Rutte minister president | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Rutte minister president

• 0 reactie(s)
  • 820 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 820 x bekeken
*

kwak

Rutte minister president
« Gepost op: 06 januari 2019, 18:50 »
wat viel mij op ,op Facebook.

Minister President Rutte,

Met verbazing en verbijstering hebben mijn man en ik Uw optreden gezien en gehoord bij Pauw en Jinek.
Waar haalt u het recht vandaan om te zeggen “ik heb nooit begrepen waarom mensen met een uitkering vakantiegeld zouden moeten krijgen”.
Nou meneer Mark Rutte ik heb een nieuwtje voor U bij deze groep mensen (waaronder ikzelf )wordt maandelijks een vakantiereservering afgehaald( voor een echtpaar  67 euro per maand ) dus met andere woorden we betalen het zelf.
Dit vakantiegeld was voor ons een extraatje dat een onverwachte uitgave kon opvangen, later is het door de eigenbijdrage van de ziekenfonds verdwenen, en voor twee personen kom je nog dik tekort.
U roept “in Nederland gaat het beter en de economie trekt aan”.
Nu heb ik nog een nieuwtje voor U, ondanks dat het beter zou gaan in Nederland, is mijn man een burger initiatief voedselhulp begonnen, voor die groep mensen die nergens meer terecht kunnen, hij kon niet langer aanzien dat een bepaalde groep mensen niet meer werden geholpen.
Foei meneer Rutte U zegt een premier te zijn voor alle mensen in Nederland, waarom wordt deze groep mensen dan weggezet als onbelangrijk.
U vergeet dat veel van deze mensen tussen de 50 en 65 jaar zijn, en vele zijn begonnen te werken met 15 of 16 jaar.
Door ontslag of ander reden niet meer aan het werk kunnen, maar wel altijd hun premies en belasting netjes hebben betaald, en niet te vergeten HARD hebben gewerkt.
Onze V.U.T. regeling netjes altijd afgedragen die is in rook opgegaan.
De pensioengerechtigde leeftijd is omhoog gegaan.
De pensioenen worden almaar gekort.
De zorgkosten zijn niet meer op te brengen.
Al met al ziet U Nederland floreren, nou niet dus.
U heeft alleen Uw best gedaan om het verschil tussen rijk en arm groter te maken.
U zit alleen maar in het torentje met een grijns van oor tot oor te bedenken welke bevolkingsgroep U nu weer een oor aan kan naaien (sorry voor de benoeming).
U hoeft zich nergens zorgen over te maken U krijgt jaarlijks 1,5 ton op Uw conto bijgeschreven.
Mijn complimenten meneer Rutte Dat heeft u goed gedaan en bent ook nog trots op U zelf.
U roept “het is nog niet af, het is nog niet klaar”
Nou meneer Rutte wij zijn klaar met u. Wat ons betreft gaat u weg. Liever gister dan vandaag! Oh en neem de rest van uw corrupte bende mee.

Mensen, deel dit bericht. Het is begrijpelijke taal en werpt een kleine blik op wat er speelt.

Groetjes Natascha

Zou u ook eens op deze pagina kunnen kijken.

Ze kunnen niet gemist worden

Advertentie
Advertentie