Kleur/Ras,van Anana,Kedjamang Kedjapong | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Kleur/Ras,van Anana,Kedjamang Kedjapong

• 1 reactie(s)
  • 1172 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1172 x bekeken
Kleur/Ras,van Anana,Kedjamang Kedjapong
« Gepost op: 19 oktober 2018, 00:45 »
Beste leermeesters van C.C,
want dat zijn jullie voor mij en nog voor vele andere leden van dit forum.
Is Anana een Negro God?Omdat ik ook een Negro ben.Jullie hebben mij aan het denken gezet.Dus zoek ik naar lang gezochte antwoorden.In de Bijbel staat er,dat God tegen de anderen zei,om mensen te scheppen naar hun evenbeeld.
Wie waren die anderen dan?
Ik veronderstel dan dat er meerdere Goden zijn.Want is dat de reden waarom ik er anders uitzie dan een Chinees,of iemand van een ander ras?
Wie is Jezus van mijn Anana?
Helpen jullie mij svp hieruit,want zonder jullie wijsheid kom ik hier niet uit. Alvast bedankt!
Kurkuru

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Kleur/Ras,van Anana,Kedjamang Kedjapong
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2018, 03:36 »
Beste leermeesters van C.C,
want dat zijn jullie voor mij en nog voor vele andere leden van dit forum.
Is Anana een Negro God?Omdat ik ook een Negro ben.Jullie hebben mij aan het denken gezet.Dus zoek ik naar lang gezochte antwoorden.In de Bijbel staat er,dat God tegen de anderen zei,om mensen te scheppen naar hun evenbeeld.
Wie waren die anderen dan?
Ik veronderstel dan dat er meerdere Goden zijn.Want is dat de reden waarom ik er anders uitzie dan een Chinees,of iemand van een ander ras?
Wie is Jezus van mijn Anana?
Helpen jullie mij svp hieruit,want zonder jullie wijsheid kom ik hier niet uit. Alvast bedankt!
Kurkuru
Jezus is niets niets niets van winti. winti komt uit Afrika.  de bijbel is wel niet weg te denken in de samenleving omdat het verplicht was het aan te nemen waarna het geaccepteerd werd en zijn intocht heeft gevonden als geloofd naast de winti. dus de winti keurt de bijbel niet af dat je een spreuk leest of onthoud. tijden bidden is niet erg.. is een plus.maar anders om keurt de kerk winti af dus kan er geen 1 priester winti begeleiden. Jezus is wit volgens die bijbel. maar Anana wat God betekend en is ,praat niet over Jezus maar over engelen winti. en in mijn beleving is Jezus een engel en geen God omdat er maar 1 God bestaat. alleen winti belijden op hoe het ons geleerd is. en winti kent geen kleur. het is er en kan op jou wit stiefkind zich openbaren die jij met die normen en waarden hebt groot gebracht wat met winti temaken heeft.en winti omarmd en beleid naar zoals het moet. winti is Surinaams wat steeds meer bekend word bij mensen die niet Surinaams zijn.. het zelfde een blanke die hindoe studeert en begeleid  of Shaolin. winti komt eraan.. door sites zoals cc komt er meer duidelijkheid wereld wijd.