wat klein is kan groot worden | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

wat klein is kan groot worden

• 1 reactie(s)
  • 1810 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1810 x bekeken
wat klein is kan groot worden
« Gepost op: 08 maart 2016, 11:00 »
Vader, moeder en hun 8-jarig dochtertje gaan tijdens hun vakantie naar de kust en komen terecht op een naaktstrand. Ze kleden zich ook maar uit en het meisje gaat de omgeving verkennen.

Snel komt ze terug bij haar moeder en zegt: "Er zijn hier vrouwen met veel grotere borsten dan jij, mamma." Moeder antwoordt: "Dat klopt schat maar hoe groter de borsten hoe dommer."

Het meisje kijkt opnieuw wat rond en komt weer bij haar moeder: "Er zijn hier mannen met een veel grotere piemel dan pappa." Moeder zegt: "Dat klopt, maar ook hiervoor geldt, hoe groter hoe dommer."

Het meisje komt voor de derde keer bij haar moeder.

"Mam, pappa staat te praten met een héél domme blondine en hoe langer hij praat, hoe dommer pappa wordt.

Advertentie
Advertentie

Re: wat klein is kan groot worden
« Reactie #1 Gepost op: 08 maart 2016, 12:56 »
  de telefoon gaat...

'Hallo?' 'Dag liefje, papa hier... Is mama thuis?' 'Ja, papa. Ze is boven in de slaapkamer met oom Frank.'

Na een korte pauze zegt papa: 'Maar je hebt geen oom Frank, liefje!' 'O jawel, ik heb er een, en hij is nu boven in de slaapkamer met mama!' 'Eh, okee, dan . Ik wil dat je dit even voor me doet:

leg de telefoon even neer, ren naar boven en klop op de slaapkamerdeur en roep: "Mama en oom Frank, papa's auto is net voor het huis gestopt."' 'Ok, papa!'

Er klinkt wat gestommel en gerommel

Enkele minuten later neemt het meisje de telefoon weer op. 'Zo, ik heb gedaan wat je vroeg, papa.' 'En wat gebeurde er?' vraagt hij.

'Wel, mama werd plots bang, ze sprong zonder kleren uit het bed en liep schreeuwend rond, dan struikelde ze over het tapijtje en vloog uit het raam aan de voorkant en nu is ze dood.' 'Jemig! En wat gebeurde er met oom Frank?'

'Hij sprong uit het bed ook zonder kleren aan en hij werd bang en sprong uit het raam aan de achterkant het zwembad in. Maar hij zal vergeten zijn dat je vorige week al het water eruit hebt gehaald om het schoon te maken, dus hij viel op de grond van het zwembad en is ook dood.'

Lange pauze

Dan zegt de papa: 'Zwembad???? Shit, verkeerde nummer!'

Gerelateerde onderwerpen

xx
Lang zal hij leven , hoe groot wordt hij zooooooooooooooooooooooooooooo groot.

Gestart door mi asi

4 reactie(s)
1422 x bekeken
Laatste bericht
03 juni 2015, 09:58
door mi asi
xx
Wat in Suriname kan, kan ook in Nederland, lekker dansen op de Dam

Gestart door Loverboy

3 reactie(s)
1524 x bekeken
Laatste bericht