. en wat ik zei... de 1 wordt geroepen er wat mee te doen  en de ander kan er niets mee. 1 geloofd in God  de ander niet. de wereld is een weegschaal met geloof. maar wij allemaal bij geboorte .. hebben we gidsen.. winti. engelen. die er voor ons zijn.  maar hoe ga je ermee om.  en wat doe je.. daarna  intrede.

Heel erg bedankt voor jouw eerlijk antwoord.Want zo is dat.
Grt Kurkuru.
quote]
Citaat

Gerelateerde onderwerpen

xx
intrede van de jenever...?

Gestart door yahyah

0 reactie(s)
1126 x bekeken
Laatste bericht
08 juni 2014, 20:01
door yahyah
xx
intrede van de jenever...? en winti fasi dan?

Gestart door yahyah

0 reactie(s)
776 x bekeken
Laatste bericht
08 juni 2014, 20:14
door yahyah
xx
winti die lacht bij intrede

Gestart door sjek

3 reactie(s)
1298 x bekeken
Laatste bericht
18 februari 2013, 22:54
door Geen kenner
xx
Wanneer deed de bakru zijn/haar intrede in de winti relegie ?

Gestart door gnet - neko

8 reactie(s)
2453 x bekeken
Laatste bericht
30 maart 2012, 13:14
door minakoeliesnesie
xx
nivo van de winties

Gestart door ladygirl

1 reactie(s)
934 x bekeken
Laatste bericht