waarom hebben negers het moeilijker | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

waarom hebben negers het moeilijker

• 25 reactie(s)
  • 2760 x bekeken
  • 25 reactie(s)
  • 2760 x bekeken
*

Pim sa bim

Re: waarom hebben negers het moeilijker
« Reactie #15 Gepost op: 05 juni 2018, 16:27 »
negers.....onder andere vooral surinamers onder elkaar gunnen elkaar helemaal niets, ze gunnen elkaar zelf het daglicht niet en kunnen niet eens  voor hun eigen ras opkomen want ze zij  gvd lui, dom en ze gaan elke keer vreemd jaaa vreemd ja... kut volk is het............... >:( >:( >:( >:( >:( >:(
o nee.
.de beste mensen op aarde.. elk ras of volk heeft goed en slecht.  dus niet allemaal zijn slecht of hoe jij ze hier neer zet.
Advertentie
Advertentie

*

gogomango

« Reactie #16 Gepost op: 19 juni 2018, 19:36 »
Dit volk is vervloekt door God.  Ze killen elkaar, gunnen elkaar niet. lopen razend uit met mpp. Vol fucking afgunst. komen nooit vooruit. net een vloek. overal waar ze zijn zijn ze een probleem. de goede niet nagesproken. maar is er wel een goeie ertussen. steds  dezelfde die uit de maat gaat. duizend kids maken en niet verzorgen.  Waarschinlijk was dit het volk van Israel. Vervloekt door de Heer omdat zij God hadden verlaten en andere Goden dienden. vandaar zoveel vloek op ze.  Dus ik heb niets goeds te vertellen over ze. soso ka
*

Hannapier

« Reactie #17 Gepost op: 19 juni 2018, 20:01 »
Dit volk is vervloekt door God.  Ze killen elkaar, gunnen elkaar niet. lopen razend uit met mpp. Vol fucking afgunst. komen nooit vooruit. net een vloek. overal waar ze zijn zijn ze een probleem. de goede niet nagesproken. maar is er wel een goeie ertussen. steds  dezelfde die uit de maat gaat. duizend kids maken en niet verzorgen.  Waarschinlijk was dit het volk van Israel. Vervloekt door de Heer omdat zij God hadden verlaten en andere Goden dienden. vandaar zoveel vloek op ze.  Dus ik heb niets goeds te vertellen over ze. soso ka
hallo waarom schelden. is niet alleen negers. overal .. Afrika heeft het niet alleen moeilijk.. kijk nu wie het moeilijk heeft op aarde.. vluchtelingen. kinderen die van hun ouders worden gescheiden.  dat is een vloek wat sommige regeringleiders doen.  als je goed denk. dan zie je nu in wat voor een vloek er op vluchtelingen heerst. dank God dat jij nu wet drink en het goed hebt. want de beter in su heeft het goed. hoeft niet te vluchten en gescheiden te worden van zn kinderen.  dat is een grote vloek van regeringen die mensen van hun kinderen schrijden..
*

Hannapier

« Reactie #18 Gepost op: 19 juni 2018, 20:12 »
ONDERSTAANDE TEKST DOET DE RONDE BINNEN DE AFRIKAANSE GEMEENSCHAP. MIJNS INZIENS KUNNEN VELEN HUN VOORDEEL MEE DOEN

Waarom zijn negers niet vermogend.
(vrij vertaald interview van een joodse leider over negers/zwarten)

INTERVIEWER:
Waarom zijn negers economisch achtergesteld?
JOODSE LEIDER:
Het enige dat negers/zwarten kunnen is consumeren.
Negers/zwarten snappen niet hoe belangrijk het is om een vermogen op te bouwen.
De FUNDAMENTELE regel is om je geld binnen je ras te houden.
Wij joden
-bouwen joodse imperium.
-nemen joden in dienst.
-kopen joodse spullen. Daar is niets mis mee. is een basis regel, negers/ zwarten WILLEN zich daar niet aan conformeren en aan voldoen.

Hij vermoord dagelijks zijn soortgenoten in plaats van hem/haar te zien slagen.

93% van de moorden op zwarten in de USA is door zwarten zelf gepleegd.

Hun leiders stelen van hun volk en sturen het geld naar hun koloniale meesters van wie zij het zelfde geld lenen.

Verre weg de meeste succesvolle neger/zwarte geeft zijn geld uit in het land van zijn koloniale meester.

INTERVIEWER:
Wat is volgens jou de oorzaak van het falen van zwarte/negers de afgelopen 150 jaar?

JOODSE LEIDER:
Omdat niets de neger /zwarte zijn schuld is.
- oncontroleerbare drang om zijn soortgenoten te doden.
- ongelimiteerde consumptie van materialen en goederen.
- Zijn onvermogen om zaken op te bouwen/ op te zetten en/of vermogen te consolideren komt altijd door een ander.

INTERVIEWER:
Wat moeten zwarten doen om zich zelf te bevrijden?

JOODSE LEIDER:
Gewoon hun verantwoordelijkheid nemen, een eenheid vormen.
Ze moeten kritisch naar zichzelf kijken anders zullen zij gekoloniseerd blijven en hun plaats in de geschiedenis kwijt raken.

Aub delen totdat heel het Afrikaans continent het heeft ontvangen

We moeten allemaal snel onze les hieruit leren en onze natie opbouwen.
bullshit..niet alleen Afrikanen .. overal ..ik voel me niet aangesproken.. algemeen goed. alleen naar Afrikanen fout.
« Reactie #19 Gepost op: 18 juli 2018, 22:03 »
ONDERSTAANDE TEKST DOET DE RONDE BINNEN DE AFRIKAANSE GEMEENSCHAP. MIJNS INZIENS KUNNEN VELEN HUN VOORDEEL MEE DOEN

Waarom zijn negers niet vermogend.
(vrij vertaald interview van een joodse leider over negers/zwarten)

INTERVIEWER:
Waarom zijn negers economisch achtergesteld?
JOODSE LEIDER:
Het enige dat negers/zwarten kunnen is consumeren.
Negers/zwarten snappen niet hoe belangrijk het is om een vermogen op te bouwen.
De FUNDAMENTELE regel is om je geld binnen je ras te houden.
Wij joden
-bouwen joodse imperium.
-nemen joden in dienst.
-kopen joodse spullen. Daar is niets mis mee. is een basis regel, negers/ zwarten WILLEN zich daar niet aan conformeren en aan voldoen.

Hij vermoord dagelijks zijn soortgenoten in plaats van hem/haar te zien slagen.

93% van de moorden op zwarten in de USA is door zwarten zelf gepleegd.

Hun leiders stelen van hun volk en sturen het geld naar hun koloniale meesters van wie zij het zelfde geld lenen.

Verre weg de meeste succesvolle neger/zwarte geeft zijn geld uit in het land van zijn koloniale meester.

INTERVIEWER:
Wat is volgens jou de oorzaak van het falen van zwarte/negers de afgelopen 150 jaar?

JOODSE LEIDER:
Omdat niets de neger /zwarte zijn schuld is.
- oncontroleerbare drang om zijn soortgenoten te doden.
- ongelimiteerde consumptie van materialen en goederen.
- Zijn onvermogen om zaken op te bouwen/ op te zetten en/of vermogen te consolideren komt altijd door een ander.

INTERVIEWER:
Wat moeten zwarten doen om zich zelf te bevrijden?

JOODSE LEIDER:
Gewoon hun verantwoordelijkheid nemen, een eenheid vormen.
Ze moeten kritisch naar zichzelf kijken anders zullen zij gekoloniseerd blijven en hun plaats in de geschiedenis kwijt raken.

Aub delen totdat heel het Afrikaans continent het heeft ontvangen

We moeten allemaal snel onze les hieruit leren en onze natie opbouwen.

negers kennen inderdaad GEEN EENHEID ik zit hier op de site ook hulp te vragen niemand helpt mij en als ze het willen vragen ze een onmogelijke bedrag dat zo hoog is om te betalen.
ik ben niet rijk en velen niet wel de bekende negers voetballers tv bn-ners ben ik allemaal niet.
negers doen het zich zelf ook allemaal aan, kijken elkaar boos aan willen vechten om de geringste zeggen geen sorry.
ik vind het ook jammer ik mag joden niet maar deze jood heeft ergens gelijk.
''waar zijn wij?????????'' wie help me ik wou dat ik iemand groots was dan zou ik het eisen in toespraken etc....
tis te belachelijk voor woorden dat negers zo tegen elkaar doen.
ik heb buren ruzie met blanken in de straat wordt misschien mijn huis uitgezet en wie helpen de negers  de blanken die zich tegen mij hebben gekeerd.
dus er zit toch iets van waarheid in deze persoon zijn verhaal.
tang boeng respect
Advertentie
Advertentie

« Reactie #20 Gepost op: 18 juli 2018, 22:07 »

bent u zelf een neger meneer?
*

blakanegre

« Reactie #21 Gepost op: 19 juli 2018, 01:48 »
negers kennen inderdaad GEEN EENHEID ik zit hier op de site ook hulp te vragen niemand helpt mij en als ze het willen vragen ze een onmogelijke bedrag dat zo hoog is om te betalen.
ik ben niet rijk en velen niet wel de bekende negers voetballers tv bn-ners ben ik allemaal niet.
negers doen het zich zelf ook allemaal aan, kijken elkaar boos aan willen vechten om de geringste zeggen geen sorry.
ik vind het ook jammer ik mag joden niet maar deze jood heeft ergens gelijk.
''waar zijn wij?????????'' wie help me ik wou dat ik iemand groots was dan zou ik het eisen in toespraken etc....
tis te belachelijk voor woorden dat negers zo tegen elkaar doen.
ik heb buren ruzie met blanken in de straat wordt misschien mijn huis uitgezet en wie helpen de negers  de blanken die zich tegen mij hebben gekeerd.
dus er zit toch iets van waarheid in deze persoon zijn verhaal.
tang boeng respect
misschien zit er een vloek op jou dat jou beters ook jou als enger niet kan helpen. misschien moet jij naar de ggz. negers helpen jou niet. ze willen jou weg hebben uit je straat. je past niet tussen de negers. nu zeg je ook niet waar je woont tussen de blanken. misschien ligt het aan jou . zieke geest.waardoor je nergens past. niet bij de blanken en niet bij de negers. en als niemand jou kan helpen is je vloek te groot. geen enkel beter helpt jou en nu moet je jou straat weg. haha. kijk nog eens naar jezelf. niemand kan je helpen . dan ligt het aan jezelf. de blanken moeten je niet in hun buurt. de negers helpen je niet. ga naar de ggz.ga daar hulp zoeken. je bent ziek.
« Reactie #22 Gepost op: 19 juli 2018, 09:34 »
misschien zit er een vloek op jou dat jou beters ook jou als enger niet kan helpen. misschien moet jij naar de ggz. negers helpen jou niet. ze willen jou weg hebben uit je straat. je past niet tussen de negers. nu zeg je ook niet waar je woont tussen de blanken. misschien ligt het aan jou . zieke geest.waardoor je nergens past. niet bij de blanken en niet bij de negers. en als niemand jou kan helpen is je vloek te groot. geen enkel beter helpt jou en nu moet je jou straat weg. haha. kijk nog eens naar jezelf. niemand kan je helpen . dan ligt het aan jezelf. de blanken moeten je niet in hun buurt. de negers helpen je niet. ga naar de ggz.ga daar hulp zoeken. je bent ziek.

blakanegre is je naam je kan al niet goed schrijven je nederlands is fucked up je bent gefrustreerd reageer dat op je familie of wat dan ook niet op m ij ik heb je niks misdaan jongen.
ga naar school doe je best ga nederlands leren zoek werk denk dat je blut ben!!!!
ga op vakantie ga het licht zoeken man your twisted.
hier laat ik het bij je bent te laag voor me zal ook niet meer reageren op je freak.
« Reactie #23 Gepost op: 19 juli 2018, 10:42 »
o nee.
.de beste mensen op aarde.. elk ras of volk heeft goed en slecht.  dus niet allemaal zijn slecht of hoe jij ze hier neer zet.

bedoeld voor zipoo verkeerd geplaasts
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2018, 10:46 door wendel »
« Reactie #24 Gepost op: 19 juli 2018, 10:47 »
negers.....onder andere vooral surinamers onder elkaar gunnen elkaar helemaal niets, ze gunnen elkaar zelf het daglicht niet en kunnen niet eens  voor hun eigen ras opkomen want ze zij  gvd lui, dom en ze gaan elke keer vreemd jaaa vreemd ja... kut volk is het............... >:( >:( >:( >:( >:( >:(

haha zipoo ik voel veel haat is er wat eerder voor gevallen met Surinamers? en ben je een m of v? vreemd gaan komt zelfs bij blanke voor.....
Advertentie
Advertentie

*

blakanegre

« Reactie #25 Gepost op: 19 juli 2018, 17:55 »
blakanegre is je naam je kan al niet goed schrijven je nederlands is fucked up je bent gefrustreerd reageer dat op je familie of wat dan ook niet op m ij ik heb je niks misdaan jongen.
ga naar school doe je best ga nederlands leren zoek werk denk dat je blut ben!!!!
ga op vakantie ga het licht zoeken man your twisted.
hier laat ik het bij je bent te laag voor me zal ook niet meer reageren op je freak.
wendeltje.  ziekebeest. hebben ze je al uit je straat gezet. *** .ga naar LOW MANG OSO. DE BLANKEN WILLEN JE NIET. IK HEB GEEN HULP NODIG VAN NIEMAND ALS IK RUZIE HEB MET ME BUREN.DAN LOS IK HET ZELF OP. BLIJKBAAR BEN JE ZO ZIEK DAT JE DENKT DAT JE HULP KAN VINDEN WISI ZOEK JIJ TEGEN JE BUREN. MAAR WIJ HELPEN NIET MEE AAN WISI.DE BLANKEN ZULLEN JE MARS UIT DIE  STRAAT ZETTEN.IK KAN MEER TALEN DAN JOU SPREKEN DUS GA JIJ NAAR SCHOOL ***.WRNDEL YU MA BUN ***. ***
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2018, 23:05 door Culturu.com »

Gerelateerde onderwerpen

xx
Negers alleen hebben hard kroes haar

Gestart door Brink

7 reactie(s)
4372 x bekeken
Laatste bericht
02 mei 2014, 12:41
door toch
xx
Waarom lijkt het alsof sommige bonumangs zelf hulp nodig hebben?

Gestart door Chieng_ingi

6 reactie(s)
854 x bekeken
Laatste bericht
20 november 2017, 13:33
door dondondia
a01
waarom zijn negers zo misgunnend

Gestart door nieuwtje

1 reactie(s)
942 x bekeken
Laatste bericht