Djoegoe djoegoe | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Djoegoe djoegoe

• 1 reactie(s)
  • 456 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 456 x bekeken
*

Hans

Djoegoe djoegoe
« Gepost op: 01 maart 2019, 05:53 »
Suriname is een heerlijk land. daarom is het goed dat er regels komen om bepaalde wegen onder controlle te houden. het verkeer lijkt op rijden zonder regels. iedereen die neemt voorrang. als je niet durft no go rij. je moet al links rijden. dan iedereen toetert als een gek om geen me een brik .een kans om voor te gaan. want als je geen voorang vraagt sta je een uur. dus je moet toeteren en je neus van je auto naar voren steken met de hoop, mi ga do ..mi jezus.. no nak mi. zodat iemand je voorrang geeft... daarom vind ook ik het goed dat de regering wegenbelasting invoort dan gaan er minder autos de weg op. nu koop je een auto en vaat rijden. nee zo creatief moeten we zijn en te zeggen... ai.. goed voor het land. belasting en doe er wat nuttigs mee voor de straten.

Advertentie
Advertentie

*

Hans

Re: Djoegoe djoegoe
« Reactie #1 Gepost op: 01 maart 2019, 05:56 »
ook hoorde ik kosie nanga bijna feti op zanderij .. vliegtuig kon niet weg naar Nederland want technisch probleem. dan mi yere de mensen hebben gevloekt. kijk is nooit goed te praten als je moet wachten. maar bekijk het ook positief. gelukkig hebben ze het toestel aan de grond gehouden ipv niets te zeggen en met iedereen maar te gaan vliegen en de zee in gestort of weet ik wat. wachten op hotel. wachten is nooit leuk. maar uiteindelijk a luk. maar mensen liever de technische fout van het vliegtuig maken en een dag telaat vertrekken. ipv.... nooit aankomen. dus bekijk het ook anders.dus na ati brong. kom veilig aan en zonder djoegoe djoegoe