Motjo van leiding 9 | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Motjo van leiding 9

• 1 reactie(s)
  • 295 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 295 x bekeken
Motjo van leiding 9
« Gepost op: 03 april 2019, 01:34 »
Dus deze dame heet Sushmita Autar. Ze zat op imeao kwatta toen ik haar leerde kennen. Ze had geen ouders en leefde onder moeilijke omstandigheden zoals ze verklaarde. ze was heel erg slim en werkte goed op school maar als ze zag met hoeveel jongens ze bezig was word ik misselijk. Dan een A,B,C...... ze is met het heel bestaand alphabet in bed geweest, zelfs haar leerkracht om goede cijfers te behalen. Ik kan me niet voorstellen dan een kind die op jonge leeftijd zo een hoerig gedrag moet vertonen en jongens hun geld af te troffelen met liefde, en zodra de jongens worden gedumped belt ze de politie met verhaaltje erbij. Ze heeft voorheen in een hotel gewerkt waarbij ze met de bezoekers naar bed ging totdat de direkteur haar heeft ontslagen. Wat jammer dat er zo een dame bestaat in Suriname, heel erg gevaarlijk is ze

Advertentie
Advertentie

*

fadanglo

Re: Motjo van leiding 9
« Reactie #1 Gepost op: 03 april 2019, 13:20 »
Alle vrouwen zijn motjos, en zo te zien ben jij de grootste, waar bemoei jij je mee didibri ju.

Is haar pola, ze mag ermee doen wat ze wil, omdat ze jou niet wil gooi je dr met naam hierop,
of a mooi moro ju en deng mang no de luku ju nanga wang ai, moerskont