Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: stemmen in Nederland op 15 maart 2017  (gelezen 3236 keer)

Jachinta

• Gast
stemmen in Nederland op 15 maart 2017
« Gepost op: 05 februari 2017, 10:50 »
"United We Stand, Divided We Fall  !!!!!!!!!!!!!!
Voor het eerst in de parlementaire geschiedenis van Nederland hebben wij een moedige No Nonsense Afro Powervrouw Sylvana Simons . Als Lijsttrekker van haar " Eigen Eerlijk Delen Partij" Artikel 1. Nu moeten wij als Achtergestelde Afro Nederlanders Politiek Den Haag laten zien hoe solidair wij met elkaar zijn. Daarom doe ik dit verzoek aan alle Afro-Nederlanders en hun familieleden , vrienden en kennissen .
GEEF OP 15 MAART UW VOORKEURSTEM AAN SYLVANA SIMONS !!!
Want United We Stand , Divided We Fall. Dankjulliewel en Brasa !!!
Owen Venloo

Mirelva

• Gast
Re: stemmen in Nederland op 15 maart 2017
« Reactie #1 Gepost op: 05 februari 2017, 10:54 »
ik zou Silvana wel in debat willen zien tegen over wilders. samen met van Klaveren van groenlinks vind ik ze samen sterk. Silvana mijn stem krijg je. one love

Silvana

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 05 februari 2017, 11:23 »
zet hem op Silvana.
je hebt het zo moeilijk gehad .
je strijd voor zwarte piet en deed je niet voot jezelf maar voor alle zwate mensen.zwarte mensen nu is het aan jullie om te gaan stemmen. laat je horen. niet stemmen is een verloren kans om je recht te halen.

Dondru

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 05 februari 2017, 15:20 »
ik hoop dat ze gaan stemmen. niet wanneer wilders gek doet haan die zwarte huilen. nu krijgen ze de kans om te gaan stemmen. denk niet een ander gaat wel stemmen. elk stem is nodig want die wilders stemmers gaan wel dus ga stemmen op Silvana  hopelijk kan ze wat voor de zwarte gemeemschap betekenen . wilders gaat het ons moeilijk maken als hij wint.

Ligia

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 05 februari 2017, 15:57 »
op wie ga jij stemmen en waarom?
ik ga op Silvana stemmen,omdat ze opkomt voor de zwarte mensen tenkoste van al die problemen die ze daardoor heeft gekregen. ze word met de dood bedreigt. en ze heeft kinderen en toch neemt ze het op voor de zwarte mensen zodat zwart niet gediscrimineert word
ze komt voor iedereen op
Solvana Simons voor de eerste zwarte vrouwlijke president in Nederland.

RobJan

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 05 februari 2017, 16:42 »
ik weet het eerlijk gezegd nog niet. mijn vriendin is bruin en niet zwart. ik hou van haar maar denk toch Wilders te gaan stemmen. vol is vol  mijn vriendin is er al. dus mag de grens DICHT.

Suruned

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 05 februari 2017, 18:14 »
ik weet het eerlijk gezegd nog niet. mijn vriendin is bruin en niet zwart. ik hou van haar maar denk toch Wilders te gaan stemmen. vol is vol  mijn vriendin is er al. dus mag de grens DICHT.
waarom neem je een bruine meid. ik denk dat jij een witte pier moet nemen dan kunnen jullie ergens gaan wonen waar je geen last hebt van bruine mensen als je zegt Nederland is vol. een stem op Wilders is een stem tegen alle buitenlanders. je mag op hem stemmen dat is je recht en democratisch.. alleen hoop ik dat die bruine meid je laat ..en een ander witte neemt als ze van wit houd... maar dat die witte niet zo als jou denkt..

een vriend

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 14 maart 2017, 13:34 »
Betreft a.s. 2e Kamerverkiezingen.
Beste mensen, over 3 dagen krijgen wij (Surinamers) de kans om geschiedenis te schrijven in de nederlandse politiek. Daarom doe ik een beroep op u om naar de stembus te gaan en op lijst 21 artikel 1, Silvana Simons  te stemmen.
STEM NIET OP DE PVDA: 0mdat 14 Marokkanen  en Turken op een verkiesbare plaats staan en mevrouw wijntuin op plaats 62 dus helemaal kansloos.

VVD plaats 10, 19 en 26 (macro /turku).
Deze 3 komen zeker binnen.

CDA 1 turk. D66 4 Turken en mocro)
Groenlinks 6 turken en mocro .
Deze grote partijen zien liever geen Afro srananman in de 2e en 1e kamer.
Dus  zijn wij verplicht verandering hierin te brengen door te gaan stemmen en wel op ARTIKEL 1 LIJST 21.  GA A.U.B.
 met uw hele gezin en motovert anderen dit ook te doen. Stré dé stré wi no sa fredé. Artikel 1 sa segi  gron. Afro Surinamers voorwaarts

Lando

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 14 maart 2017, 13:49 »
Ik stem vanaf ik in Nederland ben op PVDA. Joop Den Uil was de beste.

limbo

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 15 maart 2017, 14:56 »
PVDA  net gestemd. hopelijk komen ze op voor Surinamers.

Jachinta

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 16 maart 2017, 00:01 »
silvana ik bid voor je...

Mofo koranti

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 16 maart 2017, 15:53 »
Het is weer gedaan. wij SU-Nederlanders hebben massaal gestemd. en ja. links heeft verloren.
PVDA heeft 29 zetels verloren. Simons komt zelfs niet in de kamer terecht.
terwijl DENK wel. Veel SU-Nederlanders hebben op Silvana gestemd maar het was nog niet genoeg.

Hoeveel stemmen heb je nodig om een zetel in de tweede kamer te krijgen?
65000 stemmen.  en hoeveel Surinamers wonen er in Nederland?

Dus hebben ze op andere partijen gestemd.
Denk heeft 3 zetels gehaald.
als je gehoord wilt worden hebt je de media nodig. en al krijg je slechte media zoals wilders, men hoort je je komt op tv. maak lawaai...roep wat  kom in de media zoals denk...  als je een volgend keer in de tweede kamer wenst te komen, nu 4 jaar wachten... tenzij dit kabinet valt..,

Succes

Mofo koranti

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 16 maart 2017, 16:09 »
De SP vindt de bijstandsnorm structureel te laag. mensen met een uitkering krijgen te weinig geld.
en nu heeft de SP ook verloren. jammer mensen met een uitkering. jullie gaan minder geld krijgen als anderen steeds voor het zeggen hebben zoals de VVD

De VVD wil zo snel mogelijk dat mensen weer op eigen benen staan. Werken moet beloond worden. Om het recht op bijstand te behouden dient men Nederlands te kunnen spreken. Men moet blijven solliciteren en de partij verwacht een tegenprestatie. Door iets concreets terug doen voor de uitkering die men ontvangt is de kans op sociale contacten groter. Men ontmoet nieuwe mensen en er blijft regelmaat in het leven. Omdat de VVD dat alles erg belangrijk vindt, is de tegenprestatie verplicht.
Nog te veel mensen blijven vrijwillig in de bijstand, omdat ze geen zin hebben om te werken. (Let wel dit is de visie van de VVD). De VVD denkt dat het alleen lukt om mensen weer aan het werk te krijgen als verschillende toeslagen worden beperkt en de gemeentes niet allerlei extra potjes hebben.
Bron:startpagina.nl

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming