Als ik je niet krijg, dan maar de dood | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Als ik je niet krijg, dan maar de dood

• 5 reactie(s)
  • 3875 x bekeken
  • 5 reactie(s)
  • 3875 x bekeken
*

Offline Boogschutter

• 1336
  • mi na wang bigi oema na mi oso sa mi wani mi ka do
    • Bekijk profiel
Als ik je niet krijg, dan maar de dood
« Gepost op: 12 februari 2014, 15:56 »
Odi odi,

ai brada nanga sa
dja mi de baka nanga nunsu ini sranang tongo....
wel wel wel, siki sma lai na kondre.
om gelijk met de deur in huis te vallen.

wang sma verliefd tapu wang vrouw, dan a seni wang cadeau gi na vrouw.
wel na cadeau na wang voodoo poptjie, beri tapu na vrouw djari met de letters  LOVE YOU :heart:
en R.I.P soon. wang blaka poptie die bewerkt is, sjarpoesie rood wit blauw nanga walo wisi sani.

misa, a sang diesi na lowmang e doe. ie lobi na vrouw, ma die no mag kies na vrouw da ye sen wisi.

wel ik blijf het zeggen, dit is ziek,

a sma no lob you, dan liebi na trawang met rust. zoek een ander
er zijn andere vrouwen en wie weet vind je 1.

maar mi no drie sa fini trawang want dies na lowmang.
dan a vrouw habi ing trouw mang. na probleem a wang poti a mang
wel, skotoe moes onderzoek soema e meki a komedie disi en straf ing want te 2 sma e libi swietie makandra, yu no kang sini wisi ,,beri tapu ding sma djari.

vrouw tap yu sking bung wanti, lowmang  nu eenmaal je weet niet wat de volgende stap is.

dies na rombell in de jungle

PARAMARIBO - Een familie in het ressort Kwatta ontdekte maandag dat een Valentine voodoopop in een doos op haar erf begraven was. Op de doos stond: 'Happy Valentine Love you. Rest in Peace'. De vrouw des huizes zegt dat zij op haar erf grint zag liggen en besloot om verder te kijken. Ze zag ook een fles met een witrood doekje op het terrein liggen. De vrouw ontdekte dat onder het grint op haar erf een doos begraven was, waarin een voodoopop bleek te zitten. In de doos was een rood lapje geplaatst en de pop was gekleed in een paarse jurk.

Het voorhoofd van de pop is gebrand met een sigaret. In de doos zat ook een sigarettenpeuk, een pakje sigaretten en houtskool. Volgens de vrouw worden er sinds november dagelijks verschillende voodoospullen op haar erf achtergelaten. Ze vermoedt dat een man, over wie ze de politie vaker gemeld heeft, de spullen op haar erf achterlaat. Ook vermoedt zij dat de man haar leven kapot wil maken.

"Hij gaat mij niet kunnen vermoorden. Het is vrij lastig wat mijn man en ik meemaken", aldus de vrouw. Eerder is op het erf van de familie een mini-doodskist met twee poppen aangetroffen. De vrouw vertelde toen dat op de kist vermeld stond: "Rest in Peace. Die soon'. Die poppen waren in zwarte jurken gekleed. Vorige week trof zij een dode slang op het erf aan. Ze hoopt dat de politie een grondig onderzoek doet en de dader aanhoudt.

mi na wan bigi oema in mi oso sa mi wani mi kan doe, hatcheeeee
Advertentie
Advertentie

*

Offline Boogschutter

• 1336
  • mi na wang bigi oema na mi oso sa mi wani mi ka do
    • Bekijk profiel
Re: Als ik je niet krijg, dan maar de dood
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2014, 16:05 »
zet camera rondom het huis.
ding vervoekte beest diesie sang e sisi wisi en e vloek.
het moet strafbaar worden.

midati mi potti mi camera kaba.
*

Christa

« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2014, 12:24 »
Wat een zieke beest.
Gelukkig staat mevrouw stevig in haar schoenen en laat ze zich niet kisten door deze poppenkast. 
*

Offline Loverboy

• 6529
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2014, 12:31 »
Wat een zieke beest.
Gelukkig staat mevrouw stevig in haar schoenen en laat ze zich niet kisten door deze poppenkast. 

Klopt,, echt ziek. geestelijk gestoord.
meer huizen dan kerken zou je denken, maar zo zie je maar weer.
low mang da kondre.
als die vrouw je niet wilt. gwe, laat haar met rust.
daarom sma e gwa strafoe.
want haar man kan doordraaien en voor eigen rechter gaan spelen.dat kan je krijgen........... :police:

dan is het Rombel in de Jungle zou Boogschutter zeggen. :lol: :lol: :lol:
maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst.mijn naam is Loverboy
*

Christa

« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2014, 12:56 »
Klopt,, echt ziek. geestelijk gestoord.
meer huizen dan kerken zou je denken, maar zo zie je maar weer.
low mang da kondre.
als die vrouw je niet wilt. gwe, laat haar met rust.
daarom sma e gwa strafoe.
want haar man kan doordraaien en voor eigen rechter gaan spelen.dat kan je krijgen........... :police:

dan is het Rombel in de Jungle zou Boogschutter zeggen. :lol: :lol: :lol:

Dus dat loverboy!
Daarom goed uitkijken met wie je aanpapt want sommige mensen kunnen zo jaloers zijn dat ze je liever vermoorden dan dat ze je gelukkig laten zijn met een ander en ook vrouwen maken zich schuldig eraan hoor.
Als je ziet dat een vrouw claimerig gedrag vertoont en al je aandacht opeist, laat der mars gelijk hoor want voorkomen is altijd beter dan genezen  :character0201:
Advertentie
Advertentie

*

Offline Loverboy

• 6529
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 februari 2014, 13:05 »
Dus dat loverboy!
Daarom goed uitkijken met wie je aanpapt want sommige mensen kunnen zo jaloers zijn dat ze je liever vermoorden dan dat ze je gelukkig laten zijn met een ander en ook vrouwen maken zich schuldig eraan hoor.
Als je ziet dat een vrouw claimerig gedrag vertoont en al je aandacht opeist, laat der mars gelijk hoor want voorkomen is altijd beter dan genezen  :character0201:
Klopt,,,gelijk laten gaan,,,,,,,,,,,,,,,,,,loslaten,, brong pata............ :lol: :lol: :lol: